Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- IvanKarakolev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Жена
Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Здравейте,
Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.
Поздрави.
Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.
Поздрави.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
пуши ли след като изгуби мощност?
Възможно е датчика на коляновия вал да си заминава,като е напълно загряла колата пали ли трудно или не?
Пробваи с читав датчик на колянов вал дали ще ти извади същата грешка.
Възможно е датчика на коляновия вал да си заминава,като е напълно загряла колата пали ли трудно или не?
Пробваи с читав датчик на колянов вал дали ще ти извади същата грешка.
- IvanKarakolev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Жена
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Колата пали лесно когато двигателят е топъл и студен. Когато загуби мощността за момент започва да пуши. Когато този проблем изчезне, изчезва димта и колата започва да работи нормално.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
IvanKarakolev написа:Колата пали лесно когато двигателят е топъл и студен. Когато загуби мощността за момент започва да пуши. Когато този проблем изчезне, изчезва димта и колата започва да работи нормално.
какво пуши бял или черен пушек?
Предполагам че е бял пушек и гъст,ако е така си отвори капака,но преди това изгаси колата и там където е ЕГР-а би трябвало да имаш 1 маркучле които е на вакум клапата свързано с егр-а откачаш го и му завиваш една видия/болтче по размер палиш изчакваш 1-2 мин да се изчисти генерацията от дима и си свиркаш

- IvanKarakolev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Жена
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Колега,
Благодаря ти за информацията. Преди два дни изчистих ЕГР клапана и колата не го е правила. Болтът съм го приготвил, но не съм го слагал още. Мисля, че пушекът е черен и ако е така какъв може да е проблема?
Благодаря ти за информацията. Преди два дни изчистих ЕГР клапана и колата не го е правила. Болтът съм го приготвил, но не съм го слагал още. Мисля, че пушекът е черен и ако е така какъв може да е проблема?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
IvanKarakolev написа:Здравейте,
Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.
Поздрави.
Може би като начало трябва да се направи диагностика с интерфейс, който ще покаже нещо по-различно и повече от 48 control timing device.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Control timing device за мен е или датчик колянов вал защото като започнат да си заминават ту работят ту не както описа колегата че се оправяло само,но ако се смени и пак продължава мe навежда към помпата в испания като правих диагностика смених въпросния датчик защото си оказваше проблем не палеше като е загряла нуждаеше се от 15мин почивка и след това палеше но пък нямаше сила колата и в бмв ми изкароха на диагностика control timing device но с някакво продължение не си спомням какво беше някаде из документите имам листа на диагностиката и ми казаха че помпата трябва да се регулира по електронен път тоест доколкото знам е полу механична и полу елек. оправиха я за нула време дано не е при теб така
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
IvanKarakolev написа:Здравейте,
Имам следният проблем. Колата ми БМВ 320d-136 к.с. от време на време губи мощност и след това сама се оправя. На диагностиката компютъра показа следната грешка 48 control timing device. Моля, помогнете ми на какво би могло да се дължи това.
Поздрави.
Колега тази грешка означава, че аванса на помпата не е както трябва закачи я на живи данни и гледай аванса дали не бяга, ама 100 процента е това ял съм го тоя с много е46-ци-136 коня.
Проблема е в аванса на помпата.
- IvanKarakolev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Жена
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Проблема е решен аванса на помпата. Благодаря на всички
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
Би ли споделил в кои сервиз ти решиха проблема какви парички ти взеха ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
IvanKarakolev написа:Проблема е решен аванса на помпата. Благодаря на всички
Казах ти правил съм поне 20 коли с този проблем, дано сега да са ти я оправили да нямаш повече проблеми.

Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
и аз имам същия проблем колеги, само че при мен колата отначало не вървеше изобщо и след преглед от специалисти казаха с ремап ще се оправи и така ремапнаха я, проблема сега се появява когато загрее колата и я карам на ниски обороти, ако съм на 5-та примерно с1500 оборота и превключа на 4-а и дам пълна газ се оправя и след известно време пак забива. дали и при мен ще е от този аванс на помпата?
Re: Проблем с мощнотта на БМВ 320 d
да вдигнем темата и аз имам грешка 48 при Е46 136кс след демонтаж ремонт на електрониката и монтаж на помпата
как оправихте проблема
при тест с иста на помпата дава следните резултати
нека по запознатите да кажат какво да се направи
как оправихте проблема
при тест с иста на помпата дава следните резултати
нека по запознатите да кажат какво да се направи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани