Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от nik0las » 13 Мар 2014, 16:41

Колеги колко от вас им текът гарнитурите на турботата и на воком помпите?
Това до колко то знам и съм виждал си е нормално за тоя мотор :banghead: :ranting:

Приме мен 2те от 2та линка пускат по малко( номера 15 и 2 )

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... bocharger/

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ith_tubes/
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от iceblast » 13 Мар 2014, 16:55

Вакуум помпата на всички ни тече малко или много. Там покрай турбото мен ми е леко мазно, но не знам дали точно от тази гарнитурка идва. Лесно ли се достъпва и от къде, да хвана да го сменя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от nik0las » 13 Мар 2014, 17:25

тече от там -защото долната част на турбото е леко умаслена и подлизва надолу въху WG на долната.

или да тече от копуса на самата турбина което няма да е никак добре а немисля че е възможно или турбото е тотално чао :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от mili4uk » 13 Мар 2014, 19:27

Колега, това може направо в стандартните повреди да се пише :)
О-ринга на вакум помпата
на турбото има един гумено улътнение - също го смених.
на скоростната кутия - датчика от там тече много често - супер стандартна болест :)
На интеркулера двете улътнения - също.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от bordo_77 » 13 Мар 2014, 20:59

На картера гарнитурата и тя започва да сълзи с километрите, на задния диф семерингите също, а бе тръгват си с времето :mhihi: . Сменяме и това е, няма нищо вечно.
Последна промяна bordo_77 на 13 Мар 2014, 21:43, променена общо 1 път

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от ICE » 13 Мар 2014, 21:00

Гарнитура 15 струва 1.90лв в ДАРУ. Вчера я смених. Точно оттам сълзеше и капеше върху десния тампон на мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от Valve-tronic » 13 Мар 2014, 21:04

Ах, тези дизели! :D :winky:
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от nik0las » 13 Мар 2014, 21:29

ICE написа:Гарнитура 15 струва 1.90лв в ДАРУ. Вчера я смених. Точно оттам сълзеше и капеше върху десния тампон на мотора.

А за работа в Дару? :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от goppe » 13 Мар 2014, 21:47

+1

Като купих колата бях за смяна на О-пръстените на вакум помпата и кулера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от iceblast » 14 Мар 2014, 10:37

Проблема на вакуум помпата за съжаление в повечето случаи не е в този О-пръстен, който се продава отделно, а втози вътре в помпата, който не се предлага като резервна част и се слага някакъв афтърмаркет или се маже със силикон. ;) Имаше тема тук специално за този проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от unikalen88 » 14 Мар 2014, 12:36

iceblast написа:Проблема на вакуум помпата за съжаление в повечето случаи не е в този О-пръстен, който се продава отделно, а втози вътре в помпата, който не се предлага като резервна част и се слага някакъв афтърмаркет или се маже със силикон. ;) Имаше тема тук специално за този проблем.

моята течеше,свалих я и смених този които е дал колегата,но теча продължава но много слабо и не ми се отваря помпата тъи като го няма този пръстен наличен
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от iceblast » 14 Мар 2014, 12:44

Този пръстен с един микрон да се сбърка и педала почва да се втъврдява на място, много е опасно, аз така първият път като го смених и карайки с 20 на няколко пъти натиснах спирачката и ми се удърви, добре че спрях и не се размазах в някой, така че много внимавайте като слагате афтърмаркет О-пръстени вътре във вакуум помпата.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Теч гарнитури/уплътнения и о-рингове - при 3.0д и 3.5д

Мнение от ICE » 16 Мар 2014, 12:08

При някои помпи се продава оригинален ремонтен кит, така че първо попитайте вашият BMW дилър дали за вашата помпа се предлага такъв! Може да сте от късметлиите. ;)

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook