Неоткриваем проблем на М30Б30
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Неоткриваем проблем на М30Б30
Привет на всички. Пускам темата за да си каже всеки мнението по повод проблема с мотора на колата . Симптомите са ниска мощност и стабилен ,но леко неравномерен свободен ход . На диагностика показа ,че ламбдата не бачка и че мотора има нисък вакум в колектора (40 cm/Hg при нормално ok. 50 cm/Hg) . След като премерих компресията за всеки случай всички цилиндри бяха около11-11,5 атм .След това се хванах да търся от къде смуче въздух ,за целта запуших дебитомера и от един маркуч вкарах дим от цигара в колектора и надух с помпа(тва с майсторене на прехоници маркучи и тръба за запалената цигара). Резултата беше че единствено от оста на дросела излезе дим .Свалих дросела изолирах отворите и пак надух и шах от никъде неще да излиза дим отделно започна да усещам че налягането в колектора се качва и седи стабилно . И положението стана
. Та въпроса ми е според вас 1. може ли от дросела да пада толкова вакума при условие ,че няма никакъв луфт 2. може ли от лоша смес да ми пада вакума 3. чакам вие да кажете
П.С. Всички други датчици са ок , аванса е 10" че на уредчето за вакума в зоната където са мойте стойности пише Late ignition timing, също картерните газове са изведени извън колектора


П.С. Всички други датчици са ок , аванса е 10" че на уредчето за вакума в зоната където са мойте стойности пише Late ignition timing, също картерните газове са изведени извън колектора
Последна промяна super_bojo на 09 Апр 2014, 19:29, променена общо 1 път
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Е смени сондата де ?!
Датчик температурен мерил ли си го ?
Виж и датчика отчитащ положението на дросел клапата !
От богатата смес може да се "дави" !
За моят мотор знам че вакуума е много важен !
Затова не се очудвай че ако има пропуск на въздух може да прави мизерии !
Не казваш дали дебитомер-а има читави показания ?!
Питай cod-cdbp на ЛС да удари някое рамо ...
Той пак кара м30, само че б35
Датчик температурен мерил ли си го ?
Виж и датчика отчитащ положението на дросел клапата !
От богатата смес може да се "дави" !
За моят мотор знам че вакуума е много важен !
Затова не се очудвай че ако има пропуск на въздух може да прави мизерии !
Не казваш дали дебитомер-а има читави показания ?!
Питай cod-cdbp на ЛС да удари някое рамо ...
Той пак кара м30, само че б35

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
TPS работи , темп датчик отчита истински температури , общо взето всички датчици бачкат добре и аз си мисля че сместа може да е причина. Сонда мисля да взема Беру (ако някой има опит с марката да сподели) ,дебитомера го мерихме с осцилоскоп преди 1 год и беше ок. Колата е е32 обаче пуснах темата тук заради по голямата аудитория .Общо взето нещата опират дали от сместа може да губи 10 cm/Hg вакум или има нещо дето пропускам по смукатела дето ум не ми го побира кво може да е
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Ами то дадли тук или в Е32 все таз, Стоян гледа повече там
Реално може - ако оборотите на двигателя са ниски да има и нисък вакуум !
Обаче ти казваш че те са си точни !
Виж сега, аз всички съединение ги смених с нови, и съответно скоби към тях !
Положението се подобри при мен !
Ти би трябвало да имаш и "канистер" - резервоар за бензиновите пари !
Провери му клапана дали е наред !
Трябва да видя картерната на тази б30-ка как е организирана ?!
Нея дали си я гледал ?!

Реално може - ако оборотите на двигателя са ниски да има и нисък вакуум !
Обаче ти казваш че те са си точни !
Виж сега, аз всички съединение ги смених с нови, и съответно скоби към тях !
Положението се подобри при мен !
Ти би трябвало да имаш и "канистер" - резервоар за бензиновите пари !
Провери му клапана дали е наред !
Трябва да видя картерната на тази б30-ка как е организирана ?!
Нея дали си я гледал ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
При мен също маркучи и скоби са сменени само гофрето го ставих щото има още живот в него , тоя канистер беше 1-вото нещо което разкарах от колата .Оборотите са около 800 . А за картерната не те разбирам , на моя мотор съм я махнал иначе знам оригинално как е
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Мммм, я сподели още какво си махал ?!???
Това изведнъж ли стана, или ?!
Дали имаш захранване с алтернативни горива ?!
Не си писал, но все пак ...
Това изведнъж ли стана, или ?!
Дали имаш захранване с алтернативни горива ?!

Не си писал, но все пак ...

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
За дърпане на въздух аз проверявах със дезодорант, и пръскам навсякъде. Вдигнеше ли отнякъде обороти ,значи е от там
Ламбда сондата задължително я смени. И в никакъв случай не слагай универсална, че са много зле
Успех 



- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Днес изолирах дроселовите дупки , погледнах клапаните за нагар (бяха ок) установих че не дърпа въздух на 100% .След смяна на ламбда ще пиша за резултата
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Kaртерните газове е хубаво да си вървят към гофрето.
За бензиновите пари, ако си премахнал системата и си оставил клапана, симптомите са г/д същите.
За бензиновите пари, ако си премахнал системата и си оставил клапана, симптомите са г/д същите.


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
cod-cdbp написа:Kaртерните газове е хубаво да си вървят към гофрето.
Защо?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
daddy_ написа:cod-cdbp написа:Kaртерните газове е хубаво да си вървят към гофрето.
Защо?
Защото в другия случай трябва да сложиш съд, в който да събира маслото, освен това трябва да се помисли, да не смуче въздух, а реално то си е измислено от завода.
Не че съм особен фен, на това да гори маслените пари, но смятам, че има някаква причина да са го направили така.

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Екологични норми..Вече на трета кола правя кеч танк за тези гадости и в трите случая моторите работя осезаемо по-добре ....Щом е еко е зле за мотора това е .Никой не може да ме убеди че един мотор на 250 000-500 000клм му е по добре да си диша картерните изпарения и какво ли не или да кара с катализатор който отдавна си е изпял песента ....Помня по учебниците какво пишеше точно за катализаторите че живота им варира от 100 000 до 150 000клм........Едва ли някой ще изсипе пари за нов ...Аз бих но го сменил стига цените да са поносими но не и да карам с задръстен или строшен такъв.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Колега не те разбирам какво имаш предвид да съм го оставил клапана така : един вид закачен за инсталацията или дали е запушена дупката в колектора към която отива маркучето от канистъра в колектора .А картерните газове наистина са само за екология , и нямат никаква друга полза само вреди общо взето . Иначе днес смених маслото и резултат няма откъм вакум в колектора .
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
Е като са ти изведени картерните газове навън,мотора се разхерметизира,,,,,,,,,нито обороти ,нито разход,,,,,,,, нито варвежа ще е същия,,,,,,,,,,,смяна на всички гарнитури,най-вече на тези на въздушния колектор,,,,,,,,всички вакуми и картерни газове наредени на мястото им,,,,,,Трябва да се постигне ефекта,,,,,,,,,,,,,,,като запалиш мотора да работи на оборот и като извадиш щеката за маслото,МОТОРА ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ ДА ПРЕКЪСВА,е тогава вече си го обезвъздушил и може да си измериш вакума ,,,клапана на канистера си сработва переодично най вероятно,но кога ,,,,,,,,,та и от там може също да си смуче въздух и дебиломера все едно го няма.А за картерните газове ,според теб ,70-година дали екологията им е била приоритет 



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Неоткриваем проблем на М30Б30
chiko написа:клапана на канистера си сработва переодично най вероятно,но кога
Около 10-тина секунди след установяване на празен ход, и при поддържане на скорост след малко повечко време.
Играл съм го филма с прецакан клапан, и много дразни.


50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани