Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Жена

Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от IvanKarakolev » 13 Фев 2014, 21:58

Здравейте,

Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.

Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от angelBMW » 15 Фев 2014, 3:57

пуши ли след като изгуби мощност?
Възможно е датчика на коляновия вал да си заминава,като е напълно загряла колата пали ли трудно или не?
Пробваи с читав датчик на колянов вал дали ще ти извади същата грешка.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Жена

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от IvanKarakolev » 15 Фев 2014, 10:23

Колата пали лесно когато двигателят е топъл и студен. Когато загуби мощността за момент започва да пуши. Когато този проблем изчезне, изчезва димта и колата започва да работи нормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от angelBMW » 16 Фев 2014, 7:56

IvanKarakolev написа:Колата пали лесно когато двигателят е топъл и студен. Когато загуби мощността за момент започва да пуши. Когато този проблем изчезне, изчезва димта и колата започва да работи нормално.


какво пуши бял или черен пушек?
Предполагам че е бял пушек и гъст,ако е така си отвори капака,но преди това изгаси колата и там където е ЕГР-а би трябвало да имаш 1 маркучле които е на вакум клапата свързано с егр-а откачаш го и му завиваш една видия/болтче по размер палиш изчакваш 1-2 мин да се изчисти генерацията от дима и си свиркаш :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Жена

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от IvanKarakolev » 16 Фев 2014, 11:02

Колега,

Благодаря ти за информацията. Преди два дни изчистих ЕГР клапана и колата не го е правила. Болтът съм го приготвил, но не съм го слагал още. Мисля, че пушекът е черен и ако е така какъв може да е проблема?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от zvetiko » 16 Фев 2014, 11:10

IvanKarakolev написа:Здравейте,

Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.

Поздрави.


Може би като начало трябва да се направи диагностика с интерфейс, който ще покаже нещо по-различно и повече от 48 control timing device.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от angelBMW » 17 Фев 2014, 16:45

Control timing device за мен е или датчик колянов вал защото като започнат да си заминават ту работят ту не както описа колегата че се оправяло само,но ако се смени и пак продължава мe навежда към помпата в испания като правих диагностика смених въпросния датчик защото си оказваше проблем не палеше като е загряла нуждаеше се от 15мин почивка и след това палеше но пък нямаше сила колата и в бмв ми изкароха на диагностика control timing device но с някакво продължение не си спомням какво беше някаде из документите имам листа на диагностиката и ми казаха че помпата трябва да се регулира по електронен път тоест доколкото знам е полу механична и полу елек. оправиха я за нула време дано не е при теб така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от oci » 17 Фев 2014, 17:17

IvanKarakolev написа:Здравейте,

Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.

Поздрави.


Колега тази грешка означава, че аванса на помпата не е както трябва закачи я на живи данни и гледай аванса дали не бяга, ама 100 процента е това ял съм го тоя с много е46-ци-136 коня.
Проблема е в аванса на помпата.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Жена

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от IvanKarakolev » 12 Мар 2014, 15:38

Проблема е решен аванса на помпата. Благодаря на всички

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от angelBMW » 14 Мар 2014, 20:02

Би ли споделил в кои сервиз ти решиха проблема какви парички ти взеха ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от oci » 15 Мар 2014, 7:20

IvanKarakolev написа:Проблема е решен аванса на помпата. Благодаря на всички


Казах ти правил съм поне 20 коли с този проблем, дано сега да са ти я оправили да нямаш повече проблеми. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.02.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от shener84 » 17 Мар 2014, 1:57

и аз имам същия проблем колеги, само че при мен колата отначало не вървеше изобщо и след преглед от специалисти казаха с ремап ще се оправи и така ремапнаха я, проблема сега се появява когато загрее колата и я карам на ниски обороти, ако съм на 5-та примерно с1500 оборота и превключа на 4-а и дам пълна газ се оправя и след известно време пак забива. дали и при мен ще е от този аванс на помпата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d

Мнение от bmwman » 21 Яну 2021, 18:43

да вдигнем темата и аз имам грешка 48 при Е46 136кс след демонтаж ремонт на електрониката и монтаж на помпата
как оправихте проблема
при тест с иста на помпата дава следните резултати
нека по запознатите да кажат какво да се направи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook