Проблем със запалването на цилиндрите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Проблем със запалването на цилиндрите

Мнение от ivodivo » 10 Окт 2006, 20:43

Здравейте,
става въпрос за Е36 98' 6 цилиндров. В сервиза казха, че има проблеми със свещите на 2 от цилиндите. ДВГ щял да се оправи при след като бъдат подменени. Усеща се как ДВГ прекъсва, вибрира, нестабилни са ниските обороти, няма мощност при ниски обороти и отвреме на време препуква като при WRC колите. Това предполагам са детонации от самозапалването на сместа, вие ще кажете.
Въпроса ми е, уместно ли е колата да се кара в това състояние, защото засега няма възможност да бъде оправена, има ли опасност от повреда?

Иво

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 10 Окт 2006, 21:05

На пропан-бутан ли си или на бензин ;)
Как ти ги установиха че точно свещите са проблем - на елкон ли или какво :?:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 10 Окт 2006, 21:07

лично аз не мисля че са свещите по добре отеди на някои компетентен майстор може да е грешки в ком защото моята гори повечко и колегите ми споделиха ламбда. :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 10 Окт 2006, 21:32

Toчно там е проблемът, че незнам как разбраха че е от свещите.
Колата се кара на газ/бензин, както дойде, пълна газова инжекция е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 10 Окт 2006, 22:07

Получава се нагар по клапаните и буталата.Ако колата се кара на бензин и свещите изобщо не работат може да вкара бензин в маслото(картера)
П.С.Не си заслужава да мъчиш колата и теб!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 11 Окт 2006, 6:51

Абсолютно съм съгласен, че няма защо да мъчиш бегачката. По принцип на колко километра са свещите? Редно е да се сменят. Вземи си DENSO от www.kosser.net и смятам, че няма да са много пари.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 11 Окт 2006, 15:11

Благодаря на всички :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 12 Окт 2006, 21:23

Здравейте, въпреки подмяната на свещите колата все още няма нормално поведение до 2500 оборота, след тия обороти вече започва да ускорява бързо, сякаш се "отпушва". Работата на ДВГ стана малко по-плавна, но проблемът си стои. Казаха, че може да е гарнитура или проблем в изпускателната система(гърнето). Случвало ми се е да карам кола със скъсана мека връзка, но осезаем спад в мощността не е имало.

Възможно ли е ДВГ да е наред при това положение, спада на мощност да е само заради изпускателната с-ма?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 12 Окт 2006, 21:38

нали ти казах няма логика да е от свяещите да не би нещо по еликтрониката да е комп имам предвид да има натрупани грешки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 12 Окт 2006, 22:31

Ами що не вземеш да разкараш катализатора? Той като се издуха и почва да прави повече проблеми, отколкото полза да има от него...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Окт 2006, 16:40

Абе най-добре намери свестен сервиз,щото иначе всеки ще ти казва
най-различни работи,а ти ще сменяш едно след друго.
В много случаи майсорите казват "компютъра не работи".Разберете,компа
е последното нещо дето ще се скапе в тая кола(освен ако не е плувал
във вода,и то няколко месеца).
Обикновено не работи някой датчик,който подава инфо към компа,и компа
съответно подава грешна информация към дюзите или бобините.От
там идва и заключението,че компа се е скапал.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 15 Окт 2006, 13:58

Катализаторът ще бъде махнат, интересно е дали ще се вдигне мощността и с колко?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook