Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
JTD написа:furios написа:Разхода засечен и за колегата който питаше за тези коли дали да си вземе такава и да я ползва дългосрочно
42 литра - 350 км. = 12/100...?
![]()
12.2л/100 км при 40км/ч средна скорост.![]()
Ей за това по възможност няма да карам бензинов двигател.![]()
На първата смяна на масло съм с една турбина напред. На втората смяна на маслото съм с един комплект инжектори напред. На третата смяна на масло съм с един комплект помпа, регулатори и т.н.
Баси, после било скъпо да караш дизел.
Не е бе човече, не е скъпо като имаш газ. Дай да не спорим, не е градивно

Нека всеки да си има предпочитания и да бъдем приятели. Не си много прав, но да не се настройваме, че като гледам по другите теми ква е `чалга`, мани.
Струва ми се височък тоя разход, а грешките са и на 2-те банки, или ламбди или нещо нередно с катализаторите....знам ли. А те всъщност там ли са?
Колекторите оригинални ли са или са някви плетени, бай китай нещо ?
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:JTD написа:furios написа:Разхода засечен и за колегата който питаше за тези коли дали да си вземе такава и да я ползва дългосрочно
42 литра - 350 км. = 12/100...?
![]()
12.2л/100 км при 40км/ч средна скорост.![]()
Ей за това по възможност няма да карам бензинов двигател.![]()
На първата смяна на масло съм с една турбина напред. На втората смяна на маслото съм с един комплект инжектори напред. На третата смяна на масло съм с един комплект помпа, регулатори и т.н.
Баси, после било скъпо да караш дизел.
Не е бе човече, не е скъпо като имаш газ. Дай да не спорим, не е градивно
Нека всеки да си има предпочитания и да бъдем приятели. Не си много прав, но да не се настройваме, че като гледам по другите теми ква е `чалга`, мани.
Струва ми се височък тоя разход, а грешките са и на 2-те банки, или ламбди или нещо нередно с катализаторите....знам ли. А те всъщност там ли са?
Колекторите оригинални ли са или са някви плетени, бай китай нещо ?
Много добре го написа. Благодаря. И аз желая да спазвам добрия тон, градивност и много информация затова съм тук.
Иначе аз вчера слязох от един дизел и знам колко съм назад и напред за шест години.
Колекторите са там и са яко немски брат много дебело желязо, мисля че е от катализатора щото него го няма иначе е евро4 вчера се чух с Vrperfomance ог Русе много учтиво момче и мисля като приключа с газификацията да мръдна до него за ремап и чип тунинг да хвърля още 15ина коня отгоре.

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Интересно, че някой казват, че чека незнайно за мен може да светва заради повредена гарнитура на капака на главата. Другите предположения са, заминал филтър за картерната вентилация, кофти 2-ри ламбда сонди, проблем около диса клапан, катализатори или просто отвор по смукателния тракт. Не знам дали със симулатор не е по-добре да се "елиминират" 2-те 2-ри ламбди.
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Интересно, че някой казват, че чека незнайно за мен може да светва заради повредена гарнитура на капака на главата. Другите предположения са, заминал филтър за картерната вентилация, кофти 2-ри ламбда сонди, проблем около диса клапан, катализатори или просто отвор по смукателния тракт. Не знам дали със симулатор не е по-добре да се "елиминират" 2-те 2-ри ламбди.
Ако би та навело на заключение, при мен светва на дълъг път. Примерно след час пробег.

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Petalkata написа:Здравейте колеги,
Притежател съм на БМВ 520и е39, но тъй като вече ми се налага да пътувам доста 4000км месечно съм решил да си взема е46 330XD комби.
Прочетох някой неща във форума и с собственици съм говорил, но реших и вас да попитам за мнение.
Интересуваме разход на гориво, някой проблеми, които често съпътстват модела, а и бяха ми казали, че имат някакъв проблем с вихровите клапи.
Благодаря
Здрасти колега ,карам 330 xd 204hp автомат две години (около 30хил км)
проблеми имах сериозни ,от мойта си глава
вихровите клапи веднага ги сваляй иначе аз стигнах 3х ремонт и то само за части
с вихрови клапи цена само материали
-бутало 300-400 оригинално
-турбо ремонт 800-100
-глава (клапани,гумички,шлайф,гарнитура)150-250
горният ремонт е ако решиш да си караш с клапите
въпроса е не дали а кога ще ги смръкне
относно разхода реален на колонка 8-8,3 смесен на зверско каране
преди два дни пътувах до варна и обратно 1200км 7,8/100
още нещо -за колегите дето карат дизели проверявайте си дюзите на 80-100 хил км
комън рейла има един навик да прави дупки на буталата при скапан разпръсквач,
не се лъжете по диагностиката тя не хваща как реално работят,
дава някаква повърхносна представа за компенсация
цена за 6те дюзи ремонт оригинални разпръсквачи BOSH
България -1200лв
Гърция -400евра
моите ги правих в Драма
- auxx
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 2.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 N57 XD
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: Електрокар с шест цилиндъра
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
javor007 написа:За София вече сме 4
Петима сме ..


Хайде колеги да измислим вариант за среща, може би след празниците ?


- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
auxx написа:javor007 написа:За София вече сме 4
Петима сме ..![]()
![]()
Хайде колеги да измислим вариант за среща, може би след празниците ?
А Варна има ли желаещи???
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, закупих си 330хи(
) преди няколко месеца, като беше обслужена откъм масло и филтри(маслен, въздушен, горивен, купе) от предишния собственик! Тъй като не се предоверявам напълно макар и маслото визуално да изглежда добре, след няколко хил/км пробег дойде време за подмяна. Какви са препоръчителните консумативи за подмяна на този модел и от особено значение ли е да подменя маслото на дифовете и скоростната кутия или само да ги проверя и долея??? Струва ми се, че при скорост 100-120км се чува един леко виещ звук откъм диференциалите, като свистене, но много слабо(за съжаление имам и това прословуто тупкане)!

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Какво е това тупкане, кога го има? Полуоска? Маслото в скоростите е хубаво да се сменя на 80000км.
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
blackboo написа:Колеги, закупих си 330хи() преди няколко месеца, като беше обслужена откъм масло и филтри(маслен, въздушен, горивен, купе) от предишния собственик! Тъй като не се предоверявам напълно макар и маслото визуално да изглежда добре, след няколко хил/км пробег дойде време за подмяна. Какви са препоръчителните консумативи за подмяна на този модел и от особено значение ли е да подменя маслото на дифовете и скоростната кутия или само да ги проверя и долея??? Струва ми се, че при скорост 100-120км се чува един леко виещ звук откъм диференциалите, като свистене, но много слабо(за съжаление имам и това прословуто тупкане)!
Тупкането като даваш назад и леко чукнеш спирачката ли се чува?
Ако е така смени маслените втулки отзад "скърцащи втулки" и при мен тупкаше мислех че е тампон на двг. Но сменях втулките и изчезна. 330XI
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

На мен пък днес ми светна маслото!!!?????
Няма и 1500км от смяната. Угасна ама ме яде сега

Някой идеи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
furios написа:blackboo написа:Колеги, закупих си 330хи() преди няколко месеца, като беше обслужена откъм масло и филтри(маслен, въздушен, горивен, купе) от предишния собственик! Тъй като не се предоверявам напълно макар и маслото визуално да изглежда добре, след няколко хил/км пробег дойде време за подмяна. Какви са препоръчителните консумативи за подмяна на този модел и от особено значение ли е да подменя маслото на дифовете и скоростната кутия или само да ги проверя и долея??? Струва ми се, че при скорост 100-120км се чува един леко виещ звук откъм диференциалите, като свистене, но много слабо(за съжаление имам и това прословуто тупкане)!
Тупкането като даваш назад и леко чукнеш спирачката ли се чува?
Ако е така смени маслените втулки отзад "скърцащи втулки" и при мен тупкаше мислех че е тампон на двг. Но сменях втулките и изчезна. 330XI
Може ли да конкретизираш кои са тия втулки, че ме заинтригува ?
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, за тупкането си има отделна тема, която е доста напреднала, по добре е там да го обсъждате. Това е специфично за всички БМВ-та. Проблема може да бъде породен от много неща, но като цяло е по скоро козметичен от колкото реален. За маслото аз мога да споделя моето мнение - това е едно от нещата с които не бива да се правят компромиси. Маслото е ужасно важно за работата на вашата кола и нейния живот. Особенно важно за турбините при дизелите. Винаги сменяйте навреме и не бавете, за да избегнете скъпи ремонти. Аз слагам 0W30 или 5W30 на Castrol винаги синтетика, просто двигателя това си иска.
Маслото в зависимост от скоростите - трябва да се сменя... винаги
Особенно автоматиците не трябва да се неглижират, защото ремонта е скъп и боли! 250-300 лв е смяната и препоръчвам да се прави с промивка, за да се избута цялото старо масло. Та автоматиците на нашите коли много се влияят от смяна на масло, да си знаете.
И последно, той един колега се беше напънал да прави среща, но така и не можахме да се съберем.. айде да пробваме пак..
Маслото в зависимост от скоростите - трябва да се сменя... винаги

И последно, той един колега се беше напънал да прави среща, но така и не можахме да се съберем.. айде да пробваме пак..


Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Предлагам да се направи срещатата на 27 април в София на паркинга на кауфланд овча купел 1 или кауфланд люлин ако има други предложения пишете и за час предлагам 16.00 или 17.00 и да действа ме 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани