Странен проблем с корпус и термостат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- MartoDK
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Touring 320i
Странен проблем с корпус и термостат
Здравейте колеги,
искам да ви споделя и моят проблем който все още не е решен ....
преди зимата сменях термостат и поради недооглеждане избързах и взех с такъв с по високи градуси отколкото трябваше оригиналния бе на 88 а този на 92 та майстора свали стария корпус смени термостата с новия и при слагането на новия корпус при започване да го затяга и се спука .... та за да скалъпим нещата тъй като все по тъмно я правим поизчисти стария корпус и сложи него дотук добре палим обезвъздушихме всичко бе наред. до преди 2 седмици когато една вечер борда изписа леко да си проверя антифриза при положение, че го бях гледал петък това става с неделя вечерта та отварям капачката а там няма никой .... сипах веднага кум литър и си дойде в нормата така карах седмица като на 2 дена по около 200 грама доливах .... вечерта в която отидохме да сложим още един нов корпус стана същия филм ... при слагането и при стягането корпуса отново се спука .... взехме друг той да речем стана но проблема остана пак на 2 дена по 200 грама .... та от няма на къде поръчахме от БМВ нови оригинални .... хубаво сложихме го вчера запалихме си пак отвори си нещата загря си както трябва и хайде към вкъщи .... но на сутринта както се прави си долях към 500 грама казах си сигурно е в нормалното но пипнах под корпуса и какво да видя капчица антифриз казах си сигурно не е било изтрито както трябва ... тръгнах към работа спирам пред нея поглеждам и какво да видя капе си доста да не кажа, че бе и повече от преди .... на тръгване от работа нивото бе в нормата сега като се прибрах от вън преди да тръгна пак така отварям и нивото що годе бе на чертата може би една идея под него .... викам си това е добре тръгвам спирам пред нас взех фенерче и светя от долу капе си пак .... както когато спрях пред работа .... та въпроса ми е имате ли някаква идея от дали е все още от корпуса или от някъде другаде да го завихря към него и да ме обърква, че е той ? мотора е М52Б20 година 05.95 тъкмо с този термостат на 88 градуса
искам да ви споделя и моят проблем който все още не е решен ....
преди зимата сменях термостат и поради недооглеждане избързах и взех с такъв с по високи градуси отколкото трябваше оригиналния бе на 88 а този на 92 та майстора свали стария корпус смени термостата с новия и при слагането на новия корпус при започване да го затяга и се спука .... та за да скалъпим нещата тъй като все по тъмно я правим поизчисти стария корпус и сложи него дотук добре палим обезвъздушихме всичко бе наред. до преди 2 седмици когато една вечер борда изписа леко да си проверя антифриза при положение, че го бях гледал петък това става с неделя вечерта та отварям капачката а там няма никой .... сипах веднага кум литър и си дойде в нормата така карах седмица като на 2 дена по около 200 грама доливах .... вечерта в която отидохме да сложим още един нов корпус стана същия филм ... при слагането и при стягането корпуса отново се спука .... взехме друг той да речем стана но проблема остана пак на 2 дена по 200 грама .... та от няма на къде поръчахме от БМВ нови оригинални .... хубаво сложихме го вчера запалихме си пак отвори си нещата загря си както трябва и хайде към вкъщи .... но на сутринта както се прави си долях към 500 грама казах си сигурно е в нормалното но пипнах под корпуса и какво да видя капчица антифриз казах си сигурно не е било изтрито както трябва ... тръгнах към работа спирам пред нея поглеждам и какво да видя капе си доста да не кажа, че бе и повече от преди .... на тръгване от работа нивото бе в нормата сега като се прибрах от вън преди да тръгна пак така отварям и нивото що годе бе на чертата може би една идея под него .... викам си това е добре тръгвам спирам пред нас взех фенерче и светя от долу капе си пак .... както когато спрях пред работа .... та въпроса ми е имате ли някаква идея от дали е все още от корпуса или от някъде другаде да го завихря към него и да ме обърква, че е той ? мотора е М52Б20 година 05.95 тъкмо с този термостат на 88 градуса

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани