Помагайте, бензинова помпа или кофти бензин !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помагайте, бензинова помпа или кофти бензин !
Значи тръгвам от Пловдив посока София и на Shell след пловдив незнам какво ми става и решавам да напална. h95 vPower - ала-бала. Добре пална до 1/2 резервоара и тръгвам към София със скорост 120-130 КМ. ПО едно време давам газ, а колата като спаната спира. Отбивам в аварийното и след кратка инспекция, виждам че бушона на бензиновата помпа (18-ти бушон, 15 ампера) е изгорял. Добре подменям го , но след 4 - 5 км , пак същото. Късмет сприах до Шел Пазардйик и купих цяла торба бушони. Сложих 20 амперов и пак гръмна след известно време, слагам 25 амперов и карам с 2-2.5 оборота и 60 км , успях да стигна до София а бушона стопен. Всеки би си помислил бензиновата помпа е заминала. Да обаче разглабям задната седалка (под нея в дясно е помпата) и помпата нито бучи , нито грее, тихичко работи, няма проблеми. Странно е сащо че ако остава колата или карам с ниски обороти, бушона не грее. Изгаря само на високи обороти и много форсиране и то изведнаж. Везмножно ли е да има запушване след помапата или преди нея от кофти бензин което да затромозява нейната работа и от там да гори бушона или е помпата си е за смяна . ?
Колко би струвала една помпа ? Лошото е че може да не е тя, не ми се дават излишни пари, които нямам. Знаете ли някой разбиращ който може да изолира проблема ( само не Дару, много са зле , ще сменат сичко и готово) ..
Някакви идеи ?
Колко би струвала една помпа ? Лошото е че може да не е тя, не ми се дават излишни пари, които нямам. Знаете ли някой разбиращ който може да изолира проблема ( само не Дару, много са зле , ще сменат сичко и готово) ..
Някакви идеи ?
Лудите сме на изчезване ...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Помагайте, бензинова помпа или кофти бензин !
като на4ало смени си бензиновия филтър не е скъп 30-тина лева е и без това на около 50 000км мах трябва да го сменя6
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
wassup написа:Бензиновия филтър е сменян преди 4000 КМ в Дару, наред с всички консумативи.
Ами ако иска6 може да мине6 през офиса ми на бул ломско 6осе 2 и да измерим налягането на горивото, също така и тока на помпата и да ги сравним с мойте 0887919996 Иво
Здрасти и от мен.Искам да ти кажа за помпата-тя работи под едно и също,т.е. константно налягане - независимо от оборотите на колата.
Двигателят консумира бензин колкото му е нужно, а останалото го връща в резервоара.
Незнам обаче следния феномен-защо моята помпа се намира отпред-под предната седалка,а твоята отзад?
Причината според мен е за този твой проблем е,че се претоварва, а за това може да има няколко причини-запушен горивен филтър,проблеми с електрониката или с инжекционната система.Трябва според мен да се направи диагностика.Тук в Пловдив имаме доста добър сервиз на Бош и не взимат скъпо.Щом идват много тузарски коли и от София,говори,че момчетата си вършат добре работата.
Двигателят консумира бензин колкото му е нужно, а останалото го връща в резервоара.
Незнам обаче следния феномен-защо моята помпа се намира отпред-под предната седалка,а твоята отзад?
Причината според мен е за този твой проблем е,че се претоварва, а за това може да има няколко причини-запушен горивен филтър,проблеми с електрониката или с инжекционната система.Трябва според мен да се направи диагностика.Тук в Пловдив имаме доста добър сервиз на Бош и не взимат скъпо.Щом идват много тузарски коли и от София,говори,че момчетата си вършат добре работата.
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
Напълно съм съгласен със Svetoslav. Най- добре отиди в някой сервиз кадето имат компютър /напримерно КТС, нс фирмата Бош/ и с него ще ти замерят всичките напрежения или запаметени грешки в компютъра на твоята кола. А също може да ти установят дали ти работят нормално всичките дюзи и т.н.
Преди време установих, че мойта кола е станала ламя и харчеше малко повечко гориво, след като я замериха с този уред се оказа, че някакъв детонационен датчик е изгориял и го смених/120 лв.
/ и разхода ми падна... Ама ако не беше този компютър щях да се ровя за да й намаля разхода...
Поне със сигурност могат да установят при какви обороти ти гори бушонът...
Преди време установих, че мойта кола е станала ламя и харчеше малко повечко гориво, след като я замериха с този уред се оказа, че някакъв детонационен датчик е изгориял и го смених/120 лв.

Поне със сигурност могат да установят при какви обороти ти гори бушонът...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
pako написа:Напълно съм съгласен със Svetoslav. Най- добре отиди в някой сервиз кадето имат компютър /напримерно КТС, нс фирмата Бош/ и с него ще ти замерят всичките напрежения или запаметени грешки в компютъра на твоята кола. А също може да ти установят дали ти работят нормално всичките дюзи и т.н.
Преди време установих, че мойта кола е станала ламя и харчеше малко повечко гориво, след като я замериха с този уред се оказа, че някакъв детонационен датчик е изгориял и го смених/120 лв./ и разхода ми падна... Ама ако не беше този компютър щях да се ровя за да й намаля разхода...
Поне със сигурност могат да установят при какви обороти ти гори бушонът...
Това е интересно!! Може ли да даде6 някви кординати на сервиза???
Ами да мога. Намира се в Добрич в квартал "Балик" до обръщалото на тролеите... Този КТС на Бош/компютър за тестване и откриване на грешки/ знам че струва около 5000-7000 лв. а софтуера за него около 15 хил... Обаче винаги има опашка за него щото е единствен в града.
Ето ти мобилня на шефа на сервиза: 0888-307191
Ама мисля че ще ти е доста далече от София...
Ето ти мобилня на шефа на сервиза: 0888-307191
Ама мисля че ще ти е доста далече от София...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Ама мисля че ще ти е доста далече от София...[/quote] дабе прав си:0
аз не погледнах инфото ти
но ни6то де ще питам каде се намира самиа детонационен дат4ик и 6те го тествам и евентуално 6те го сменя
) благодаря ти
аз не погледнах инфото ти


Последна промяна ludiagsm на 28 Сеп 2003, 10:28, променена общо 1 път
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
за ludiagsm:
Ами като ти гледам инфото и ти си с М42 двигател...
Би трябвало да имаш 2 детонационни датчика /един между първи и втори цилиндър и още един между 3-ти и 4-ти цилиндър/ и двата са закрепени на блока ... Ама парвия се смениа по-лесно и за щастие моят беше първия... Само 45 мин. си играхме да му вкараме гадната букса, която се намира някаде под инжекцията и си смачкахме и издрахме прастите, че не искахме да откачаме инжекциата
...
Съвета ми е парво да си го тестваш дали работи и тогаз да си го сменяш, че баиа зор ште видиш....
Ама що се отнася до тази тема с бензиновата помпа и проблема на wassup, мисля че този датчик ваобще няма да му помогне...
Ами като ти гледам инфото и ти си с М42 двигател...
Би трябвало да имаш 2 детонационни датчика /един между първи и втори цилиндър и още един между 3-ти и 4-ти цилиндър/ и двата са закрепени на блока ... Ама парвия се смениа по-лесно и за щастие моят беше първия... Само 45 мин. си играхме да му вкараме гадната букса, която се намира някаде под инжекцията и си смачкахме и издрахме прастите, че не искахме да откачаме инжекциата

Съвета ми е парво да си го тестваш дали работи и тогаз да си го сменяш, че баиа зор ште видиш....
Ама що се отнася до тази тема с бензиновата помпа и проблема на wassup, мисля че този датчик ваобще няма да му помогне...
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Доколкото знам се появяват в М43, заедно с 4-те бобини.mitak_o написа:РАКО , А НА М40 има ли ги тея датчици , и пак ли са на блока?
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Първо да се извиня че вадя толкова стара тема от архива, но го смятам за по-уместно отколкото да пускам нова.
Колегата за съжаление не е написал как е оправен проблема?
Днес ходих до София и обратно, проблема беше навръщане
За щастие има някой там горе, на изхода от магистралата за Пловдив (вече на връщане) колата си изгуби мощност и както бях на 5-та (съвсем спокойно каране) тръгна да си намаля, вкарах 4-та, 3-та.. нищо и накрая си отбих в дясно на разклона за Пампорово и спрях с авариики.
Незнам какво ме накара да погледна помпата (можеби щото съм чел тук за проблеми, или защото скоро писах за проблем с пълнене до горе ) - отворих отзад и забелязах че не шуми.
Провеих бушона - номер 18 - 15А - изгорял.
Сложих нов и колата запали - зарадвах се че не изгоря пак и продължих към вкъщи.
Малко преди да се прибера, колата отново умря - вече познат проблем, за съжаление обаче нямах 15А бушон и сложих 10А - за радост следващите 3-4км до вкъщи си ги минах с 10А бушон и се прибрах.
Вероятно ще сменям помпата.. за съжаление обаче не видях дали наистина това е проблема или пак ще стрелям напосоки.
Може пък евентуално да ида до БОШ или друг сервиз да мерят.. но при последните ми проблеми с температурата малко напатих на майстори, уж правиха, мериха и накрая се оказаха разменени букси на датчиците.. пък аз смених полвината кола..
Колегата за съжаление не е написал как е оправен проблема?
Днес ходих до София и обратно, проблема беше навръщане
За щастие има някой там горе, на изхода от магистралата за Пловдив (вече на връщане) колата си изгуби мощност и както бях на 5-та (съвсем спокойно каране) тръгна да си намаля, вкарах 4-та, 3-та.. нищо и накрая си отбих в дясно на разклона за Пампорово и спрях с авариики.
Незнам какво ме накара да погледна помпата (можеби щото съм чел тук за проблеми, или защото скоро писах за проблем с пълнене до горе ) - отворих отзад и забелязах че не шуми.
Провеих бушона - номер 18 - 15А - изгорял.
Сложих нов и колата запали - зарадвах се че не изгоря пак и продължих към вкъщи.
Малко преди да се прибера, колата отново умря - вече познат проблем, за съжаление обаче нямах 15А бушон и сложих 10А - за радост следващите 3-4км до вкъщи си ги минах с 10А бушон и се прибрах.
Вероятно ще сменям помпата.. за съжаление обаче не видях дали наистина това е проблема или пак ще стрелям напосоки.
Може пък евентуално да ида до БОШ или друг сервиз да мерят.. но при последните ми проблеми с температурата малко напатих на майстори, уж правиха, мериха и накрая се оказаха разменени букси на датчиците.. пък аз смених полвината кола..

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Помагайте, бензинова помпа или кофти бензин !
wassup написа:Значи тръгвам от Пловдив посока София и на Shell след пловдив незнам какво ми става и решавам да напална. h95 vPower - ала-бала. Добре пална до 1/2 резервоара и тръгвам към София със скорост 120-130 КМ. ПО едно време давам газ, а колата като спаната спира. Отбивам в аварийното и след кратка инспекция, виждам че бушона на бензиновата помпа (18-ти бушон, 15 ампера) е изгорял. Добре подменям го , но след 4 - 5 км , пак същото. Късмет сприах до Шел Пазардйик и купих цяла торба бушони. Сложих 20 амперов и пак гръмна след известно време, слагам 25 амперов и карам с 2-2.5 оборота и 60 км , успях да стигна до София а бушона стопен. Всеки би си помислил бензиновата помпа е заминала. Да обаче разглабям задната седалка (под нея в дясно е помпата) и помпата нито бучи , нито грее, тихичко работи, няма проблеми. Странно е сащо че ако остава колата или карам с ниски обороти, бушона не грее. Изгаря само на високи обороти и много форсиране и то изведнаж. Везмножно ли е да има запушване след помапата или преди нея от кофти бензин което да затромозява нейната работа и от там да гори бушона или е помпата си е за смяна . ?
Колко би струвала една помпа ? Лошото е че може да не е тя, не ми се дават излишни пари, които нямам. Знаете ли някой разбиращ който може да изолира проблема ( само не Дару, много са зле , ще сменат сичко и готово) ..
Някакви идеи ?
Като идея може да провериш състоянието на клапана, който регулира налягането на бензина в системата. Намира се на края на рейката с дюзите в предната част. Възможно е този клапан да е блокирал и да не връща бензин обратно по маркучите в резервоара и оттам да се товари много горивната помпа и логично горенето на бушоните.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани