Проблем с М50Б25 ванус
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- misho_mishev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.08.2011
- Пол: Мъж
Проблем с М50Б25 ванус
Здравейте, имам много неприятен проблем с М50Б25 ванус в Е36.
Колата вървеше много приятно до една вечер, когато след няколо старта на пълна газ започна да прекъсва и работи все едно е с 2 цилиндъра по-малко. След 15минути вайкане на отворе капак
запалих колата и заработи нормално. Смених свещи, защото по принцип си бяха за смяна, отидох на диагностика не даде никакви грешки, но диагностиката отчете нещо много притеснително - 12000-16000 кг/ч въздух на живи данни при дебитомера
и се менят постоянно (до колкото знам трябва на празен ход, при загряла кола да показват около 10кг/ч та и надолу). При форсиране си е същото, без промяна.
Пробвах с нов дебитомер - вярно Магнет Марели, но колкото и да е боклук (Марели) все нещо по различно щеше да покаже. И то два пъти го сменях Марелито (първия ми го смениха с друг), стойностите са абсолютно същите - без промяна.
То да работи като без цилиндри след първия път не го е правила повече, но над 3000-3500 оборота колата губи мощност на коя и да е предавка, върви много зле (поне не като преди), качва оборотите адски бавно, което преди го нямаше и при смяна на предавките глъхне все едно си ударил прекъсвач (не винаги го прави, но много често). Отделно мирише доста на бензин откъм ауспуха, но то и преди като вървеше си смърдеше, не харчи прекалено много, 14/100 градско като се има впредвид, че си и давам газ.
Замерихме всички кабели от букста до тази на дебитомера до таи на компютъра, една която по Аутодата отива директно до там (черна на 14 пин на ЕКУ буксата, на пис на мултицепта не писна
, сменихме я с нова) разлика в стойностите няма.
Някой с оригинален работещ дебитомер от София за сверка? Ще съм много благодарен.
Ако някой е имал такъв или подобен проблем да даде съвет
Благодаря предварително на всички отзовали се
Колата вървеше много приятно до една вечер, когато след няколо старта на пълна газ започна да прекъсва и работи все едно е с 2 цилиндъра по-малко. След 15минути вайкане на отворе капак


Пробвах с нов дебитомер - вярно Магнет Марели, но колкото и да е боклук (Марели) все нещо по различно щеше да покаже. И то два пъти го сменях Марелито (първия ми го смениха с друг), стойностите са абсолютно същите - без промяна.
То да работи като без цилиндри след първия път не го е правила повече, но над 3000-3500 оборота колата губи мощност на коя и да е предавка, върви много зле (поне не като преди), качва оборотите адски бавно, което преди го нямаше и при смяна на предавките глъхне все едно си ударил прекъсвач (не винаги го прави, но много често). Отделно мирише доста на бензин откъм ауспуха, но то и преди като вървеше си смърдеше, не харчи прекалено много, 14/100 градско като се има впредвид, че си и давам газ.
Замерихме всички кабели от букста до тази на дебитомера до таи на компютъра, една която по Аутодата отива директно до там (черна на 14 пин на ЕКУ буксата, на пис на мултицепта не писна


Някой с оригинален работещ дебитомер от София за сверка? Ще съм много благодарен.
Ако някой е имал такъв или подобен проблем да даде съвет

Благодаря предварително на всички отзовали се

- misho_mishev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.08.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с М50Б25 ванус
Проблемът се реши със смяна на компютър и всичко вече е ок 

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани