Охладителна система на M50B20 Vanos (20 6 S2)...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Охладителна система на M50B20 Vanos (20 6 S2)...
Впуснах се в приключение...
Като един културен и много съвестен Юзър на БМВ реших, че ще обърна внимание на системата за охлаждане на мотора, въпреки че досега никога, ама никога не съм имал проблеми. Твърдо реших, че ще сменям водната помпа, термостат и виско, за да мога да съм сигурен, че колата е 6. Обаче ми дойде на акъла, че не е зле първо да видя какви части има вътре, защото можеше помпата вече да е сменена с метална турбинка, а и каталогът на БЕР за термостати нещо ме усъмни, защото излиза, че термостатът за този двг. е 80 градуса. Помпата се оказа с пластмасова турбина без никакви надписи и аз си взех КОЛБЕНШМИТ с метална. Виското беше БЕР, а аз си взех ЗАКС. Обаче термостатът ми създава главоболия, защото този, който извадих (и му е..х мамата, щото беше се запекъл вътре) има само една единствена щампа и тя е 87 градуса Целзий и няма марка няма нищо. Някой сменял ли е на М50 термостат, от къде го е взел, каква марка, на колко градуса е и как се държи температурата после? И термостатът, който извадих е от моделите с едно клапанче със съчма, а на БЕР тези, които гледах нямаха такова нещо...


Като един културен и много съвестен Юзър на БМВ реших, че ще обърна внимание на системата за охлаждане на мотора, въпреки че досега никога, ама никога не съм имал проблеми. Твърдо реших, че ще сменям водната помпа, термостат и виско, за да мога да съм сигурен, че колата е 6. Обаче ми дойде на акъла, че не е зле първо да видя какви части има вътре, защото можеше помпата вече да е сменена с метална турбинка, а и каталогът на БЕР за термостати нещо ме усъмни, защото излиза, че термостатът за този двг. е 80 градуса. Помпата се оказа с пластмасова турбина без никакви надписи и аз си взех КОЛБЕНШМИТ с метална. Виското беше БЕР, а аз си взех ЗАКС. Обаче термостатът ми създава главоболия, защото този, който извадих (и му е..х мамата, щото беше се запекъл вътре) има само една единствена щампа и тя е 87 градуса Целзий и няма марка няма нищо. Някой сменял ли е на М50 термостат, от къде го е взел, каква марка, на колко градуса е и как се държи температурата после? И термостатът, който извадих е от моделите с едно клапанче със съчма, а на БЕР тези, които гледах нямаха такова нещо...


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Как измислен за 70 лева бре чувек? Той ще да е истински май. То ако е така да тичам в Дару и да си взимам за 51.64 кинта уж "оргиналдъ"... Тя на мене помпата ми е 80 камъка...
- 6tur4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
turbo написа:Как измислен за 70 лева бре чувек? Той ще да е истински май. То ако е така да тичам в Дару и да си взимам за 51.64 кинта уж "оргиналдъ"... Тя на мене помпата ми е 80 камъка...
То на М43 термостата си е по-скъп от този на М50,
щото при М43 термостата си върви комплект с лулата. Едно цяло са.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Да допълня, че термостата го взех от Камор в Бизнес парка в Младост и цената беше 1:1 със справката от Дару Кар сайта. На 88 градуса, Валер със щампа БМВ на него, но ми го струпаха насипно на тезгяха (опа "Деска"
, както се изрази една мацка там) заедно с двете О-пръстенчета (едното няма нищо общо с "О"
) , които поисках, по 2.48 лв. с ДДС парчето.
Нема кутийки или торбичка нещо
Държи температура, както си трябва и само виското леко ме дразни, защото доста седи зацепено след запалване ама още изследвам въпроса...




Държи температура, както си трябва и само виското леко ме дразни, защото доста седи зацепено след запалване ама още изследвам въпроса...

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
колега, нормално е да е "зацепено" при студен мотор, "силикона" е стечен долу и е гъст (понеже е студен) и за това ти се струва че е доста зацепен 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани