Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега сигурно пробваш да го стартираш като администратор от shortcut-a на desktop-a. Влез в папката, в която е инсталиран DiagHEAD и го стартирай от там с десен бутон като администратор.

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
sannikolaus написа:
Колега сигурно пробваш да го стартираш като администратор от shortcut-a на desktop-a. Влез в папката, в която е инсталиран DiagHEAD и го стартирай от там с десен бутон като администратор.Успех
Прав беше колега тръгна от папката в С-то и се вижда, че се е свързало, но идва друг проблем.

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Next написа:sannikolaus написа:
Колега сигурно пробваш да го стартираш като администратор от shortcut-a на desktop-a. Влез в папката, в която е инсталиран DiagHEAD и го стартирай от там с десен бутон като администратор.Успех
Прав беше колега тръгна от папката в С-то и се вижда, че се е свързало, но идва друг проблем.
Стартираш ли NETMAN Server?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
нямаш настройка на мрежата виж, че в нетман сървъра не ти излиза IP адреса.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:нямаш настройка на мрежата виж, че в нетман сървъра не ти излиза IP адреса.
Как се прави настройка на мрежата, аз имам същият проблем като колегата
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:oci написа:нямаш настройка на мрежата виж, че в нетман сървъра не ти излиза IP адреса.
Как се прави настройка на мрежата, аз имам същият проблем като колегата
Аз все още не съм я оправил.

- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Едит: Подкарах го най-накрая
Колега при мен се оправи от следните неща
1.Намерих ,че като се влезе в Diag head и се премести курсора на 100% светва обхвата до край.
2.След това ползвах описанието на колегата metodi80 от Е36
-След като сте инсталирали INPA и EDIABAS , и сте се уверили , че работят нормално , влизате в bin -директорията на EDIABAS -сървъра (обикновено е C:\EDIABAS\bin) , намирате EDIABAS.INI файла , отваряте го с NOTEPAD . Намирате TCP/IP -Configuration ,ако е необходимо променяте remotehost = 192.168.68.30 , port = 6801 (трябва да има разстояние от знака равно ) Тази стъпка е изключително важна !.

Преди това бях свързал Diad head и DIS така:





Колега при мен се оправи от следните неща
1.Намерих ,че като се влезе в Diag head и се премести курсора на 100% светва обхвата до край.
2.След това ползвах описанието на колегата metodi80 от Е36
-След като сте инсталирали INPA и EDIABAS , и сте се уверили , че работят нормално , влизате в bin -директорията на EDIABAS -сървъра (обикновено е C:\EDIABAS\bin) , намирате EDIABAS.INI файла , отваряте го с NOTEPAD . Намирате TCP/IP -Configuration ,ако е необходимо променяте remotehost = 192.168.68.30 , port = 6801 (трябва да има разстояние от знака равно ) Тази стъпка е изключително важна !.

Преди това бях свързал Diad head и DIS така:
vas33 написа:Здравейте, колеги и аз се сдобих с кабел за диагностика. Подкарах успешно ИНПА , но при опит за диагностика (шорт тест-например)ДИС ми изписва "communication between operation unit and diagnostic head is impared . fault number 200.166" . Не разбирам къде бъркам.
1-стартирам хед диаг и натискам "рън"
2-стартирам нетман сървър фор уин 32 -появава се празен команден прозорец
3-пускам си ДИС през виртуалната машина- тръгва и успешно търся в ТИС
интересно е , че от онези зелени квадратчета не ми свети последното на горния ред- дано ме разбрахте
Благодаря
Май не си закачил дис-а към diagosic head-a, затова не ти свети втората скала.
Ето какво трябва да направиш:
- Select "Administration
- Select "Connection setup"
- Select the free diag. head desired.
Тук при мен пишеше името на компютъра ми в списъка в ляво.- Избираш го, цъкаш "connecting"
- След това назад до главното меню.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги , знае ли някой каде в Хасково или региона могат да ми отключат борд компютъра
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ако имаш път към Димитровград пиши ми.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Към EWS и KMB се свързвам без проблем.
Защо при активиране на AKMB и ALSZ ми дава тази грешка ?

Също така файла FSW_PSW.MAN като го отворя и има данни за е39 м5, как да го направя да е за моята кола ? Експерта не съм го инталирал, а го взех готов copy/paste
Защо при активиране на AKMB и ALSZ ми дава тази грешка ?

Също така файла FSW_PSW.MAN като го отворя и има данни за е39 м5, как да го направя да е за моята кола ? Експерта не съм го инталирал, а го взех готов copy/paste
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Към EWS и KMB се свързвам без проблем.
Защо при активиране на AKMB и ALSZ ми дава тази грешка ?
Също така файла FSW_PSW.MAN като го отворя и има данни за е39 м5, как да го направя да е за моята кола ? Експерта не съм го инталирал, а го взех готов copy/paste
защото твоята кола е преди феиса
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Благодаря Oci
Имам само още 1 въпрос. Преди малко разучавах експерта и от EWS, дадох
CODE предполагам, че това се е кодирало. След като приключи часовника,изминати км се рестартираха. Голям проблем ли съм направил 


Имам само още 1 въпрос. Преди малко разучавах експерта и от EWS, дадох




- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Явно съм си върнал настойките с които е излязла от завода. Функцията с 2 пъти натискане на копчето за отключване я нямам сега. Пробвах да я направя, но нещо не става. Видях я ,че се казва BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL и се намира в GM5. Обаче, като дам READ EKU и избера GM5 я нямам, а когато съм в car memory и дам read ми я намира, но от там не става да я добавя. Хайде някой да удари едно рамо, да ми каже в кой модул е или ако има друг вариант как да го направя? Преди фейс съм
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Явно съм си върнал настойките с които е излязла от завода. Функцията с 2 пъти натискане на копчето за отключване я нямам сега. Пробвах да я направя, но нещо не става. Видях я ,че се казва BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL и се намира в GM5. Обаче, като дам READ EKU и избера GM5 я нямам, а когато съм в car memory и дам read ми я намира, но от там не става да я добавя. Хайде някой да удари едно рамо, да ми каже в кой модул е или ако има друг вариант как да го направя? Преди фейс съм
Ако говориш за selective locking не е това кода,това е за огледалата.
Няма ли преводите - за selective locking,освен активиране се пуска и за отделните ключове,надолу във файла на ГМ
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Явно съм си върнал настойките с които е излязла от завода. Функцията с 2 пъти натискане на копчето за отключване я нямам сега. Пробвах да я направя, но нещо не става. Видях я ,че се казва BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL и се намира в GM5. Обаче, като дам READ EKU и избера GM5 я нямам, а когато съм в car memory и дам read ми я намира, но от там не става да я добавя. Хайде някой да удари едно рамо, да ми каже в кой модул е или ако има друг вариант как да го направя? Преди фейс съм
Ако говориш за selective locking не е това кода,това е за огледалата.
Нямаш ли преводите,да ти ги дам - за selective locking,освен активиране се пуска и за отделните ключове,надолу във файла на ГМ
Ако това имаш предвид :
FUNKTIONTUERSCHLOSS -
nicht_aktiv 00 00 not enabled !
zv_selektiv 01 01 pressing remote control unlock button once unlocks only driver door, twice unlocks all doors einstiegshilfe 02 02 pressing remote control unlock button once unlocks all doors, twice opens driver power window (easy entry for frameless coupé door in narrow spaces)
После променяш :
FERNBEDIENUNG_1 CAR/KEY MEMORY 1 FOR REMOTE CONTROL
nicht_aktiv !
zv_selektiv
einstiegshilfe
Като за да стане на 100% - промени и за 4те ключа
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани