Тресе на място на Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Тресе на място на Д
Днес ми излезе едно тресене на място като съм и държа спирачка и съм на Д. Като мина на Н изчезва. Знам че е нормално да променя звука при вкючване на скорост,тука говоря за по-силно от нормалното все едно има кофти дюзи и работи неравномерно. Тресе значително по силно, разтриса и вибрира цялото купе. Дюзите ще ги погледна утре но бяха ок, така не ми е тресяло преди. Торка ми е ок, нямам симптоми, скоростите сменя леко нямам оплаквания.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Тресе на място на Д
А като ти са заминали тампоните на мотора се увеличава и тресенето. Да не би направо да липсва цилиндър? Някоя от пеперудките да е паднала и да не затваря клапан?
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Тресе на място на Д
Провери си 2та тампона на двигателя, и тампона на ск.кутия. Най-вероятно те да са проблемни. А от D на R като дадеш имали едно леко ритане? акода на 99% са тампоните.
Re: Тресе на място на Д
Atsalov написа:А като ти са заминали тампоните на мотора се увеличава и тресенето. Да не би направо да липсва цилиндър? Някоя от пеперудките да е паднала и да не затваря клапан?
Ако работи на по-малко цилиндри ще го усеща постоянно. Най-вероятно тампоните са за смяна.
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: Тресе на място на Д
Всичко това може ли да има връзка с един мой стар пролем тресе при гасене, визирам тампоните на мотора или демферната шайба.
Минслия месец бех оглед при майстора ми гледа всичко нищо не намери ще трябва пак да ходя.
Липсващ цилиндър - не мисля че бих го пропуснал!
Минслия месец бех оглед при майстора ми гледа всичко нищо не намери ще трябва пак да ходя.
Липсващ цилиндър - не мисля че бих го пропуснал!
Re: Тресе на място на Д
За грубото гасене пак най-вероятно са виновни тампоните. Може да има проблем и по вакуум магистралите, които отиват в тампоните.
Ако имаш ДПФ преди ЕГР-а имаш една клапа, която също играе роля в плавното гасене, погледни я и нея.
За клапата, чиято букса е обозначена като "Plug", става въпрос:

Ако имаш ДПФ преди ЕГР-а имаш една клапа, която също играе роля в плавното гасене, погледни я и нея.
За клапата, чиято букса е обозначена като "Plug", става въпрос:

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Тресе на място на Д
iceblast написа:За грубото гасене пак най-вероятно са виновни тампоните. Може да има проблем и по вакуум магистралите, които отиват в тампоните.
Ако имаш ДПФ преди ЕГР-а имаш една клапа, която също играе роля в плавното гасене, погледни я и нея.
За клапата, чиято букса е обозначена като "Plug", става въпрос:
А тя именно се нарича дросел клапа.
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: Тресе на място на Д
Дросела си бачка, ритането при гасене се появи точно след сваляне и качване на всук. колектор, свалях го за почистване и преглед на пеперудите, Здрави си бяха и ги оставих, това беше миналото лято.
Някакси ми е трудно да реша че заминаха точно в него ден. Отностно маркучите за вакум много ми се иска да ги проверя, защото може да сме ги дръпнали при свалянето на колектора. Лошото е че не им се занимава на майсторите а аз не знам как.
Някакси ми е трудно да реша че заминаха точно в него ден. Отностно маркучите за вакум много ми се иска да ги проверя, защото може да сме ги дръпнали при свалянето на колектора. Лошото е че не им се занимава на майсторите а аз не знам как.
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: Тресе на място на Д
Като прочетох егр се сетих меко гасне след дълго каране извънградско или след реген на дпф.
Не виждам логика и връзка с тампоните.
Не виждам логика и връзка с тампоните.
Re: Тресе на място на Д
Управлението на вакуума на тампоните се намира от дясно на релето за свещите, та ме съмнява да сте го откачили без да искате още повече, че маркучите често пъти са се упекли.
Мекото гасене си зависи от тампоните, както и вибрациите на празен ход.
Мекото гасене си зависи от тампоните, както и вибрациите на празен ход.
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: Тресе на място на Д
Както се появи така и изчезна, и сутринта и сега няма никакво тресене.
А и сутринта пак изненада едната задна гума на капла
.
Ако не работи релето което управлява вакума на тампоните ще набива ли грешка?
А и сутринта пак изненада едната задна гума на капла

Ако не работи релето което управлява вакума на тампоните ще набива ли грешка?
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Тресе на място на Д
трябва да ти светне engine check-a и да изпише increase emissions защото ЕГРа няма да работи.
Свали кората на двигателя и извади вакум маркуча от ЕГРа и сложи пръст и виш дали има вакум.
Свали кората на двигателя и извади вакум маркуча от ЕГРа и сложи пръст и виш дали има вакум.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани