Проблем със запалването на цилиндрите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със запалването на цилиндрите
Здравейте,
става въпрос за Е36 98' 6 цилиндров. В сервиза казха, че има проблеми със свещите на 2 от цилиндите. ДВГ щял да се оправи при след като бъдат подменени. Усеща се как ДВГ прекъсва, вибрира, нестабилни са ниските обороти, няма мощност при ниски обороти и отвреме на време препуква като при WRC колите. Това предполагам са детонации от самозапалването на сместа, вие ще кажете.
Въпроса ми е, уместно ли е колата да се кара в това състояние, защото засега няма възможност да бъде оправена, има ли опасност от повреда?
Иво
става въпрос за Е36 98' 6 цилиндров. В сервиза казха, че има проблеми със свещите на 2 от цилиндите. ДВГ щял да се оправи при след като бъдат подменени. Усеща се как ДВГ прекъсва, вибрира, нестабилни са ниските обороти, няма мощност при ниски обороти и отвреме на време препуква като при WRC колите. Това предполагам са детонации от самозапалването на сместа, вие ще кажете.
Въпроса ми е, уместно ли е колата да се кара в това състояние, защото засега няма възможност да бъде оправена, има ли опасност от повреда?
Иво
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
На пропан-бутан ли си или на бензин
Как ти ги установиха че точно свещите са проблем - на елкон ли или какво

Как ти ги установиха че точно свещите са проблем - на елкон ли или какво

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абсолютно съм съгласен, че няма защо да мъчиш бегачката. По принцип на колко километра са свещите? Редно е да се сменят. Вземи си DENSO от www.kosser.net и смятам, че няма да са много пари.
Здравейте, въпреки подмяната на свещите колата все още няма нормално поведение до 2500 оборота, след тия обороти вече започва да ускорява бързо, сякаш се "отпушва". Работата на ДВГ стана малко по-плавна, но проблемът си стои. Казаха, че може да е гарнитура или проблем в изпускателната система(гърнето). Случвало ми се е да карам кола със скъсана мека връзка, но осезаем спад в мощността не е имало.
Възможно ли е ДВГ да е наред при това положение, спада на мощност да е само заради изпускателната с-ма?
Възможно ли е ДВГ да е наред при това положение, спада на мощност да е само заради изпускателната с-ма?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ами що не вземеш да разкараш катализатора? Той като се издуха и почва да прави повече проблеми, отколкото полза да има от него...
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Абе най-добре намери свестен сервиз,щото иначе всеки ще ти казва
най-различни работи,а ти ще сменяш едно след друго.
В много случаи майсорите казват "компютъра не работи".Разберете,компа
е последното нещо дето ще се скапе в тая кола(освен ако не е плувал
във вода,и то няколко месеца).
Обикновено не работи някой датчик,който подава инфо към компа,и компа
съответно подава грешна информация към дюзите или бобините.От
там идва и заключението,че компа се е скапал.
най-различни работи,а ти ще сменяш едно след друго.
В много случаи майсорите казват "компютъра не работи".Разберете,компа
е последното нещо дето ще се скапе в тая кола(освен ако не е плувал
във вода,и то няколко месеца).
Обикновено не работи някой датчик,който подава инфо към компа,и компа
съответно подава грешна информация към дюзите или бобините.От
там идва и заключението,че компа се е скапал.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани