Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Колеги колко от вас им текът гарнитурите на турботата и на воком помпите?
Това до колко то знам и съм виждал си е нормално за тоя мотор
Приме мен 2те от 2та линка пускат по малко( номера 15 и 2 )
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... bocharger/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ith_tubes/
Това до колко то знам и съм виждал си е нормално за тоя мотор


Приме мен 2те от 2та линка пускат по малко( номера 15 и 2 )
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... bocharger/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ith_tubes/
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Вакуум помпата на всички ни тече малко или много. Там покрай турбото мен ми е леко мазно, но не знам дали точно от тази гарнитурка идва. Лесно ли се достъпва и от къде, да хвана да го сменя.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
тече от там -защото долната част на турбото е леко умаслена и подлизва надолу въху WG на долната.
или да тече от копуса на самата турбина което няма да е никак добре а немисля че е възможно или турбото е тотално чао
или да тече от копуса на самата турбина което няма да е никак добре а немисля че е възможно или турбото е тотално чао

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Колега, това може направо в стандартните повреди да се пише 
О-ринга на вакум помпата
на турбото има един гумено улътнение - също го смених.
на скоростната кутия - датчика от там тече много често - супер стандартна болест
На интеркулера двете улътнения - също.

О-ринга на вакум помпата
на турбото има един гумено улътнение - също го смених.
на скоростната кутия - датчика от там тече много често - супер стандартна болест

На интеркулера двете улътнения - също.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
На картера гарнитурата и тя започва да сълзи с километрите, на задния диф семерингите също, а бе тръгват си с времето
. Сменяме и това е, няма нищо вечно.

Последна промяна bordo_77 на 13 Мар 2014, 21:43, променена общо 1 път
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Гарнитура 15 струва 1.90лв в ДАРУ. Вчера я смених. Точно оттам сълзеше и капеше върху десния тампон на мотора.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Ах, тези дизели! :D :winky:
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
ICE написа:Гарнитура 15 струва 1.90лв в ДАРУ. Вчера я смених. Точно оттам сълзеше и капеше върху десния тампон на мотора.
А за работа в Дару?

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
+1
Като купих колата бях за смяна на О-пръстените на вакум помпата и кулера.
Като купих колата бях за смяна на О-пръстените на вакум помпата и кулера.
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Проблема на вакуум помпата за съжаление в повечето случаи не е в този О-пръстен, който се продава отделно, а втози вътре в помпата, който не се предлага като резервна част и се слага някакъв афтърмаркет или се маже със силикон.
Имаше тема тук специално за този проблем.

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
iceblast написа:Проблема на вакуум помпата за съжаление в повечето случаи не е в този О-пръстен, който се продава отделно, а втози вътре в помпата, който не се предлага като резервна част и се слага някакъв афтърмаркет или се маже със силикон.Имаше тема тук специално за този проблем.
моята течеше,свалих я и смених този които е дал колегата,но теча продължава но много слабо и не ми се отваря помпата тъи като го няма този пръстен наличен

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
Този пръстен с един микрон да се сбърка и педала почва да се втъврдява на място, много е опасно, аз така първият път като го смених и карайки с 20 на няколко пъти натиснах спирачката и ми се удърви, добре че спрях и не се размазах в някой, така че много внимавайте като слагате афтърмаркет О-пръстени вътре във вакуум помпата.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д
При някои помпи се продава оригинален ремонтен кит, така че първо попитайте вашият BMW дилър дали за вашата помпа се предлага такъв! Може да сте от късметлиите. 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани