Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Analog
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 20.03.2014
- Местоположение: Холандия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Series - 7 E38
Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Здравейте колеги, от известно време заглеждам Е38ци и съм твърдо решен да си купувам една след един-два месеца като събера парите. Както и да е, оня ден докато пак разглеждах какво има качено като обяви в mobile.de попаднах на нещо много интересно - > http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... rigin=PARK. Поразгледах се в нета и се оказа че колата е със завидно мощен двигател http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... s/e38.html и това много ме кефи, а и също така няма особено големи проблеми по двигателя и ходовата част, само тук-там вътре не е перфектна, но това се преживява. Това, което мe притеснява обаче е това със поддръжката как става? Някой има ли представа дали този двигател се различава от обикновения М62?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Първо тази, която си посочил в Мобиле.де е написана като 326 к.с., което не е Алпина, а е нормалният за модела V12 двигател с обозначение M73B54 и работен обем от 5379 cm3.
Второ M73 и M62 нямат нищо общо като мотори - най-малко единият е 12 цилиндъра, а другият е 8. При V12 ще ти се завие свят откъм поддръжката и то ако няма нищо за по-сериозен ремонт. Не, че при V8 ще е много по-леко поддържането му, но си представи на 12 цилиндъра, докато смениш свещите само, е все едно си сменил на 2 шестака или на 3(!!!) 4-ри цилиндрови мотора.
Второ M73 и M62 нямат нищо общо като мотори - най-малко единият е 12 цилиндъра, а другият е 8. При V12 ще ти се завие свят откъм поддръжката и то ако няма нищо за по-сериозен ремонт. Не, че при V8 ще е много по-леко поддържането му, но си представи на 12 цилиндъра, докато смениш свещите само, е все едно си сменил на 2 шестака или на 3(!!!) 4-ри цилиндрови мотора.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
хахаха , само като погледна това - >
3,200 EUR
Saloon
1st Reg. 03/1995
170,000 km
Petrol
240 kW (326 PS)
Automatic transmission
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
И мога да ти кажа , че тая кола НЕ Е АЛПИНА.
Я погледни кви цени вървят истинските алпини и после помисли ( пробвай ) колко бройки алпина са направени и как подяволите е възможно да се продава на такава цена
3,200 EUR
Saloon
1st Reg. 03/1995
170,000 km
Petrol
240 kW (326 PS)
Automatic transmission
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
И мога да ти кажа , че тая кола НЕ Е АЛПИНА.
Я погледни кви цени вървят истинските алпини и после помисли ( пробвай ) колко бройки алпина са направени и как подяволите е възможно да се продава на такава цена

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Разбира се, че не е Алпина, липсват оптиката, джантите и сигурно куп други неща.
Едно табло и една табелка на мотора не правят от колата Алпина.
Едно табло и една табелка на мотора не правят от колата Алпина.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Колата не е Алпина 100 % -само колекторите са такива,НО и за тях е под съмнение.Прави ми впечатление,че няма EDC а до колкото съм запознат на всички е38 V12 имат тази екстра.Другото ,което понамирисва са оборотите ,които държи колата.Не е студен мотора,а държи почти 1000 оборота.Трябва да са малко над първата черта над 0-та.Не си заслужава парите според мен 

- Analog
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 20.03.2014
- Местоположение: Холандия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Series - 7 E38
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Ето, поради такива причина реших да се консултирам с вас.
Мерси ви за отговорите, ще продължавам да търся други вариянти.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
chernobila написа:Прави ми впечатление,че няма EDC а до колкото съм запознат на всички е38 V12 имат тази екстра.
Грешиш, като съм напълно сигурен


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Мнение за Alpina 750i от 95та (V12, 5.7l, 382bhp)
Bavarcho написа:chernobila написа:Прави ми впечатление,че няма EDC а до колкото съм запознат на всички е38 V12 имат тази екстра.
Грешиш, като съм напълно сигурен
Извинявам се за което


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани