Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Петьо, с квото и да го пръскаш няма да докараш релефа на оригиналната пластмаса вярвай ми... Потърси из рекламните агенции фолио черен мат с едра структура, аз наскоро си направих с него страничните лайсни на вратите и става истинско
Ако не можеш да го облепиш ти ще те пратя при човек, който ще ти го направи набързо 





- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Не се бях замислял над идеята да ползвам фолио, но ще го имам пред вид за следващи проекти. Иначе конзолата стана много добре. Като фабрична е, а двата слоя структурен спрей ги нанесох, за да стане по-плътен цвета. Повърхността е точно толкова релефна, колкото е на оригиналния пепелник - 1:1.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Доста колеги, включително и аз се бяхме впуснали да търсим USB/AUX in, които се предлага в различни варианти. Ето една примерна снимка:

Намирането на това "чудо" се оказа доста трудно, а модулът, към който се включва и кабелите с буксите между тях се продават за космически цени в eBay. Като се има предвид, че изпозването на този USB/AUX in в Е36 не е plug&play и се нуждае от преработка, аз реших, че е безмислено да се инвестира в него и официално се отказвам да го търся. Реших да го заменя с нещо много по-функционално - 4xUSB, 1xAUX in, място за три допълнителни бутона и копче за включване, изключване, усилване, намаляне на звука на аудио системата, а може да се позва и за запалка или Start/Stop бутон.

Много яко се получи

Намирането на това "чудо" се оказа доста трудно, а модулът, към който се включва и кабелите с буксите между тях се продават за космически цени в eBay. Като се има предвид, че изпозването на този USB/AUX in в Е36 не е plug&play и се нуждае от преработка, аз реших, че е безмислено да се инвестира в него и официално се отказвам да го търся. Реших да го заменя с нещо много по-функционално - 4xUSB, 1xAUX in, място за три допълнителни бутона и копче за включване, изключване, усилване, намаляне на звука на аудио системата, а може да се позва и за запалка или Start/Stop бутон.

Много яко се получи

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Това дето си го намерил е супер, ама много обемисто, бе. Къде ще го слагаш
Друго си е ОЕМ гъзарията при мен

...и в копакта на един виден мерцедесаджия под прикритие


Друго си е ОЕМ гъзарията при мен


...и в копакта на един виден мерцедесаджия под прикритие




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ога, то твоето много неестествено стои и само дето има надписи. Ако на моята конзола направя и белите надписи, ще трябва да ме вземат на работа в БМВ
Като сложа конзолата на колата ще направя снимки да видиш, че е OEM.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Малко Upgrade в моята кола.
А закво са ти 4xusb? 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
b00st написа:А закво са ти 4xusb?
Причините са две:
1. На компютъра, подготвен за вграждане в колата има 3 USB, които ще са изведени на тази конзола. Четвъртото е за зареждане на телефон или каквото може да се включи посредством такъв кабел и може да се използва по всяко време.
2. Първоначалният вариант беше само с две USB, но дизайна не ми хареса и реших да заложа на симетрията. Крайният резултат е 4xUSB.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:Ога, то твоето много неестествено стои и само дето има надписи.
E, да. Знаех си че трябваше да пробия с поялника едната тапа и ръгна един юсб удължител



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Малко Upgrade в моята кола.
е то голям праз, че е оем, като в е36 никога не се е слагало...ако ще го гледаме от тая страна..
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Малко Upgrade в моята кола.
JOGI написа:е то голям праз, че е оем, като в е36 никога не се е слагало...ако ще го гледаме от тая страна..
Аз затова избрах само аукс вариант, че когато са произвеждани E36, малко не е имало USB и ми изглежда странно

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
b00st написа:JOGI написа:е то голям праз, че е оем, като в е36 никога не се е слагало...ако ще го гледаме от тая страна..
Аз затова избрах само аукс вариант, че Е36 са си малко дъртички и когато са произвеждани малко не е имало USB![]()
Някъде по средата на периода, през който Е36 е произвеждано на пазара за компютърни компоненти и по дънните платки на настолните компове се появява великото USB. В автомобилната индустрия навлиза значително по-късно, но е голямо усобство да имаш такова в колата и един кабел в жабката за всеки случай. При сегашното развитие на мобилните комуникации, аз съм на мнение, че е задължително човек да е подготвен и едно USB в колата е винаги "добре дошло".
Въпросът е какво да бъде? Едно от онези, които се включват на мястото на запалката, било то и OEM BMW, предлагано от оторизираните дилъри, ОЕМ от по-ново BMW, което без преправяне не върши никаква работа в Е36 или едно направено за точно определена кола, монтирано на точно определено място в модул, които е изработен от ОЕМ интериорни детаили и се вписва уникално в целия интериор на колата?
Аз лично заложих на последния вариант, защото не исках да давам пари за джаджа, което се включва на мястото на запалката, а както написах в предишните си постове, пълната работеща конфигурация на ОЕМ USB за BMW има ужасно висока цена.
Дали това кето съм направил е функционално - определено;
Дали е красиво - следвал съм всички линии в Е36 и съм заменил капака на пепелника, който така и не ползвам, с няколко места за бутони, USB и AUX in и мисля, че се получи много добре;
Дали е ОЕМ - ако се съди по използваните части това по-скоро е ОЕМ ретрофит кит, започвам да се замислям дали да не започна серийно производство

Като цяло с едана малка сума, много часове в проектиране, подготовка и изработване, няколко часа за окабеляване, свързване, монтиране и несравнимото удоволствие от работата по любимата марка получавам това, за което някой хора дават "луди пари", други имат желание, но си остават само с него, а трети са само коментатори.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Малко Upgrade в моята кола.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Факра накрайниците ги има по магазините за електронни компоненти и могат да се купят, а това улеснява начинанието.
Идеята за използването на стойката на подлакътника ми допада повече от идеята с жабката. Аз лично съм си мислил за монтирне на USB/AUX in в жабката на мястото на буксата за зареждане на фенерчето. При тези, които нямат такава букса в жабката мястото е идеално.
Идеята за използването на стойката на подлакътника ми допада повече от идеята с жабката. Аз лично съм си мислил за монтирне на USB/AUX in в жабката на мястото на буксата за зареждане на фенерчето. При тези, които нямат такава букса в жабката мястото е идеално.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
И като заговорихме за ОЕМ копчета, букси и каквото ли още не, се сещам, че ми попадна ето това:

Мисля да го сложа между двете копчета за погрев на задните седалки. На средното гнездо:

Другият вариант е да разширя малко тази конзолка като използвам ето това:

Определено ще трябва да направя някои нови изчисления и тогава, ще стане ясно, коя конзола ще се ползва.

Мисля да го сложа между двете копчета за погрев на задните седалки. На средното гнездо:

Другият вариант е да разширя малко тази конзолка като използвам ето това:

Определено ще трябва да направя някои нови изчисления и тогава, ще стане ясно, коя конзола ще се ползва.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани