Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от DanielzZz » 13 Мар 2014, 9:00

Пичове,търсих тема,но не открих такава.Колата е 1992ра и е със старите плафони.Искам да ги сменя с такива с копче,но буксите са различни.Някой знае ли от къде се взима "switched 12v" (не знам как е на български) сигнал покрай багажника ? Или да е правил такава конверсия ?
Също така искам да попитам мога ли да сложа комфорт модул ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от kagebista » 14 Мар 2014, 21:31

От централния плафон е най-удобно като опънеш кабел по тавана и до задните плафони :yes:
Аз така съм направил с кристални плафони от Е46 за лампата за четене.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 TDS
Мечтае да кара: E46 M

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от saiman67 » 22 Мар 2014, 14:18

Може ли снимка как е станало с плафоните от Е46 :D
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от b00st » 24 Мар 2014, 10:50

DanielzZz написа:Пичове,търсих тема,но не открих такава.Колата е 1992ра и е със старите плафони.Искам да ги сменя с такива с копче,но буксите са различни.Някой знае ли от къде се взима "switched 12v" (не знам как е на български) сигнал покрай багажника ? Или да е правил такава конверсия ?
Също така искам да попитам мога ли да сложа комфорт модул ?

Ако централния ти плафон е с лупи може от него, може и от жабката и под мокета откъдето по принцип минават. Аз така ги прекарвах.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от abefen » 24 Мар 2014, 13:13

Не наскоро правих такава преработка, но аз използвах плафона в багажника. Самите крушки не са толкова силни и не натоварват инсталацията изобщо особенно като е затворен и багажника. Стана бонбон. Лесен и кратък път за кабелите без да се занимаваш с тавана.
м50 + турбо....безценно ;)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от b00st » 24 Мар 2014, 13:20

abefen написа:Не наскоро правих такава преработка, но аз използвах плафона в багажника. Самите крушки не са толкова силни и не натоварват инсталацията изобщо особенно като е затворен и багажника. Стана бонбон. Лесен и кратък път за кабелите без да се занимаваш с тавана.

Не е добра идея, защото инсталациите са различни. На купе примерно багажника има постоянен плюс от акумулатора. Докато за бутоните трябва плюс от ключа.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от abefen » 24 Мар 2014, 15:11

На купе съм слагал и да постоянне плюс има, но то само това ти трябва като цяло. Минус си вземаш от буксата оригиналната и плюса от багажника.
м50 + турбо....безценно ;)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от b00st » 24 Мар 2014, 15:45

abefen написа:На купе съм слагал и да постоянне плюс има, но то само това ти трябва като цяло. Минус си вземаш от буксата оригиналната и плюса от багажника.

И като ги вържеш така и забравиш бутона на плафона включен кво става? Акумулатора заминава. Затова ти трябва плюс от контакт ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от kagebista » 24 Мар 2014, 16:10

Обикновено за да включиш лампата за четене - то трябва да е тъмно. А като е тъмно - 99% няма шанс да оставиш някой светнат и да си заключиш колата.
Аз на моите кристални - лампите за четене ги бях вързал за червено-белия кабел, демек постоянен плюс. Защо!?
Защото сметнах, че най-удачно да са за този плюс:
-Понякога си ровичкам по колата в нощите за по-голямо удобство. Понякога в този случай, като връзвам кабел нейде и не искам да въртя ключа да няма тоци, то най-удачно ми е да имам нон стоп лампа на разположение за мигновено светване. Същото важи и вечер, когато понякога се налага да оставя за кратко време колата на едно неподходящо място и предпочитам да свети лампата за четене вътре, докато съм я заключил. Защо - не ми се обяснява, но удачно ми е така.
Виж, за багажния плафон не се бях сетил, а мисля че и моя беше на постоянен плюс и при отворен капак в багажното свети винаги.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от SuPeR_FLY » 25 Мар 2014, 11:30

Аз също слагам от Е46 кристални и мисля да взема от чейнджъра постоянен плюс, че ми е най-наблизо :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от kagebista » 25 Мар 2014, 12:21

Най-добре си тегли от плафона в багажното. Така поне ще са на един бушон.
Да, при мен също отзад е постоянен плюс - червено бял кабел. Да се *** в главата, като монтирах колко ми трябваше и въобще изключих че там има.
А и да допълня, че е удачно лампите за четене да са на този плюс! Немеца също го е помислил и знае: спираш, гасиш, излизаш, отиваш в багажника вечерта и си събираш нещата. Тоест не да си боцнал ключа на таблото за да свети, да излезеш, да се натовариш и после да се върнеш, да се нагъзиш с багажа, да издърпаш ключа и се чудиш как да заключиш с пълни ръце :mhihi:
:OT: аз мъдря сега плафони в краката и за пасажерите! Ако някой им е измислил място да свирка, че нещо не виждам къде мога да ги сложа.
saiman67, снимка нямам но пасват почти перфектно. Трябва малко "побългаряване", тоест изпилване на дългите страници - за да влезе читаво с щрак задното плафонче. Но е нищо, в сравнение с това да набуташ предния горе. Там е мъка, заради металната скара на стария плафон. Аз директно я махнах и после удебелявах централния да си влиза както трябва.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от SuPeR_FLY » 25 Мар 2014, 14:28

И аз я махнах отпред металната стойка на плафона и директно го забучих на кората, пасва точно :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от b00st » 25 Мар 2014, 22:40

kagebista написа:Обикновено за да включиш лампата за четене - то трябва да е тъмно. А като е тъмно - 99% няма шанс да оставиш някой светнат и да си заключиш колата.
Аз на моите кристални - лампите за четене ги бях вързал за червено-белия кабел, демек постоянен плюс. Защо!?
Защото сметнах, че най-удачно да са за този плюс:
-Понякога си ровичкам по колата в нощите за по-голямо удобство. Понякога в този случай, като връзвам кабел нейде и не искам да въртя ключа да няма тоци, то най-удачно ми е да имам нон стоп лампа на разположение за мигновено светване. Същото важи и вечер, когато понякога се налага да оставя за кратко време колата на едно неподходящо място и предпочитам да свети лампата за четене вътре, докато съм я заключил. Защо - не ми се обяснява, но удачно ми е така.
Виж, за багажния плафон не се бях сетил, а мисля че и моя беше на постоянен плюс и при отворен капак в багажното свети винаги.

На японските коли може и късите да си пуснеш без ключ. Полезно? Не особено. Може и чистачките да си пуснеш/забравиш. Немската инсталация (както си е заводски) е много по-практична. Спирам, вадя ключа и си отивам вкъщи по най-бързия начин. Не ме интересува какво е пуснато в колата. Децата отзад си шракат копченца където видят, паркираш колата, заебават всичко и излизат. Ти както си навързал трябва да станеш, да отидеш отзад, да се нагъзиш и изгасиш лампите от копчетата преди да заключиш, докато слушаш жена ти как мрънка що не си взел чантите вече :winky:
А ако си и с купе става още по-забавна цялата случка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Фейслифтови/двусекционни задни плафони - връзване

Мнение от kagebista » 25 Мар 2014, 23:07

:mhihi: така е, но едното "зло" за сметка на другото. Кое само че е по-малкото всеки може да прецени :lol:
И без това едно харесвам повече на Е46 и това е комфорт модула. Има на доста места постоянни плюсове не на контакт и мисля че там така бяха реализирани лампите за четене. Но като върнеш ключа напълно и комфорта гаси всички на тези плюсове след 16 минути.
Почнал съм да го проучвам и как да вкарам такъв в Е36, защото е доста практично и пак немеца го е измислил на по-късен етап.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook