Турбина - ел. част 530D

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от iceblast » 20 Мар 2014, 17:10

Щом имаш грешки за ниско налягане явно не са :roll: Това не е причината, щом и преди го е правило, но може да е част от пъзела защо 2 пъти под ред ти се чупят тези, които купуваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от timur_lenk » 20 Мар 2014, 19:07

На мен също ми дава ниско налягане заради махнат дпф,но колата няма проблеми.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от dimodi » 20 Мар 2014, 19:44

weedminer написа:Интересно ми е - някой случвало ли му се е това - както си кара да му спре турбото, да изгаси, да запали и отново да тръгне и повече да няма проблеми?
Казаха ми, че това е възможно при моя модел. Само дето при мен след това след време се сгромолясва напълно.

Все пак, ако има някой да каже...

Мерси пичове :driving:


На мен ми се беше случило преди години с един Пасат Б5. Карам си по магистралата и изведнъж турбината изчезва и колата губи мощност. Гася както съм в движение, паля пак и тръгва. Тогава си бях внушил, че го прави когато падне някъде под 2000 оборота, но не съм сигурен дали беше точно така, има 9-10 години оттогава. Със сигурност като се караше в по-височки обороти проблема го нямаше. Обаче колата беше още гаранционна и така и не разбрахме какво и направиха. Мисля, че споменаха за почистване на нещо по геометрията на турбината. :dunno:

П.С. Колата е минала оттогава близо 300 хил. км. без абсолютно никакъв проблем с турбото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от unikalen88 » 20 Мар 2014, 22:13

колега,как ти е изпускателния колектор,ако е пробит дава ниско налягане ,турбото надува за да достави налягане и влиза в авариен режим -за да не излети.Погледнете го тоя колектор,то всяко 2-ро е60 е с пробит
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 5.06.2010
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: Печка
Детайли за колата: Малка печка

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от weedminer » 21 Мар 2014, 9:09

За VAG като цяло са ми казвали, че тези проблеми наистина ги има и се оправят точно по начина, по който казваш ти и според мен не си си внушавал за тези 2000 оборота dimodi.

unikalen88, за този колектор знаех още като купих колата и го проверихме за да го сменим превантивно с такъв, който е направен от материала от Е39 колектора, но се оказа, че вече е сменен с такъв и всичко си е наред при него.

Чудя се - дали грешката, когато тази ел. част грохва, и когато само забие турбината от пренадуване, е една и съща :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от iceblast » 21 Мар 2014, 11:18

За пренадуването си има друга грешка, това е грешка в ел. управлението.

@Тимур, ДПФ-а не ти е махнат софтуерно или не ти е махнат качествено. Не трябва да имаш абсолютно никакви грешки свързани с това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от timur_lenk » 21 Мар 2014, 11:46

Може да си прав,но така са много хора и не могат да им оправят този порблем.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от iceblast » 21 Мар 2014, 14:07

Аз като разкачих моят веднага я наби тая грешка. След това зареди новият файл, който е без DPF и никакви проблеми след това, грешки нямам в двигателният модул и по това съдя, че при вас нещо не е направено като хората :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от timur_lenk » 21 Мар 2014, 17:16

Пробвах го това.Когато го разкача дава че го няма датичика или повреда в него.А тука си дава ниско налягане,демек ДПФ го няма.
Утре ще ти кажа какво съм говорил по този въпрос.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от iceblast » 21 Мар 2014, 23:06

На срещата утре ако минеш ще ги преговорим нещата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 5.06.2010
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: Печка
Детайли за колата: Малка печка

Re: Турбина - ел. част 530D

Мнение от weedminer » 09 Апр 2014, 12:22

Здравейте хора,

това изглежда е бил единичен път като е записала пак грешка колата, за сега нямам проблеми, ако има нещо пак ще пиша :)

Безаварийно! :driving:

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook