някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от nikola59 » 19 Фев 2014, 1:17

guiltyboy86 написа:здр колеги имам питане имам колега който е с 320 д 150кс и той си махна пеперудите но си мисли че му е дигнала разхода с около 0,5 1 някаде възможно ли е това

Кажи му да не се "филмира". Няма такова нещо ако всичко е наред по колата - изпитано вече повече от година лично от мен. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.01.2014
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: 2011 320D e90
Мечтае да кара: M5 CS

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от TheBeemer » 01 Мар 2014, 9:39

guiltyboy86 написа:здр колеги имам питане имам колега който е с 320 д 150кс и той си махна пеперудите но си мисли че му е дигнала разхода с около 0,5 1 някаде възможно ли е това


Не знам дали трябва да харчи повече, но мойта със свалените пеперудки не може да падне под 9 -9,5/100 дори 10 градско във Враца. Някои трвърдят, че им харчат макс 8 градско и 5.5 извън, но при мен не става нещо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
WHY IT IS ALL ABOUT TODAY?
Today i'm the oldest i have ever been & the youngest i will ever be. Today i'm the wisest i have ever been & the most stupid i'll ever be!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.01.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от bezimen » 04 Мар 2014, 2:16

Здравейте,

Нов съм във форума и се опитвам да прочета абсолютно всички важни теми, защото искам да си купя E46 320d след 2002г, но като прочетох тази тема направо се уплаших.Сега като се замисля може би ще е най-добре да си взема 330d 184 HP около 2000г.Вярно е, че "пеперудките" се махат, но каква е гаранцията, че като я взема няма вече да има паднали части от тези клапи и да има нанесени щети на двигателя.Също така и възможния проблем с турбото...Направо не знам какво да правя.В момента имам E36 318 113 HP и искам да си взема нещо по ново и по бързо, но пък моментното ми е много желязно и не съм давал сериозни суми за ремонти.Да не стане така, че да си искам старото пак:)

Поздрави на всички

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 04 Мар 2014, 9:26

bezimen написа:Здравейте,

Нов съм във форума и се опитвам да прочета абсолютно всички важни теми, защото искам да си купя E46 320d след 2002г, но като прочетох тази тема направо се уплаших.Сега като се замисля може би ще е най-добре да си взема 330d 184 HP около 2000г.Вярно е, че "пеперудките" се махат, но каква е гаранцията, че като я взема няма вече да има паднали части от тези клапи и да има нанесени щети на двигателя.Също така и възможния проблем с турбото...Направо не знам какво да правя.В момента имам E36 318 113 HP и искам да си взема нещо по ново и по бързо, но пък моментното ми е много желязно и не съм давал сериозни суми за ремонти.Да не стане така, че да си искам старото пак:)

Поздрави на всички


Има цяла тема за избор на Е46 - там ще намериш повече информация...
Относно - гаранция дали нещо е паднало и да има щети - как точно го виждаш този номер?Или работи колата или не,махането на пеперудите е 1 час работа ,след като я купиш - според мен грешно си представяш нещата :dunno:
Незнам защо реши ,че 184 е по-добър и там не може да има клапи и паднали части - няма логика особенно..за турбото ,какъв е този възможен проблем ?Подържана кола,няма особени проблеми и ако говориш за "запалването" на турбото - нямаш гаранция за нищо...това е хубавото на информацията,че можеш да си я набавиш - да в 320д турбината не е от най-здравите като примерно при 330д но 204 к.с и все пак има доста коли на не малко км без да имат каквито и да е проблеми с него...
Да кажем намериш наистина читава кола - една диагностика и профилактика на турбината ,е на цена която е поносима а и спокойствието ти след това е по-важно..виж с чипове и т.н - там гаранции няма и много зависи как я караш колата,има някой основни правила ,които ако се спазват определено удължаваш живота на всички агрегати :yes:

И все пак темата за избор и съвети е друга - там можеш да намериш доста информация,въпреки големия и обем :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от timur_lenk » 04 Мар 2014, 12:21

От дизела икономия няма да видиш,купи си бензинова 330 с ръчни скорости
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от JTD » 04 Мар 2014, 12:42

timur_lenk написа:От дизела икономия няма да видиш,купи си бензинова 330 с ръчни скорости

Простия калкулатор показва, че разхода между двата автомобила ти се равнява на поддръжката на дизеловия автомобил под всяко едно естество, което има дизела в повече от бензина.
Ако бензиновия двигател не се развали никога нищо, то твоето твърдение отново е под въпрос. Но да го приемем вярно.
Но ако само едно нещо някога се развали, то излизаш "назад" от каране на бензинов двигател.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Kris » 04 Мар 2014, 16:13

JTD написа:
timur_lenk написа:От дизела икономия няма да видиш,купи си бензинова 330 с ръчни скорости

Простия калкулатор показва, че разхода между двата автомобила ти се равнява на поддръжката на дизеловия автомобил под всяко едно естество, което има дизела в повече от бензина.
Ако бензиновия двигател не се развали никога нищо, то твоето твърдение отново е под въпрос. Но да го приемем вярно.
Но ако само едно нещо някога се развали, то излизаш "назад" от каране на бензинов двигател.


Е да ама ако му сложиш "газово"? Нали сега е модерно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от timur_lenk » 04 Мар 2014, 16:26

Ако му сложи газ това вече не е БМВ.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Kris » 04 Мар 2014, 16:31

timur_lenk написа:Ако му сложи газ това вече не е БМВ.


Е то повечето колеги смятат, че всичко различно от бензин и под 200 к.с. също не е БМВ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от timur_lenk » 04 Мар 2014, 19:39

Аз казвам аз какво смятам.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от JTD » 04 Мар 2014, 23:10

Kris написа:
JTD написа:
timur_lenk написа:От дизела икономия няма да видиш,купи си бензинова 330 с ръчни скорости

Простия калкулатор показва, че разхода между двата автомобила ти се равнява на поддръжката на дизеловия автомобил под всяко едно естество, което има дизела в повече от бензина.
Ако бензиновия двигател не се развали никога нищо, то твоето твърдение отново е под въпрос. Но да го приемем вярно.
Но ако само едно нещо някога се развали, то излизаш "назад" от каране на бензинов двигател.


Е да ама ако му сложиш "газово"? Нали сега е модерно.

По същата логика може и на дизела да му туриш метан.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Nikolay P. » 09 Мар 2014, 22:39

Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват. Питам понеже колата ми е 2006г. и имам доста неща по нея дето са по-различни от малко по-предните години. Може би защото е от последните и е ЕВРО4. Като ми махаха катализаторите, момчето дето ги маха ми каза, че там където е катализатора след турбото, всичко е по много по-различен начин и е като на Е90.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Kris » 10 Мар 2014, 9:23

Nikolay P. написа:Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват. Питам понеже колата ми е 2006г. и имам доста неща по нея дето са по-различни от малко по-предните години. Може би защото е от последните и е ЕВРО4. Като ми махаха катализаторите, момчето дето ги маха ми каза, че там където е катализатора след турбото, всичко е по много по-различен начин и е като на Е90.


E46 - 2006г. :shock: :shock: :shock:

Нещо не ми се вярва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от BT9028BA » 10 Мар 2014, 11:04

Kris написа:
Nikolay P. написа:Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват. Питам понеже колата ми е 2006г. и имам доста неща по нея дето са по-различни от малко по-предните години. Може би защото е от последните и е ЕВРО4. Като ми махаха катализаторите, момчето дето ги маха ми каза, че там където е катализатора след турбото, всичко е по много по-различен начин и е като на Е90.


E46 - 2006г. :shock: :shock: :shock:

Нещо не ми се вярва.


Coupe и Cabrio се произвеждат до средата на 2006г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Nikolay P. » 10 Мар 2014, 11:52

BT9028BA написа:
Kris написа:
Nikolay P. написа:Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват. Питам понеже колата ми е 2006г. и имам доста неща по нея дето са по-различни от малко по-предните години. Може би защото е от последните и е ЕВРО4. Като ми махаха катализаторите, момчето дето ги маха ми каза, че там където е катализатора след турбото, всичко е по много по-различен начин и е като на Е90.


E46 - 2006г. :shock: :shock: :shock:

Нещо не ми се вярва.


Coupe и Cabrio се произвеждат до средата на 2006г.

Точно така е, колега! Както казва BT9028BA, купето и кабриото се произвеждат до юни/юли 2006г. и от средата на 2005г са евро4, каквато е и моята 320Cd.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook