Турбина - ел. част 530D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Турбина - ел. част 530D
Здравейте,
От няколко месеца имам проблем с турбото - миналата година спря да работи, изгасих, запалих, заработи. След това пак спря и вече не се оправи. След като се изтрие записаната грешка турбото заработва за неопределен период - 5 секунди или 5 минути или 1-2 дни.
Колата я карах на 2-3 места вече, всеки ми казва, че проблема ми е в ел. част на турбината, и че това не може да се ремонтира по никакъв начин и единствените ми варианти са или втора употреба само ел. част или цяла нова турбина - 3000лв.
Първия път избрах да си взема втора употреба - работи 2 месеца и пак взе да ми прави същите номера, взех след това пак втора употреба само ел.част, работи 5 месеца и вчера ПАК същото - спря да работи, спрях, изгасих, запалих, заработи, ама съм сигурен, че пак ще спре съвсеееем скоро.
Трети път за втора употреба ел. част не мисля... тази част струва 400 лева втора ръка, а вторият път взех от турбина 2010та година производство.
Чудя се вече в отчаянието си какво да правя, каквото и да мисля съм с вързани ръце, защото все пак 3000 лева не падат от небето.
Между другото турбината, освен че е преглеждана, е и чистена мех. част.
Мерси предварително!
От няколко месеца имам проблем с турбото - миналата година спря да работи, изгасих, запалих, заработи. След това пак спря и вече не се оправи. След като се изтрие записаната грешка турбото заработва за неопределен период - 5 секунди или 5 минути или 1-2 дни.
Колата я карах на 2-3 места вече, всеки ми казва, че проблема ми е в ел. част на турбината, и че това не може да се ремонтира по никакъв начин и единствените ми варианти са или втора употреба само ел. част или цяла нова турбина - 3000лв.
Първия път избрах да си взема втора употреба - работи 2 месеца и пак взе да ми прави същите номера, взех след това пак втора употреба само ел.част, работи 5 месеца и вчера ПАК същото - спря да работи, спрях, изгасих, запалих, заработи, ама съм сигурен, че пак ще спре съвсеееем скоро.
Трети път за втора употреба ел. част не мисля... тази част струва 400 лева втора ръка, а вторият път взех от турбина 2010та година производство.
Чудя се вече в отчаянието си какво да правя, каквото и да мисля съм с вързани ръце, защото все пак 3000 лева не падат от небето.
Между другото турбината, освен че е преглеждана, е и чистена мех. част.
Мерси предварително!

- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Турбина - ел. част 530D
Заповядай.

Re: Турбина - ел. част 530D
Принтни ги от двигателния модул и ги закачи като PDF.
П.П. Не са ти махнали хубаво DPF-а софтуерно.
EDIT: Проверих ги, значи дай предистория на проблема, кога сложи чипа, кога ти махнаха DPF-а и кога почнаха проблемите? DPF-а не ти е махнат като хората, а той като се махне (хардурерно) графиките на турбината трябва да се настроят, ако не се настроят може да държи по-високо налягане, което от своя страна може да оказва някакво влияние на актуатора (ел. частта).
Другите кодове са ти за горивния филтър и за печка.
П.П. Не са ти махнали хубаво DPF-а софтуерно.
EDIT: Проверих ги, значи дай предистория на проблема, кога сложи чипа, кога ти махнаха DPF-а и кога почнаха проблемите? DPF-а не ти е махнат като хората, а той като се махне (хардурерно) графиките на турбината трябва да се настроят, ако не се настроят може да държи по-високо налягане, което от своя страна може да оказва някакво влияние на актуатора (ел. частта).
Другите кодове са ти за горивния филтър и за печка.
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Турбина - ел. част 530D
Здрасти, благодаря ти, тъкмо се мъчех да ги изкарам данните.
Чипа го сложих след като ми го направи това 1-2 пъти. DFP-а ми го махнаха скоро, след като вече 2 пъти сменях тази ел. част.
Мисля, че ти отговорих на въпросите, ако все пак каквато и да е информация може да помогне, кажи че вече не се сещам и аз...

Чипа го сложих след като ми го направи това 1-2 пъти. DFP-а ми го махнаха скоро, след като вече 2 пъти сменях тази ел. част.
Мисля, че ти отговорих на въпросите, ако все пак каквато и да е информация може да помогне, кажи че вече не се сещам и аз...

Последна промяна weedminer на 18 Мар 2014, 13:43, променена общо 1 път
Re: Турбина - ел. част 530D
Ами грешките за ниско налягане и за датчика е хубаво да се премахнат. След като имаш две свободни ел. управления може да се потърси някой електричар да прегледа компонентите вътре, едва ли е ракетно инженерство, така че според мен би трябвало да подлежи на някакъв ремонт.
П.П. Вакуумите всички ли са ОК и вакуум резервоара?
П.П. Вакуумите всички ли са ОК и вакуум резервоара?
Последна промяна iceblast на 18 Мар 2014, 13:45, променена общо 1 път
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Турбина - ел. част 530D
iceblast написа:Ами грешките за ниско налягане и за датчика е хубаво да се премахнат. След като имаш две свободни ел. управления може да се потърси някой електричар да прегледа компонентите вътре, едва ли е ракетно инженерство, така че според мен би трябвало да подлежи на някакъв ремонт.
За съжаление звънях на ДОСТА места и след като обяснявах за каква част става въпрос, всеки майстор, инженер или на какъвто съм звънял там ми е казвал, че не може да го ремонтира, на ремонт подлежала само механичната част.
Така като гледам и тук греда, така че се засилвам към още такива втора употреба или направо нова, ама все пак се чудя - ебаси, тва късмет ли е или има нещо дето причинява всичките тия неща пффф.
Re: Турбина - ел. част 530D
Според мен не е нормално да дефектират така частите. Не знам дали се сменя лесно, може да я размениш с някой колега да покара с твоята "уж счупена" част и да видим там дали ще има проблем. Може да има някакъв проблем по тоците, как ти е РЕЛЕ РЕГУЛАТОРА? Евентуално да го изгаря нещо.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Турбина - ел. част 530D
Колега можеш ли да дадеш снимка на тази ел.част ,че не ми е ясно какво представлява като устройство не съм запознат с турбините,ама разбирам малко от електроника 

- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Турбина - ел. част 530D
iceblast, мерси, ще го имам предвид!
hacker4eto1, заповядай https://www.youtube.com/watch?v=iSEVwi3ulvI & http://images01.olx-st.com/ui/11/91/40/ ... mw-e60.jpg
hacker4eto1, заповядай https://www.youtube.com/watch?v=iSEVwi3ulvI & http://images01.olx-st.com/ui/11/91/40/ ... mw-e60.jpg

Re: Турбина - ел. част 530D
Weedminer ходи ли при този дето ти слага чипа да му кажеш че си сменял еди какво си?
Нищо чудно да трябва на ново да се чипосва.Все пак има промени по управлението на турбината.
Нищо чудно да трябва на ново да се чипосва.Все пак има промени по управлението на турбината.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Турбина - ел. част 530D
аз си мисля че проблема е другаде на колегата,чак такъв късмет да уцели на 3 такива баталясали платки

- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Турбина - ел. част 530D
memorex, това нямало общо с чипа, предполагам че този софтуер са записва на друго място.
unikalen88, то и аз за това вече си мисля, иначе ЕБАСИ КЪСМЕТА ще да е...
Иначе откакто пуснах темата турбото си върви, ама очаквам всеки един момент съвсем скоро да грохне отново нацяло.
Интересно ми е - някой случвало ли му се е това - както си кара да му спре турбото, да изгаси, да запали и отново да тръгне и повече да няма проблеми?
Казаха ми, че това е възможно при моя модел. Само дето при мен след това след време се сгромолясва напълно.
Все пак, ако има някой да каже...
Мерси пичове
unikalen88, то и аз за това вече си мисля, иначе ЕБАСИ КЪСМЕТА ще да е...
Иначе откакто пуснах темата турбото си върви, ама очаквам всеки един момент съвсем скоро да грохне отново нацяло.
Интересно ми е - някой случвало ли му се е това - както си кара да му спре турбото, да изгаси, да запали и отново да тръгне и повече да няма проблеми?
Казаха ми, че това е възможно при моя модел. Само дето при мен след това след време се сгромолясва напълно.
Все пак, ако има някой да каже...
Мерси пичове

Re: Турбина - ел. част 530D
Боби, докато караш ако ти спре турбото много вероятно е да е прендула за повече от няколко секунди и колата влиза в авариен режим. Това разбира се веднага ще се отчете на диагностика. Както ти казах пренадуването е много вероятно да идва от това, че турбината не е аджъстната за кола без DPF, реално хората, които са ти махнали DPF-a не са направили нищо софтуерно, просто хардуерно премахване.
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Турбина - ел. част 530D

Разбирам, мерси! Ами уж го настроиха, но нали ти казвам, че и преди чипа и DPF-а така правеше. Все пак ще им кажа пак и за това. Скоро, ако отида ще пиша в темата за развитие

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани