Проблем с едно калпаво бмв

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.12.2013

Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от bogomil18 » 14 Мар 2014, 19:32

Здравейте , Колеги за първи път влизам в форума и ако темата не е както трябва , моля да ме извините ...
Проблема е следният : Колата е 318ис (м42) без газ , първо колата прекъсваше веднъж на седмица , говоря за съвсем леко придръпване , след това стана по зле и зле когато един ден направо си работеше на 3 цилиндъра , гледах свещите и 1-та беше доста омаслена , СМЕНИХ КАРНИТУРАТА капака на клапаните и колата си работеше на пушка , но само 2 дни ... иии пак същата работа , този път свещите бяха ОК , колата се форсираше , но много много плавно трябва да натискам педала , натисна ли го рязко се дави се 1 ...Смених като за начало смених дебитомера - не се оправи , смених свещи , бубини , компютър , дюзи ,бенз.помпа, горивен регулатор , датчик на разпределителен вал и пак дам ли рязко газ КРАЙ,плавно натискам ли педала е ОК(дебита на помпата е в нормите , а компресия си има ) ...Ходих на 4 диагностики и всичко е нормално , единственото което според мен остана е датчик на колянов вал и кабелите ...Поразчетох се тук-там и при други се е получавало това след смяна на масло , а аз не си спомням дали преди или след като смених маслото започна да прекъсва ... Ако някой има каквато и да е идея , нека я сподели .. Благодаря :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от shengi » 16 Мар 2014, 11:45

Тпс-а смени ли го колега?То не ти е останало друго освен тпс бубини и кабели.От там на татък почваш да се ориентираш за инсталация и някъде проблем по нея.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от M10 » 16 Мар 2014, 15:19

И аз съм за тпс. И диагностика преди да се сменя наред (освен ако нямаш няколко мотора на части и свободно време за опити :lol: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от radio_manbg » 17 Мар 2014, 8:48

Привет колега,

Ако си с катализатор провери да не е от него... аз имах тези симптоми преди тотално да запуши и да не може да пали..

Най-лесния вариянт е да отхлабиш болтовете на изпускателния колектор и да видиш за тест дали няма да изчезне симптоматиката..

Поздрави и Успех.
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.11.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от krumss » 17 Мар 2014, 13:35

+1 за кабелите. Имах същите симптоми, минах на варианта с бубините върху свещите и проблема изчезна :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.12.2013

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от bogomil18 » 18 Мар 2014, 0:40

Колеги това тпс въобще незнам какво е ;д , бях на диагностика и нищо не излиза , бубините ги смених ,но ми казаха за това с катализатора , аз съм с резонатор и има вариат да прекъсва , защото няма катализатор... 1-ви въпрос - Какво е ТПС ? и 2-ри Има ли вариант да прекъсва от датчик на колянов вал ?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.12.2013

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от bogomil18 » 19 Мар 2014, 0:33

Извинявам се , че пиша 2-ри пост , но днес го смених този тпс датчик и нищо не се промени , но сега преди да се прибера колата гаснеше щом изключа от скорост , после взеха та се укротиха оборотите и си застанаха на 800-900 и дадох леко газ и колата загасна и така 3-4 пъти... може ли да е от датчика на коляновия вал ??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от Binev_OuT » 21 Мар 2014, 16:31

Колега , според мене щом диагностиката не ти дава грешки и щом си сменил кажи-речи почти всичко , значи пробвай как ще е като откачиш резонатора , да видиш дали ще има някаква разлика,пусни ламбдата на осцилоскоп да я видиш как е.Провери всмукателите и изпускателите за наличие на масла и мизерии.
Следи за масло в цилиндрите и по свещите.Виж го също да не мирише на бензин и следи да не би да му се покачва нивото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от hell's angel » 21 Мар 2014, 19:53

Погледни да нямаш някой напукан маркуч и гофрето дали е читаво.
Ubi dubium, ibi libertas

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.12.2013

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от bogomil18 » 23 Мар 2014, 13:03

Това с резонатора не съм го пробвал , но май май само това остана , иначе гофрето е здраво , а напукани маркучи няма...Днес ще пробвам с други кабели , защото само това остана и силно се надявам да е от тях...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 12.06.2007
Местоположение: gr.Dobrinishte
Пол: Мъж
Кара: 318is
Мечтае да кара: m3

Re: Проблем с едно калпаво бмв

Мнение от djsergio » 31 Мар 2014, 12:06

колега какво стана с проблема ? при мен е същия за това питам до каде я докара??? :banghead:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook