DPF премахване
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: DPF премахване
Така е колега, но аз имах предвид ако нормата на налягането се "застопори" на ниска стойност, напр. на референтната стойност на оборотите на празен ход. Така налягането винаги ще е ниско и регенерация никога няма да се пусне. Въпросът е дали тези данни за налягането влияят и на други процеси по работата на колата, защото ако е така, то нещо друго може да се прецака.
Re: DPF премахване
Ако го застопориш ще ти записва ниско налягане. Трябва да се пипне софтуера, защото трябва да се променят графиките на турбината за да не почне да пренадува. Ходи да ти направят един чип направо остави им 4-500лв. и готово.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: DPF премахване
iceblast написа:Ако го застопориш ще ти записва ниско налягане. Трябва да се пипне софтуера, защото трябва да се променят графиките на турбината за да не почне да пренадува. Ходи да ти направят един чип направо остави им 4-500лв. и готово.
Махнеш ли си ДПФ турбината винаги ще пренадува
Re: DPF премахване
Простете за невежия въпрос, ама на какво ще се дължи пренадуването на турбината, нещо не мога да си го обясня. Питам защото сега съм дал моята за рециклиране и малко или много това си ме притеснява за бъдещата й работа. Затова и се въздържам от ремапване, за което моментът иначе е подходящ при премахването на ДПФ-а.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: DPF премахване
Пенадуването идва от това, че като премахнеш ДПФ, катализатор, ЕГР и побългариш всичко възможно, обратното налягане намалява драстично, което кара турбината да надува повече 

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: DPF премахване
А тези без ДПФ на които не се следи налягането в изпускателната система,техните турбини какво правят?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: DPF премахване
Когато имаме променлива геометрия на турбината би трябвало актуатора да ограничава оборотите така че да няма пренадуване освен ако не е правил ремап и не се е съобразил с максимално допустимия надув.Не е ли така?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: DPF премахване
Ако има пренадуване ще забие грешка според мен
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: DPF премахване
Taruno написа:Пенадуването идва от това, че като премахнеш ДПФ, катализатор, ЕГР и побългариш всичко възможно, обратното налягане намалява драстично, което кара турбината да надува повече
Аз катализатора ще го оставя, защото вчера ходих да го видя и е идеално чист след почистване, ЕГР не мога да го изолирам на този мотор доколкото разбрах, така че се надявам да не се пренадува толкова турбото

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DPF премахване
Здравейте,
1. Имам представител в София които работи с мой софтуер и може да извърши процедурата на четене и записване на софтуера без ДПФ!
2.Когато премахнете ДПФ софтуерно задължително той трябва да се отстрани от автомобила,няма вариянт да се издуха сам и т.н по скоро колата ви ще спре да върви или ще счупи турбо
3.Когато махнете ДПФ,турбото няма да пренадува,понеже то се управлява от компютъра на колата и се следи от Мап сензора,БМВ-тата с електронно управление на турбото няма как да имат пренадуване и дори и пик,именно затова инж.Гюнтер е решил да направи турбото с такова управление
но при автомобили с вакуумно управление нещата са малко други,там може да се забележи по-голям пик на надува но всичко зависи колко е здрав клапана и как работи 
1. Имам представител в София които работи с мой софтуер и може да извърши процедурата на четене и записване на софтуера без ДПФ!
2.Когато премахнете ДПФ софтуерно задължително той трябва да се отстрани от автомобила,няма вариянт да се издуха сам и т.н по скоро колата ви ще спре да върви или ще счупи турбо

3.Когато махнете ДПФ,турбото няма да пренадува,понеже то се управлява от компютъра на колата и се следи от Мап сензора,БМВ-тата с електронно управление на турбото няма как да имат пренадуване и дори и пик,именно затова инж.Гюнтер е решил да направи турбото с такова управление


Re: DPF премахване
Добър отговор.Винаги е полезно да се включи някой който е в същината на нещата.На мен сега мистана ясно защо са преминали от вакуумно на електронно управление.Мерси колега.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DPF премахване
Да електронното управление е по-добрия вариянт,турбото работи много точно както е написано да работи в софтуера,това му дава доста по голям живот сравнено с турбинки с вакуумно управление!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани