Турбо IS project.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Окт 2006, 4:38

Ако над бар не замине , то ще замине над 1.5 бара и така :mhihi: Ненаситно е човешкото око :winky:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 10 Окт 2006, 9:13

Той Кирето знае как седят нещата :mhihi:

Прав си колата ще се пробва да 1.4 па квото стане,
зима идва не ми трябва :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 10 Окт 2006, 10:34

След колко РПМ се развърта турбината и до колко държи повер?

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Окт 2006, 12:52

На около 2к тръгва...до колко господ знае....засега аз я режа до 7100,
тая седмица ще пробвам до към 7700-800 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 11 Окт 2006, 14:40

Мой познат беше правил турбо конверсия, ама разправяше, че вързал някак си обортомера с електромагнитен клапан и при рязко подаване на газ тоя клапан отварял бутилка с чист кислород под налягане към турбината, та нещо ми разправяше, че така обирал турбо-лага докато се развърти турбината и спирал клапана на 3 К.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Окт 2006, 15:31

kam_tod написа:Мой познат беше правил турбо конверсия, ама разправяше, че вързал някак си обортомера с електромагнитен клапан и при рязко подаване на газ тоя клапан отварял бутилка с чист кислород под налягане към турбината, та нещо ми разправяше, че така обирал турбо-лага докато се развърти турбината и спирал клапана на 3 К.

:roll: :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 11 Окт 2006, 19:40

Cobra написа:На около 2к тръгва...до колко господ знае....засега аз я режа до 7100,
тая седмица ще пробвам до към 7700-800 ;)


за М42 дава без проблем да се върти до 7200,моя го има ограничител на 7400,проблеми за сега нямам,7700/7800 ми се струва вече много :confused:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Окт 2006, 20:03

Доста рано се развърта турбината :yes: .... успех и за напред в разработките!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Окт 2006, 20:37

Моя ис се върти до над 8000 без да стещне клапаните,
но за сега ще спирам до 7700 ;)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Окт 2006, 20:38

Cobra написа:тая седмица ще пробвам до към 7700-800 ;)
Не знаех че си купил валове и пружини за клапаните 8)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Окт 2006, 20:47

TOM написа:
Cobra написа:тая седмица ще пробвам до към 7700-800 ;)
Не знаех че си купил валове и пружини за клапаните 8)


Само пружини,
валовете и буталата още не са на него,
чакам зимата тогава да се отваря ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 11 Окт 2006, 23:35

Защо никой не опитва да сложи голямо турбо. :roll: Пак на 1 бар, да тръгва след 4000 об.Щом върти мотора до над 7500 мисля че добре ще стане. ;)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 12 Окт 2006, 7:19

landikar написа:Защо никой не опитва да сложи голямо турбо. :roll: Пак на 1 бар, да тръгва след 4000 об.Щом върти мотора до над 7500 мисля че добре ще стане. ;)


Чак пък никой ;)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 12 Окт 2006, 7:45

KAMIKADZE написа:
landikar написа:Защо никой не опитва да сложи голямо турбо. :roll: Пак на 1 бар, да тръгва след 4000 об.Щом върти мотора до над 7500 мисля че добре ще стане. ;)


Чак пък никой ;)

Човека каза голямо , не гигантско :winky:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 12 Окт 2006, 9:37

Сега вече когато турбото горе над мотора,
избора за турбина е много лесен,
просто трябва да преценя колко пари да похарча и да си ида до САЩ зимата ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook