Проблем с OIL Service....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Проблем с OIL Service....
смених маслото преди месец на колата, нулирахме Oil Servica и вече съм минал 2000км а Servic-a не е мръднал и с една чертичка даже
Каква е причината за това и как може да се оправи?
В случай че има значение колата е с полусинтетика на мотул 10/40.

Каква е причината за това и как може да се оправи?
В случай че има значение колата е с полусинтетика на мотул 10/40.

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
компа не отчита точно на 2000, а според как караш и мери други неща. Може да ти изгасне и на 3000, може и на 1500 - споко
мем ми изгасна на към 2500 някъде (бмв 5в/40)
нека все такива да са ти 'ПРОБЛЕМИТЕ'

нека все такива да са ти 'ПРОБЛЕМИТЕ'

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Каде бе има 4 зелени черти, а до 2000 не е изгаснала нито една, преди бях със същото масло и гаснеше на към 1000-1500 максимум.
Знам че комба брои студени стартове, лютеници ала бала и да ти кажа като изключим че не минавам 2500 оборота преди 90 градуса е видяла достатъчно студени стартове, ма нека да кажат другите на колко им гасне по една черта
Знам че комба брои студени стартове, лютеници ала бала и да ти кажа като изключим че не минавам 2500 оборота преди 90 градуса е видяла достатъчно студени стартове, ма нека да кажат другите на колко им гасне по една черта


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Най-сигурното решение е да НЕ СИ сменяш маслото на основание показанията на Инспекшъна. Сиреч гледай си ти километрите и сменяй, когато му дойде времето. В БМВ сервиз не можаха да ми кажат как так на един 2.5 ТДС му светят още 2 зелени ламби, а маслото е на 10000 км!
По принцип му дават да се сменя на 7-8 на турбо дизела
Не ми се вярва някой да сменя масло, когато му изгаснат лампите... Но ако има някой нека се изкаже.




Не ми се вярва някой да сменя масло, когато му изгаснат лампите... Но ако има някой нека се изкаже.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Сега без да изпадаме в полемики дали и защо Камор и/или Дару са идиоти, мърлячи, за нищо не стават или обратното - специалисти.... вчера бях в Камор да си взема консумативи за мойта... и понеже ми беше интересно кво представлява тоя "датчик" за маслото с тия зелени квадратчета (щото при мен светят 4/5 на кола внос преди 2 седмици от Италия) и се заговорих там с 2-3ма явно от по-разбиращите хора от фирмата...
Та тяхната идея беше, че датчика мери не само километри, стартове и т.н., но и някакви характеристики на маслото (дори и вискозитет, еб@ ли го).. двама от тях до скоро са карали Е36-ци 318/320 и казаха, че в зависимост от маслото, което ползват, лампите гаснат по различен начин... и единия каза, че използвал Castrol 5W40 пълната синтетика, която продават и с нея оставал на 1-2 зелени лампи едва след 12.5-13к километра... а с 10W40 на BMW това ставало на около 10к... същия пич каза, че неговата 320i си я е карал с 5W40 на Кастрол доста време и си сменял маслото на 12.5-13к и нямал никви ядове с двигателя..
Сега нито казвам, че човек трябва да му вярва на 100% и да прави като него (аз повече от 9-10к няма да чакам), просто споделям какви бяха приказките между нас докато си взимах нещата
Та тяхната идея беше, че датчика мери не само километри, стартове и т.н., но и някакви характеристики на маслото (дори и вискозитет, еб@ ли го).. двама от тях до скоро са карали Е36-ци 318/320 и казаха, че в зависимост от маслото, което ползват, лампите гаснат по различен начин... и единия каза, че използвал Castrol 5W40 пълната синтетика, която продават и с нея оставал на 1-2 зелени лампи едва след 12.5-13к километра... а с 10W40 на BMW това ставало на около 10к... същия пич каза, че неговата 320i си я е карал с 5W40 на Кастрол доста време и си сменял маслото на 12.5-13к и нямал никви ядове с двигателя..
Сега нито казвам, че човек трябва да му вярва на 100% и да прави като него (аз повече от 9-10к няма да чакам), просто споделям какви бяха приказките между нас докато си взимах нещата

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
1. тая вноса от Италия, ако не си го сменил дори преди да я вземеш, бъди 99% че на колкото км е, на толкова е и маслото
2. мда разбирачи са.. нищо му нямало на двигателя със смяна на масло на 13к км, само след още 50-100к км ходи ги питай пак къде е колата
-> имаш опция да слушаш мнение на мърлячи пестейки 120-тина левя на 30к км, или да си сменяш маслото на макс 10к км.

2. мда разбирачи са.. нищо му нямало на двигателя със смяна на масло на 13к км, само след още 50-100к км ходи ги питай пак къде е колата

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е, айде сега... значи маслото е на ~200k
примерно... колата е перфектна, пък ти си мисли квото искаш за вноса от Италия...
После мисля, че споменах, че няма сми да коментираме мнението на хората от Камор, а че просто споделих там кво ми казаха...

После мисля, че споменах, че няма сми да коментираме мнението на хората от Камор, а че просто споделих там кво ми казаха...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
уф пак лек оффтопик но е за масло поне
нищо чудно като е на 200к да е сменяно примерно 4 пъти, в добрия случай. а може и чак тука да са я светнали с разни нови добавки да не трака. не искам да те плаша, но съм виждал какво ли не включително преди време и при майстора ми една '98 320 с двигател за основен ремонт поради рядко или несменяно масло, 'нов внос' Италия, работеща в началото добре - той иначе дали ще я вземе
като сипеш читаво масло и поизмие добавки/нагари и всичко (бмв 5в/40), грубите неща излизат почти веднага, а след 1000-2000км си казва всичко
има и читави там но си е риск, за сметка на че нямат ръжди
аз затова взех с ръжди от Германия, въпреки че е и по-скъпо определено, там поне ТУВ-а им е стриктен
пожелавам ти е да е била от човек който я е обслужвал де

нищо чудно като е на 200к да е сменяно примерно 4 пъти, в добрия случай. а може и чак тука да са я светнали с разни нови добавки да не трака. не искам да те плаша, но съм виждал какво ли не включително преди време и при майстора ми една '98 320 с двигател за основен ремонт поради рядко или несменяно масло, 'нов внос' Италия, работеща в началото добре - той иначе дали ще я вземе


има и читави там но си е риск, за сметка на че нямат ръжди

пожелавам ти е да е била от човек който я е обслужвал де

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
В BG нищо не й е "подобрявано".... за в Италия вече не знам... но двигателя работи супер
Както и да е...
За маслото - факт е, че над 10к няма да го чакам, ако ще 5/5 лампите да светят... аз дори мисля на около 8к да го правя...

За маслото - факт е, че над 10к няма да го чакам, ако ще 5/5 лампите да светят... аз дори мисля на около 8к да го правя...
t0sh.ти бил ли си в италиа защото аз сам бил и мога те то уверя че впеяетлението ти е погрешно
че саси марлячи верни си е смисал не обичат да ги чистят сам сагласен но за обслужването на колите си несам сагласен с теб.ако става вапрос и в бг. имам познати които рядко си сменят маслото ама не означава че всички сме такива нали.




- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Това за маслото е доста относително.Нали знаете,че новите БМВ-та
им слагат Long life масла 0W30,5W30 и 5W40 и ги викат в сервиз на
20-25 к км.
Иначе това за БМВ маслото 10W40,че гаснели всички зелени на 10 к.км,
не е вярно.Преди карах с такова и за 10 к км. повече от 3 не са гаснали.
им слагат Long life масла 0W30,5W30 и 5W40 и ги викат в сервиз на
20-25 к км.
Иначе това за БМВ маслото 10W40,че гаснели всички зелени на 10 к.км,
не е вярно.Преди карах с такова и за 10 к км. повече от 3 не са гаснали.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тя и на мойта в момента й светят 4/5, ама не я знам кога е сменяно... взех й 5W40 и в понеделник ще й се налива и от там насетне ще се знае вече
Пък и ще мога да направя сметка на какви километри колко лампи на маслото гаснат 


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани