Имам малък проблем със шибедаха
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Слагаш си диоди.
При светнати плафони, задържаш копчето за 10 сек.

При светнати плафони, задържаш копчето за 10 сек.
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Благодаря за инфото,а относно диодите не бих си ги причинил 

Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Кажете един майстор за шибедаси в София да погледне моя, че не иска да се отвори до край назад, а при затваряне ми стои леко хлътнал надолу... Това тапицираното и то нещо трудно мърда нагоре надолу... Голяма трагедия е тоя шибедах, а идва лято...




- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Имам малък проблем със шибедаха
SaSo написа:Кажете един майстор за шибедаси в София да погледне моя, че не иска да се отвори до край назад, а при затваряне ми стои леко хлътнал надолу... Това тапицираното и то нещо трудно мърда нагоре надолу... Голяма трагедия е тоя шибедах, а идва лято...![]()
![]()
Има един,който е доста грамотен.Ако чуеш с какви цени работи с кеф ще го запсуваш.На мен ми искаше 150 лв за да ми свали кората,за да си я претапицирам.Сам си я свалих и го поразгледах малко по подробно.Вярно че беше по трудния начин,но пък сега ще я сваля със савързани очи.Не е сложно .Ако исках мога да го погледна или поне да ти дам съвет за разглобяване(не говорим за пари).Вчера намерих и водачи на доста добри цени-10 лв за брой.Опита ли се да обучиш?
П.П.viewtopic.php?f=35&t=365574
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Ок колега кажи кога ти е удобно да го погледнем тоя шибедах...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Шибедаха се диагностицира много лесно.Развиваш 6 торкса по 3 от всяка страна и вадиш стъклото на горе.След което се вижда къде е проблемът.Най-честите проблеми са свързани с кората-на нея от към шофьора има едни плъзгачи които или се чупят или минават над задвижващият палец на водача.След 2004 година плъзгачите и махенизма са подобрени,но смяната на водача изисква сваляне на цялата касета.Просто с времето се получава много голям луфт и плъзгачите минават под водача.От пазажерската страна има едни релси които често също се чупят-пак са на кората.От задният край има една ламарина която отвежда водата в страни и тя може да се смачка при прескочили водачи.Ако се получава от единият заден край хлътнало,а в другият добре прибрал това значи,че мотора е пребоксувал спрямо единият червяк.Мотора задвижва 2 червяка един за лявата релса и един за дясната релса.Това се получава в следсвие на нередовно смазване и полепване на власинки по кланите на чевяка.Решението сваля се мотора и се премества червяка на ръка докато правилният не се пипа.Може да се ориентирате по релсата горе докъде е.Може да изглежда сложно,но наистина е дота просто.Приканвам всички да си смажат поне профилактично релсите и водачите на кората за да нямат подобни проблени за в бъдеще.Ремонтният комплект струва малко над 200лв и е доста игчачка да се смени водача откъм шофьора.Иначе другите неща са евтино но главният виновник за всички ядове е луфтът на водача.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Имам малък проблем със шибедаха
Абе, Тодоров... така става като не си отваряш шибидаха цяла година, а и набора на колата ти няма живи роднини (хахаха).SaSo написа:Ок колега кажи кога ти е удобно да го погледнем тоя шибедах...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Сега сериозно! Много внимавай кой майстор ще ти я прави, защото е много пикава работа и не всеки разбира толкова, колкото казва... а всички ще искат да ти вземат парите. Пробвай с колегата, който ти предложи приятелска помощ, смятам, че е мн добър вариант!!!

- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Колеги,
има ли някой от форума, който се занимава с тея шибидаси?
Моя щрака доста силно на счупено и в един момент запъва и се усеща натиск върху някой елемент и пукане сякащ някаква пластмаса ще се счупи всеки момент. Понякога успявам да го отворя докрай като преместя ръчно тапицирания капак назад. Но после не мога да затворя шибидаха защото тапицирания капак не може да се върне и пречи. Чак след като ръчно върна сенника, тогава някакси успявам да си затворя шибидаха.
Мерси!
има ли някой от форума, който се занимава с тея шибидаси?
Моя щрака доста силно на счупено и в един момент запъва и се усеща натиск върху някой елемент и пукане сякащ някаква пластмаса ще се счупи всеки момент. Понякога успявам да го отворя докрай като преместя ръчно тапицирания капак назад. Но после не мога да затворя шибидаха защото тапицирания капак не може да се върне и пречи. Чак след като ръчно върна сенника, тогава някакси успявам да си затворя шибидаха.
Мерси!
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Имам малък проблем със шибедаха
Сега като го смазах обилно се пооправи проблема, или поне много по-рядко го прави.
Re:
alexsch написа:Пробвай следното:
1. отваряш (плъзгаш) до край шибедеха
2. натискаш назад (все едно да плъзгаш) и ЗАДЪРЖАШ натиснато копчето около 30 сек
3. затваряш до край напред
4. натискаш и задържаш пак 30 сек копчето
5. повдигаш докрай
6. натискаш и задържаш копчето за повдигане пак 30 сек
7. купуваш ми едно столично тъмно и ми го пращаш по куриер
Колеги допреди 2 месеца си работеше шибито (стъклено е ) идеално ,но вчера като пробвах не иска да се отвори докрай 10 см преди края спира . също и при натискане за повдигане само от задната част тръгва да го прави ама спира и се връща. Все едно нещо пречи.проблема не е в тапицирания капак,защото го извадих и пак е същото.релсите изглеждат добре смазани чистичко е и не виждам кое ми пречи..но по назад просто нямам видимост.моля помогнете.това софтуерното дали ще свърши работа?
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани