Въздух в горивната система.
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Въздух в горивната система.
Здравеите и от мен. От близо половин година имам е34 525 тдс комби. Няма какво да обяснявам, че преди да седна да го карам само съм си мислел, че карам коли любов от пръв поглед. И като млад BMW фен се започна едно огледало, откачена задна броня, счупена предна и така последните дни ги оправих тези неща и понеже доста си повярвах реших, че съм готов за почистване на цедката на помпата в резервоара.
Махам маркучите, махам буксата въртя и вадя и започна да ми става доста сложно да стигна до цедката и така всичко по обратния ред. Запалвам колата доволен слушам в багажника всичко изглежда си работи нормално. Решавам, че по-лесно ще ми е да почистя AGR клапана свалям гледам чистя и пак сглобявам по същия ред. Реших, че ще ида до магазина и от там започна проблема явно изгори каквото е имало по-маркучите и угасна. Понеже и акумулатора не ми е много стока падна. Оказа се, че една клема в резервоара се беше откачила закачих я дадоха ми ток, но не качва нафта. Това става в събота заредих акумулатора два пъти последния път качи малко нафта и реших, че ще оставя за неделя последно. Неделя сложих акумулатора завъртях явно дръпна това което имаше и дотам нищо. И вече реших, че ще се обърна към вас за съвет какво да правя казаха ми, че можело да се подаде само на подкачващата помпа ток, но не ми е ясно как става това.
Значи преди да започна горните интервенции колата беше екстра никакви проблеми с палене, каране дори и след 2 месеца не палене. Просто след като бърниках нещо се омаза. Благодаря предварително за отговорите и поздрави.
Махам маркучите, махам буксата въртя и вадя и започна да ми става доста сложно да стигна до цедката и така всичко по обратния ред. Запалвам колата доволен слушам в багажника всичко изглежда си работи нормално. Решавам, че по-лесно ще ми е да почистя AGR клапана свалям гледам чистя и пак сглобявам по същия ред. Реших, че ще ида до магазина и от там започна проблема явно изгори каквото е имало по-маркучите и угасна. Понеже и акумулатора не ми е много стока падна. Оказа се, че една клема в резервоара се беше откачила закачих я дадоха ми ток, но не качва нафта. Това става в събота заредих акумулатора два пъти последния път качи малко нафта и реших, че ще оставя за неделя последно. Неделя сложих акумулатора завъртях явно дръпна това което имаше и дотам нищо. И вече реших, че ще се обърна към вас за съвет какво да правя казаха ми, че можело да се подаде само на подкачващата помпа ток, но не ми е ясно как става това.
Значи преди да започна горните интервенции колата беше екстра никакви проблеми с палене, каране дори и след 2 месеца не палене. Просто след като бърниках нещо се омаза. Благодаря предварително за отговорите и поздрави.
Re: Въздух в горивната система.
Махаш буксата и пускаш 12v. При е36 (почти съм сигурен, че и тук е така) цвета на кабела е зелен с лилава ивица - 12в и кафяв/черен маса.
Отзад има 2 букси, пускаш на тази с по дебелите кабели и съответните цветове. На буксата с по-тънките кабели ти е нивомера.
Задължително тока да бъде от 1 батерия. Попринцип по-добре виж първо дали имаш ток до отзад.
Отзад има 2 букси, пускаш на тази с по дебелите кабели и съответните цветове. На буксата с по-тънките кабели ти е нивомера.
Задължително тока да бъде от 1 батерия. Попринцип по-добре виж първо дали имаш ток до отзад.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани