Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- velislavvelkov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: a5 3.0tdi @ 310hp&610NM
- Мечтае да кара: изтребител
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
320д то много сериозно върви като за модела си,с по-голямо турбо ли е?
имам и аз един въпрос карам 330ци 231 ръчка с колектори,цяла генерация,панелен КН и чип-тунинг,моля някой вещ да даде съвет за още нещо леко да я засиля
, че вече съм в задънена улица
имам и аз един въпрос карам 330ци 231 ръчка с колектори,цяла генерация,панелен КН и чип-тунинг,моля някой вещ да даде съвет за още нещо леко да я засиля

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
В технически раздел да има чат.......няма как да стане. Разчистил съм няколко мнения. 

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
velislavvelkov написа:320д то много сериозно върви като за модела си,с по-голямо турбо ли е?
имам и аз един въпрос карам 330ци 231 ръчка с колектори,цяла генерация,панелен КН и чип-тунинг,моля някой вещ да даде съвет за още нещо леко да я засиля, че вече съм в задънена улица
И моята мисля така да я направа накрая, като май ще е само без генерацията. Но от тук нататък най-смислено май идва само supercharger на някой от по-известните фирми (4-5-6-7к лева и нагоре според фирмата, stage-a и дали ще е чисто нов или не).
Така ги виждам аз нещата за 330-ката


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- milenski75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги,искам да ремапвам колата,а тя е автомат.
Притесненията ми са до колко нютона е безопасно,и има ли колеги 320d автоматици ремапнали и как се държи кутията.
Е46 320 д 2002 г с GM кутия.Поздрави
Притесненията ми са до колко нютона е безопасно,и има ли колеги 320d автоматици ремапнали и как се държи кутията.
Е46 320 д 2002 г с GM кутия.Поздрави
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
milenski75 написа:Здравейте колеги,искам да ремапвам колата,а тя е автомат.
Притесненията ми са до колко нютона е безопасно,и има ли колеги 320d автоматици ремапнали и как се държи кутията.
Е46 320 д 2002 г с GM кутия.Поздрави
Има автоматици със сменени турбини


- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
здравейте колеги, някой правил ли си е генерацията на M52B25TU? Интересува ме как катализаторите могат да бъдат заместени с прави тръби и дали това е възможно.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
minimalcoholic написа:здравейте колеги, някой правил ли си е генерацията на M52B25TU? Интересува ме как катализаторите могат да бъдат заместени с прави тръби и дали това е възможно.
Сменяш изпускателите с плетени такива... Най-добър резултат дава

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:генерацията и филтъра сами по себе си едва ли ще качат нещо драстично
виж, ако идеш след това на дино и мапнеш... може да очакваш сериозни резутати
МаХо даде в Сливен 13.9 на 400 с 330i Седан
залагам 10лв., че с въпросните ъпгрейди и настройка на дино може да покаже 250 коня на мотора
Известно време по-късно


И топ рън-а за ~250 коня и ~300 нм:


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Rainbow написа:Известно време по-късно![]()


Браво! Радвам се за резултата

----------------
по темата искам да вметна, че в момента се готви хубав и евтин проект на 328i m52tub28
- изпускатели
- смукател от 330i м54
- карбонова система BMC CDA
- диференциал 3.07
- мапче в маднес
----
въпросната кола даде 14.9 на 400 метра САМО с изпускателите
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:Rainbow написа:Известно време по-късно![]()
![]()
![]()
Браво! Радвам се за резултата![]()
----------------
по темата искам да вметна, че в момента се готви хубав и евтин проект на 328i m52tub28
- изпускатели
- смукател от 330i м54
- карбонова система BMC CDA
- диференциал 3.07
- мапче в маднес
----
въпросната кола даде 14.9 на 400 метра САМО с изпускателите
под смукател се има предвид колектора или вала?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
dido0o``` написа:под смукател се има предвид колектора или вала?
колектор

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
добър вечер колеги имам големи колебания за един чип да сложа на моята е46 320д 1999г....колата сам я взел преди година някъде със сменено чисто нова турбина отделно на мен ми се наложи да сменям гмп-то,колата в момента е пушка върви супер но все си мисля че още малко мощ ще стане идеално...предлагат ми чипа да го направи Бразил в София някои нещо да е чувал и струва ли ви се удачно да го правя????? благодаря предварително






Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Точно при него бих те посъветвал да НЕ правиш чип. Пробвал съм вече повече от 5 чипаджии в България и най-добре се представя Ангел Динев от Сливен. Ако погледнеш назад в темата ще видиш какво сме правили. Лъчо от София също е добър и ти го препоръчвам в пъти пред Богомил.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
ако този от Сливен наистина е добър ми е още по добре защото и аз сам от там но не сам чувал нищо за него а този Бразил много ми го хвалят цяла България си чипосвала бмв при него.... а като цяло как ти се вижда идеята да я чипосам ти чипосал ли си твоята и какви са впечатленията 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Доколкото знам Брезела е добър само при VW концерна... за другите марки не знам как се справя.
Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани