Проблем с Е39 535i M62B35

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2014
Кара: 535i e39

Проблем с Е39 535i M62B35

Мнение от spitfire924 » 21 Мар 2014, 23:04

Здравейте колеги, имам проблем с моята 39ка, на диагностика вади тази грешка

112 Nockenwellengeber

Error frequency: 1
Logistic counter: 80

Motordrehzahl 680.00 /min
Motortemperatur 86.25 Gr C
Lastsignal 1.85 ms

Fehler aufgetren vor 0.00 h

Wert uplausibel
Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)
Fehler momentan vorhanden
statischer Fehler

Като симптоми при палене колата пали работи 5-6 секунди и гасне , на произволен принцип го прави, като запали няма проблеми, върви си нормално, няма загуба на мощност поне според мен.
Излиза че това е датчика на разпределителния вал, смених го сложих китаец , същата грешка , сложих от 735i същия мотор, пак същата грешка, като махна датчика грешката си е същата. Почвам да се съмнявам да не са разтегнати веригите и да дава неправилни стойности и за това да хвърля тая грешка, но пък си върви нормално и при разкачен датчик пак я дава. Колата е на 355 000км. Единственото като проба което ми остава е да си купя един оригинален датчик от Дару или Камор...
Ще съм благодарен да споделите мнение.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с Е39 535i M62B35

Мнение от Ilko Ivanov » 21 Мар 2014, 23:07

spitfire924 написа:Единственото като проба което ми остава е да си купя един оригинален датчик от Дару или Камор...

От тук трябваше да започнеш ......

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2014
Кара: 535i e39

Re: Проблем с Е39 535i M62B35

Мнение от spitfire924 » 30 Май 2014, 21:47

Такаа проблема се оказа по-дебел колкото изглежда, грешката не е от неработещ датчик. В Италия са насадили M60B40 на мястото на M62ката. Проблема е че на M62 датчика е хол сензор и има шайба на разпределителния вал която изглежда така, http://i1009.photobucket.com/albums/af2 ... G_1353.jpg . На M60 свалянето на тия данни става с индуктивен сензор, а на шайбата има само една пъпка която като минава през сензора праща "импулсчета" към DMEто. Та наумил съм си да пробвам да насадя такава шайба от M62 на M60ката. Според вас дали ще стане това упражнение? Другия въпрос който имам е , дали паленето и гасненето може да се получава от тоя сензор или проблема да е някъде другаде? Пробвах с откачане на дебитомера , симптомите са същите, откачах бензиновата помпа и палих директно на газ, пак същото. DMEто ми е Motronic 5.2.1 , с 1 CPS.

Поздрави.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2014
Кара: 535i e39

Re: Проблем с Е39 535i M62B35

Мнение от spitfire924 » 22 Юли 2014, 22:40

Проблема е решен, слага се импулсна шайба от M62 на M60 като се подлагат 5мм втулки и се стягат по-дълги болтове (6x30мм 8.8) , за да застане на нужното разстояние шайбата,аз я хванах на 3 места , за да не разхлабвам колелото, датчика се застопорява на 90 градуса спрямо оригниалното му положение ( завъртя се по посока на часовниковата стрелка), застопоряването не съм го измислял още. Едва ли на някой ще му потрябва това инфо, но да го има.

:)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook