Истории за българските "джамбази"
Модератори: mitaka7, Общи модератори
Re: Истории за българските "джамбази"
Ами и от шоурум да купуваш пак имат въпросните номера с които да пробваш колата. Не съм напълно наясно, но идеята на тези нови транзитни (може по друг начин да ги наричат) номера в България не е ли да си прибереш колата като я купиш или да я пробваш? Аз лично имам познат с автокъща и имат няколко комплекта такива номера. Пише се документ кой ще кара, кога ще кара и какво ще кара и номерата заедно с този документ са и застраховка. Аз никога не бих си купил кола, която не пробвам. Може да съм се разглезил много с продавачите в чужбина, но тук на кола за 20 хил. евро ми снима книжката, мята ми ключовете и се разбираме дали след половин или след час ще съм се върнал с колата - избирам си каране малко по магистрала, малко извънградско и малко в града. Не става дума за каране като изтърван, но примерно до 130-140 км/ч пробвам колата дали има проблеми със сходимостта, дали има криви гуми/джанти и т.н.
Ако някой откаже да даде кола да се покара (не говорим да я откаже на някой хлапак, който иска само да се повози ...) според мен или крие нещо или се съмнява в колата.
Ако някой откаже да даде кола да се покара (не говорим да я откаже на някой хлапак, който иска само да се повози ...) според мен или крие нещо или се съмнява в колата.
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: Истории за българските "джамбази"
Едни купувачи...Радвам се на хора които разбират от автомобили.Идва гледа,прави уместни коментари,договаряме цената.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Истории за българските "джамбази"
Значи при автомобил стуравщ 20х евро е едно там и клиентите са други...
При автомобил до 15к лева там са други повечето киселяци
Но за автомобил до 4-7к лева е тука масово са мрънкачи
Автомобили до 2к лева ги купуват най-читавите хора ,щото знае че за тия пари това което му се предлага ТОВА Е,не търси под вола теле
ТОВА Е МОЕТО виждане на нещата никой не обиждам и не го карам да го споделя.
Не,не съм против пробата,но първо нали аз трябва да му кажа какво е на колата и после да пробва?
Не може да идва на пусната обява, че колата е за съединител и като дойде и пробва да вика ама тя е за съединител?
Не съм и съгласен да ме води в супер хипер улта мега сервиз кадето са хал хабер и да му дават про-форма за 4000лв ремонти на кола струваща 5000 е кво аз за 1000 ли да му я дам? После при друг майстор да се окаже че ремонта е 2.50лв?
Имах едно БМВ за продаване е така за проби отидоха 40л нафта и колата не се продаде? Са да вдигна цената за да ги избия ли?
Или идват форумни разбирачи да гледат БМВ на което една лампа не свети по таблото,може страшен кош да е,но не свети нищо,няма и никви фрапантни грешки освен изгоряла свещ примерно...два часа проби и коментари и случайно виждам на неговото БМВ,таблото свети като дискотека?!?!?
Ето и случай от вчера идва ми редовен клиент.
Иска кола за баща му 70г дядка. Викам му колко пара? 2000-3000лв да излезе със номерата и всичко.
Викам е тука един кош за 2000лв имам твой е? Иде дядката да я проба след два дни и вика Коя година е момче? Викам 98ма! И Дядката ма тя умряла бе,много дърта. Мен ме напуши смях...Викам ама има климатик! И той е за кво ми е? и си замина. Звъни ми клиента и ми вика баща ми не я хареса - Викам му за 2000лв това е ,няма как да стане 2006г ? Той вика да бе аз знам,ама дядото са му други разбиранията...
При автомобил до 15к лева там са други повечето киселяци
Но за автомобил до 4-7к лева е тука масово са мрънкачи
Автомобили до 2к лева ги купуват най-читавите хора ,щото знае че за тия пари това което му се предлага ТОВА Е,не търси под вола теле
ТОВА Е МОЕТО виждане на нещата никой не обиждам и не го карам да го споделя.
Не,не съм против пробата,но първо нали аз трябва да му кажа какво е на колата и после да пробва?
Не може да идва на пусната обява, че колата е за съединител и като дойде и пробва да вика ама тя е за съединител?

Не съм и съгласен да ме води в супер хипер улта мега сервиз кадето са хал хабер и да му дават про-форма за 4000лв ремонти на кола струваща 5000 е кво аз за 1000 ли да му я дам? После при друг майстор да се окаже че ремонта е 2.50лв?
Имах едно БМВ за продаване е така за проби отидоха 40л нафта и колата не се продаде? Са да вдигна цената за да ги избия ли?
Или идват форумни разбирачи да гледат БМВ на което една лампа не свети по таблото,може страшен кош да е,но не свети нищо,няма и никви фрапантни грешки освен изгоряла свещ примерно...два часа проби и коментари и случайно виждам на неговото БМВ,таблото свети като дискотека?!?!?
Ето и случай от вчера идва ми редовен клиент.
Иска кола за баща му 70г дядка. Викам му колко пара? 2000-3000лв да излезе със номерата и всичко.
Викам е тука един кош за 2000лв имам твой е? Иде дядката да я проба след два дни и вика Коя година е момче? Викам 98ма! И Дядката ма тя умряла бе,много дърта. Мен ме напуши смях...Викам ама има климатик! И той е за кво ми е? и си замина. Звъни ми клиента и ми вика баща ми не я хареса - Викам му за 2000лв това е ,няма как да стане 2006г ? Той вика да бе аз знам,ама дядото са му други разбиранията...
Е тия са рядкост...body написа:Радвам се на хора които разбират от автомобили.Идва гледа,прави уместни коментари,договаряме цената.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Истории за българските "джамбази"
mart1nn написа:...
В България има такива номера. Те са фирмени и всяка фирма може да си ги извади, около 2000 лева струват за една година и може да се слагат на всяка кола собственост на фирмата. С тях може да кара случаен човек, но заедно с човек от фирмата на която са номерата.
Всеки търговец може да си направи сметка има ли нужда от такива номера.

Re: Истории за българските "джамбази"
Bavarcho написа:mart1nn написа:...
В България има такива номера. Те са фирмени и всяка фирма може да си ги извади, около 2000 лева струват за една година и може да се слагат на всяка кола собственост на фирмата. С тях може да кара случаен човек, но заедно с човек от фирмата на която са номерата.
Всеки търговец може да си направи сметка има ли нужда от такива номера.
Ами ако иска да предложи такава услуга на клиентите си според мен трябва да го направи. Прави сте за ценовият клас на колите и клиентите за тях.
Карането на сервиз (и то такъв в който влизаш за пръв път...) е малко безсмислено ако клиента има поне малко разум. Аз преглеждам слабите места на модела, карам я като се вслушвам за шумове от двигателя и окачването и така решавам. Ако толкова много не вярвам на колата че да я закачам на диагностика, да гледам живи данни и т.н. значи не е моята така или иначе. Е ако човека предложи да я закачи и да я прегледаме (случвало ми се е няколко пъти, но не в България) приемам

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Истории за българските "джамбази"
mart1nn написа:Карането на сервиз (и то такъв в който влизаш за пръв път...) е малко безсмислено ако клиента има поне малко разум. Аз преглеждам слабите места на модела, карам я като се вслушвам за шумове от двигателя и окачването и така решавам. Ако толкова много не вярвам на колата че да я закачам на диагностика, да гледам живи данни и т.н. значи не е моята така или иначе. Е ако човека предложи да я закачи и да я прегледаме (случвало ми се е няколко пъти, но не в България) приемам
Хора има всякакви. Има такива които идват и държат да направят едно кръгче, оглеждат я набързо отвън/отвътре и се качваме да я пробват карайки. Има такива обаждайки се още казват, че за тях най-важно е да закачат колата с компютър. Идват с човек и обръщат най-много внимание на това какво показва компютъра. Има такива които идват с майстор който започва да заляга под колата, настиска я уж да разбере състоянието на амортисьорите (тотално безмислено според мен). Други пък разчитат еднствено на собствената си преценка. Някой гледат най-вече външния вид и салона, а мотора го палят за секунди, колкото да чуят че го има.
Жените без изключение (дали те ще купуват или са само като придружител) винаги оглеждат колата и ако намерят дори най-малката драскотина или точка от камъче се хващат за нея и по време на целия огледа гледат само там.

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Истории за българските "джамбази"
Bavarcho написа:Жените без изключение (дали те ще купуват или са само като придружител) винаги оглеждат колата и ако намерят дори най-малката драскотина или точка от камъче се хващат за нея и по време на целия огледа гледат само там.







Аз най-обичам да дойдат с МАЙСТОРА!!! И да са нагли до безумие....от компетентност дума не ми дават да обеля и аз чакам....да натискат за амортисьорите,да я форсират до прекъсвач студена,да тряскат вратите като у тех си,да отварят разширителния съд и да търсят "нещо" си, да вадят щеката и да миришат маслото /правят химичен анализ


п.с.""Северозападни диалози почват винаги с "БАЦЕ" мога книга да издам

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Истории за българските "джамбази"
Последно само...
Един от забавните случай когато са дошли с автомонтьор, колата беше Пежо 307 2.0ХДИ 110, почна да я гледа сервизния специалист
(той си беше направо автомобилен гуру) и палиха, гасига.. завря се отзад при ауспуха почна да мирише, после угаиха и бръкна вътре мириса си пръста и излезна с точна и категорична диагноза - "два дюзи са тръгнали да си ходят"
Междудругото този същия беше човека който може би най-много е карал кола която сме продавали някога. Пежото беше с транзитни номера. Първия пък като дойде с майстора и направихме свсем малко кръгче при което колата дърпаше леко в ляво, в следствие на мека гума. След два дни дойде пак сам и каза идвам да направим едно по-дълго каране и ако няма проблем я взимам. Казах му че може да наравим километър два и той ми казва "аа аз си мислех да я изкараме малко по околовръстното"
(само от над до самото аколовръстно са 5 километра) Накрая се съласих да я покара до следващия квартал, след което като спряхме пред нас веднага извади парите за които се бяхме разбрали още предния път и влезнахме да дооправим документите, след което си запали и замна.
И това с всяка една крушка дето струва лев два какъв пролем е ако не свети. Винаги проверявам да светят абсолютно всички, дори тези за номера, защото знам ако не свети какво става. А това са стотинки за крушка. И ако не свети като почнат да се пазарят за цената и изреждат "да я регистрирам защото няма номера (нали всички търсите специално без номера, после ревете скъпа била регистрацията) Да я обслжа, крушката на еди накво си не свети, да си я сменя (все едно колосална сума и зверски тръд по смяната, и няма да йм я сменя)Или гумите са зимни, а то идва лято. Като колата е с нормални гуми с още малко живот е голям проблем какви са гумите, а като е с нови гуми като дот и грайфер редовния отговор е "те едни гуми не са кой знае какво" Имах една кола (рено лагуна 1.9дци) която беше скъсала пистовия ремък понеже компресора на климатика беше блокира. Та колата я вкарват в сервиз да я правят при което собственика решава че ще я продаде (иначе явно не е имал намерение) Та колата беше с чисто нови гуми, като казвам чисто нови не говоря че бяха с грайфер като нови и ДОТ от преди месец, а всички знаете правоъгълните лепенки които слагат върху грайфета (с надписи за гумите) е тези лепенки макар и посксани и поизтрити седяха! И говорим за зимни гуми Гудиар Ултра Грип 7+ с размер 225/45/17", не е трудна сметката колко струват гумите. И идваха хора за нея един не забеляза гумите..
Един от забавните случай когато са дошли с автомонтьор, колата беше Пежо 307 2.0ХДИ 110, почна да я гледа сервизния специалист


Междудругото този същия беше човека който може би най-много е карал кола която сме продавали някога. Пежото беше с транзитни номера. Първия пък като дойде с майстора и направихме свсем малко кръгче при което колата дърпаше леко в ляво, в следствие на мека гума. След два дни дойде пак сам и каза идвам да направим едно по-дълго каране и ако няма проблем я взимам. Казах му че може да наравим километър два и той ми казва "аа аз си мислех да я изкараме малко по околовръстното"


И това с всяка една крушка дето струва лев два какъв пролем е ако не свети. Винаги проверявам да светят абсолютно всички, дори тези за номера, защото знам ако не свети какво става. А това са стотинки за крушка. И ако не свети като почнат да се пазарят за цената и изреждат "да я регистрирам защото няма номера (нали всички търсите специално без номера, после ревете скъпа била регистрацията) Да я обслжа, крушката на еди накво си не свети, да си я сменя (все едно колосална сума и зверски тръд по смяната, и няма да йм я сменя)Или гумите са зимни, а то идва лято. Като колата е с нормални гуми с още малко живот е голям проблем какви са гумите, а като е с нови гуми като дот и грайфер редовния отговор е "те едни гуми не са кой знае какво" Имах една кола (рено лагуна 1.9дци) която беше скъсала пистовия ремък понеже компресора на климатика беше блокира. Та колата я вкарват в сервиз да я правят при което собственика решава че ще я продаде (иначе явно не е имал намерение) Та колата беше с чисто нови гуми, като казвам чисто нови не говоря че бяха с грайфер като нови и ДОТ от преди месец, а всички знаете правоъгълните лепенки които слагат върху грайфета (с надписи за гумите) е тези лепенки макар и посксани и поизтрити седяха! И говорим за зимни гуми Гудиар Ултра Грип 7+ с размер 225/45/17", не е трудна сметката колко струват гумите. И идваха хора за нея един не забеляза гумите..

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Истории за българските "джамбази"
Не те всичко забелязват когато им изнаса,като не им изнаса не го забелязват 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: Истории за българските "джамбази"
Лошото е че двама читави джамбази да има на 20 пролет не правят и отнасят всичката помия предизвикана от колегите им. Има хора дето от 3 правят една и я продават и после човека какво да каже освен да псува. И разбира се като купува следващата се притеснява и води разни разбирачи и се получават смешките. Не могат всички да разбират от механика и електроника и автомобили като цяло, просто масата хора сяда и кара, това е. И вие джамбазите трябва да погледнете малко през уплашените вече от постъпките ви очи на нещасния човечец отишъл с полу-празната пунгия на "автопазара" да търси своята кошница на живота.
п.п. и да с пълното си право ще разчекна колата която купувам и ще и бъркам по дупките колко ми е кеф, пък нека джамбаза да ми се смее ехидно. Аз купувам с моите пари, а не с неговите.
п.п. и да с пълното си право ще разчекна колата която купувам и ще и бъркам по дупките колко ми е кеф, пък нека джамбаза да ми се смее ехидно. Аз купувам с моите пари, а не с неговите.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: Истории за българските "джамбази"
Поне да знаеш как да бъркаш по дупките,не само да ни губиш времето.Идва да гледа кола за 6800,ама имал само 6000,а трябвало и да я обслужи.Пълен смях.Как да не си го отпратя подобаващо?
- hamann25
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: Истории за българските "джамбази"
Абе има и свестни джамбази ама са много малко и според мен всичко си е до късмет.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Истории за българските "джамбази"
Само да вметна,че преди ти да я купиш с твоите пари,аз съм я купил с моите
Тия легенди за подаръците при другите джамбази не при мен!
по-големия смях е,че не знаят как се купува даже нищо,че носят пара още ги уча
дадена стока първо се гледа , после се пазари цената и накрая се плаща...
Българина обаче почва от цената,за да видел дали има смисъл да я гледа
Ма тогава защо ми звъниш на телефона? Защо идваш да ми отнемаш от времето? Значи ти трябва да гледаш първо друга цена автомобил и там да звъниш!
На всеки такъв му казвам: ОК колата е обявена 5000лв давам ти я за 4000лв ама я плащаш на тъмно как аз съм ги платил поне 80% от автомобилите! А да те видим къв си мъж.... И обикновено сменя плочата
Има и купуващи на тъмно, но те са предимно прекупвачи /търговци/ той по телефона знае какво да пита и какво да очаква като му пристигне....

по-големия смях е,че не знаят как се купува даже нищо,че носят пара още ги уча
дадена стока първо се гледа , после се пазари цената и накрая се плаща...
Българина обаче почва от цената,за да видел дали има смисъл да я гледа

На всеки такъв му казвам: ОК колата е обявена 5000лв давам ти я за 4000лв ама я плащаш на тъмно как аз съм ги платил поне 80% от автомобилите! А да те видим къв си мъж.... И обикновено сменя плочата






Има и купуващи на тъмно, но те са предимно прекупвачи /търговци/ той по телефона знае какво да пита и какво да очаква като му пристигне....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Истории за българските "джамбази"
Към колегите "автоджамбази" от форума знам че вие сте от малко които съвестно си гледате работата , но не се сърдете на клиентите все пак сте в България и продавате на българи 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Истории за българските "джамбази"
mart1nn написа:Ами и от шоурум да купуваш пак имат въпросните номера с които да пробваш колата. Не съм напълно наясно, но идеята на тези нови транзитни (може по друг начин да ги наричат) номера в България не е ли да си прибереш колата като я купиш или да я пробваш? Аз лично имам познат с автокъща и имат няколко комплекта такива номера. Пише се документ кой ще кара, кога ще кара и какво ще кара и номерата заедно с този документ са и застраховка. Аз никога не бих си купил кола, която не пробвам. Може да съм се разглезил много с продавачите в чужбина, но тук на кола за 20 хил. евро ми снима книжката, мята ми ключовете и се разбираме дали след половин или след час ще съм се върнал с колата - избирам си каране малко по магистрала, малко извънградско и малко в града. Не става дума за каране като изтърван, но примерно до 130-140 км/ч пробвам колата дали има проблеми със сходимостта, дали има криви гуми/джанти и т.н.
Ако някой откаже да даде кола да се покара (не говорим да я откаже на някой хлапак, който иска само да се повози ...) според мен или крие нещо или се съмнява в колата.
В шоурум, ако имаш предвид дилърите на нови автомобили ти дават демо кар. Никой няма да ти даде да караш незастрахована кола там - на тест драйвовете много карат просто като изтървани.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани