Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Вчера си взех 2 плафона за светлината в краката, днеска си изрязох корите, монтирах си ги, прекарах си инсталацийката и като ги вързах ... о ужас ... кофти тръпка.
Отварям вратата - централния и задните си светят, тея в краката не светят.
Затварям вратата и давам контакт - предния и задните си загасват плавно, но остават да мъждукат съвсем слабо.Тея в краката плавно си светват
Като откача инсталацията на плафоните в краката, всичко си работи нормално.
Нямам комфорт модул.
Кво да правя, че ми е мерак с тая светлина в краката

Отварям вратата - централния и задните си светят, тея в краката не светят.
Затварям вратата и давам контакт - предния и задните си загасват плавно, но остават да мъждукат съвсем слабо.Тея в краката плавно си светват

Като откача инсталацията на плафоните в краката, всичко си работи нормално.
Нямам комфорт модул.
Кво да правя, че ми е мерак с тая светлина в краката


Последна промяна ogata на 27 Юли 2014, 21:36, променена общо 2 пъти


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
Схемата не ми говори нищо, аз с тоците съм малко на напипване
От плафона излизат 5 кабела - лилав/бял (12V на контакт), червен/бял (постоянни 12V), кафяв (маса), кафяв/червен (захранване към задните плафони) и кафяв/черен за който не съм сигурен за какво е.
Аз вързвам +са към кафяв/червен и масата някъде по купето и това се случва

От плафона излизат 5 кабела - лилав/бял (12V на контакт), червен/бял (постоянни 12V), кафяв (маса), кафяв/червен (захранване към задните плафони) и кафяв/черен за който не съм сигурен за какво е.
Аз вързвам +са към кафяв/червен и масата някъде по купето и това се случва



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
тоя дет не си сиг за какво е, е твоя... само дето ще ти е по-лесно да го фъцнеш долу зад жабката, дето излиза от модула. прокарваш по кабел до всеки плафон а другото е минус дето можеш от купето или от някой кафяв кабел да сихванеш...
бтв, мултицет знаеш ли какво е и как се ползва?
чакай че сега като прочетох... да не го отрежеш - просто добави към червено-черния двата кабела дето ще са ти плюс за плафоните на краката.
бтв, мултицет знаеш ли какво е и как се ползва?
чакай че сега като прочетох... да не го отрежеш - просто добави към червено-черния двата кабела дето ще са ти плюс за плафоните на краката.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
Знам какво е, мога да го ползвам само да си замера колко ми зарежда алтернатора, но винаги съм искал да мога и повече
Да разбирам, че схемата става така - кафяв/черен е +, а кяфав - маса.
Отивам да пробвам след малко и ще споделя какво е станало

Да разбирам, че схемата става така - кафяв/черен е +, а кяфав - маса.
Отивам да пробвам след малко и ще споделя какво е станало



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
объркахте ги, схемата горе е за комфорт модула
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
.
Последна промяна eekset на 01 Авг 2014, 10:14, променена общо 2 пъти
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
И от кафяво червения става и от кафяво черния. Стига да са взети от правилното място, а не от където е най-близо. Без мултицет или трябва да си много advanced за да работиш по инсталацията, или искаш да изгориш нещо 

Последна промяна b00st на 02 Апр 2014, 17:09, променена общо 2 пъти
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
Преди като си вързвах моите плафони си взех сигнал от е тоя кебел с цвят - ЧЕРВЕНО/ЧЕРЕН
Снопа в който върви кабела излизаше някъде от модулите под жапката и влиза над говорителя на снимката няма как да не се ориентираш
Като го мериш също 12v не отпадат веднага , а след определено време , поне при мен е така и напрежението пада от 12 до 0V плавно , а не моментално.
И хубаво е преди каквото и да правиш да мернеш с уред , защото ако колата е минавала през някой "жичкаджия" каквито схеми и погледи да хвърляш немойш са опраи

Снопа в който върви кабела излизаше някъде от модулите под жапката и влиза над говорителя на снимката няма как да не се ориентираш

Като го мериш също 12v не отпадат веднага , а след определено време , поне при мен е така и напрежението пада от 12 до 0V плавно , а не моментално.
И хубаво е преди каквото и да правиш да мернеш с уред , защото ако колата е минавала през някой "жичкаджия" каквито схеми и погледи да хвърляш немойш са опраи


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
В началото много се усъмних за тоя кафяв/черен, че е плюс,
щото тва беше в пълен противовес със знанията ми за оцветяване на силовите проводници.
+ на кафяв/черен и минус на кафяв води до абсюлютно същия резултат.
Плафоните в краката работят точно обратно на централния и задния.
Когато трябва да работят - не работят и обратно.
Ключа към бараката e:
+ на плафоните към червено/бял.
- на плафоните към кафяв/черен.
И всичко си работи както трябва. Утре ще ги вържа, че ся стана тъмно и ме домързя
Колата не е минавала през никой, щото леля Хелга я е карала от 96та до 2010 и от тогава е при мен
Снопа който си посочил минава по пасажерската колона и отива към централния плафон
Advanced късмет на начинаещия имаше тука.
Пък и кво да изгоря, най-много нещо да спре да работи докато открия виновника в бушониерата
щото тва беше в пълен противовес със знанията ми за оцветяване на силовите проводници.
+ на кафяв/черен и минус на кафяв води до абсюлютно същия резултат.
Плафоните в краката работят точно обратно на централния и задния.
Когато трябва да работят - не работят и обратно.
Ключа към бараката e:
+ на плафоните към червено/бял.
- на плафоните към кафяв/черен.
И всичко си работи както трябва. Утре ще ги вържа, че ся стана тъмно и ме домързя

Преди като си вързвах моите плафони си взех сигнал от е тоя кебел с цвят - ЧЕРВЕНО/ЧЕРЕН
Снопа в който върви кабела излизаше някъде от модулите под жапката и влиза над говорителя на снимката няма как да не се ориентираш![]()
Като го мериш също 12v не отпадат веднага , а след определено време , поне при мен е така и напрежението пада от 12 до 0V плавно , а не моментално.
И хубаво е преди каквото и да правиш да мернеш с уред , защото ако колата е минавала през някой "жичкаджия" каквито схеми и погледи да хвърляш немойш са опраи
Колата не е минавала през никой, щото леля Хелга я е карала от 96та до 2010 и от тогава е при мен

Снопа който си посочил минава по пасажерската колона и отива към централния плафон

b00st написа:Без мултицет или трябва да си много advanced за да работиш по инсталацията, или искаш да изгориш нещо
Advanced късмет на начинаещия имаше тука.

Пък и кво да изгоря, най-много нещо да спре да работи докато открия виновника в бушониерата



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
ogata написа:В началото много се усъмних за тоя кафяв/черен, че е плюс,
Колата не е минавала през никой, щото леля Хелга я е карала от 96та до 2010 и от тогава е при мен![]()
Снопа който си посочил минава по пасажерската колона и отива към централния плафон![]()
То това не пречи на леля ти като й е изгорял бушона да си намери точния човек

Иначе до колкото помня и от другата страна имаше подобен сноп с тоя кабел , така че може там да си вържеш другия плафон. Поне точните кабели са на удобни места за хващане.
И виж с какви крушки са , че моя единия след една седмица беше нагънал пластмаската

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
Е, стига де ... с тея сулфидни крушки от по 10W дето светат най-много по минута-две 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
А така гаснат ли ти, заедно с централния плафон ако решиш да спреш осветлението на отворени врати?
За осветление в краката ако ползвате червено-черния кабел по трасето от комфорта след него, то при отворени врати ако пожелаете да изключите осветлението - плафоните в краката остават да светят. Затова техния плюс се закача на кафяво-червен кабел който ходи към централния плафон. Точно този кабел е пуснат за задните плафони
Аз го пробвах преди дни, поне пак разглобих колата и викам - айде да сложа и осветлението в краката вече. И го направих по културния начин с червено-черен кабел дублиран директно на изхода на пина червено-черен излизащ от буксата на комфорта. Светят си при отворени врати и светват и гасят плавно. Но не могат да се спират както и очаквах. Затова временно ги пуснах от плафона горе. Някой може ли да ми каже червено кафявият минала ли през комфорта или директно от централния отива към задните?
За осветление в краката ако ползвате червено-черния кабел по трасето от комфорта след него, то при отворени врати ако пожелаете да изключите осветлението - плафоните в краката остават да светят. Затова техния плюс се закача на кафяво-червен кабел който ходи към централния плафон. Точно този кабел е пуснат за задните плафони

Аз го пробвах преди дни, поне пак разглобих колата и викам - айде да сложа и осветлението в краката вече. И го направих по културния начин с червено-черен кабел дублиран директно на изхода на пина червено-черен излизащ от буксата на комфорта. Светят си при отворени врати и светват и гасят плавно. Но не могат да се спират както и очаквах. Затова временно ги пуснах от плафона горе. Някой може ли да ми каже червено кафявият минала ли през комфорта или директно от централния отива към задните?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
kagebista написа:Някой може ли да ми каже червено кафявият минала ли през комфорта или директно от централния отива към задните?
Не този излиза от централния и прехвърля + към задните. Аз към него съм вързал моите в краката. Практически държа плафона винаги на ауто, така че работи с плюса от комфорт модула, следователно и плафоните в краката работят с него, докато не щракнеш ключето горе.
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
Аз понеже съм старомоден си свалих колонките на предното стъкло, отиващи към тавана. Откачих сенниците и пуснах два кабела от централния плафон: един от ляво и един от дясно. Цялата работа ми отне около 10минути разглобяване и сглобяване само.
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани