Проблем със съединителя след суап

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Проблем със съединителя след суап

Мнение от delas_328 » 31 Мар 2014, 0:09

Здравейте колеги,имам следния проблем със съединителя след смяна на мотора,та да ви въведа във филма ,мотора е М52В28 от Е46 автомат ,маховика съм го взимал от 2.8,но не съм сигурен Е36 или Е46,а съединителя е от Е39 525тдс,кутията ми си е от 20ката !
Така проблема ми е следния първото е че буксува,а още по-гадното е че не отделя достатъчно добре и особено 1ва и задна влизат адски трудно,даже когато паля на 1ва на натиснат съединител колата започва да тръгва лекичко !!!
Знам че трябва да се свали за да се види,но имате ли представа какво може да е ?
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от ogata » 31 Мар 2014, 0:39

Тоя съединител като го взе, не го ли огледа на кво дередже е ?
То е ясно, че си нямал или не са ти се давали пари за к-т нов съединител, ама и 50 лв ли ти се досвидяха едно ново феродо да му наковеш ?
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от delas_328 » 31 Мар 2014, 10:56

Огледахме го,нямаше видими износвания
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от mitrax » 31 Мар 2014, 14:24

притискателя на е46 има самоубиращ луфтовте механизъм. Преди смяна на феродов диск трябва да се "натегне " притискателя . той после си убира колкото трябва. Но ако е това проблема щеше да си отделя добре , и да буксува.
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от uricatoli » 31 Мар 2014, 16:39

да си се замислял за долната помпа? Понеже има няколко вида с разлика в дължината на буталцето..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от BorisMitev » 03 Апр 2014, 21:07

Добре ... а драмата с боксуването не идва ли от там, че на тдс-а е 228мм , а на 2.8мака 240мм ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от No0k » 03 Апр 2014, 23:19

BorisMitev написа:Добре ... а драмата с боксуването не идва ли от там, че на тдс-а е 228мм , а на 2.8мака 240мм ?


E39 e с 240мм :) По-скоро проблема е в притискателя. Натегнете го.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Проблем със съединителя след суап

Мнение от delas_328 » 22 Апр 2014, 11:39

Проблема се оправи след смяната на съединител комплект от Е46 :driving: ,проблема се изразяваше в това,че има разлика в маховиците до 97 и след 97 :driving:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook