ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 01 Мар 2014, 10:54

Ами точно при М52 нещата трябва да направят прецизно, защото си е по-капризен и не прощава грешки.
По-дуракоустойчивия вариант и с повече толеранс откъм грешки е да смениш блока с такъв от М50 и тогава тавана остава наистина карантията. 400-500 коня ще е нещо нормално. Има верояност и да е по-бюджетен вариант. Има 2-3 такива проекта в тунинг - Славянко, Авго. Разгледай :)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 01 Мар 2014, 11:10

Nickelback написа:Ами точно при М52 нещата трябва да направят прецизно, защото си е по-капризен и не прощава грешки.
По-дуракоустойчивия вариант и с повече толеранс откъм грешки е да смениш блока с такъв от М50 и тогава тавана остава наистина карантията. 400-500 коня ще е нещо нормално. Има верояност и да е по-бюджетен вариант. Има 2-3 такива проекта в тунинг - Славянко, Авго. Разгледай :)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Мерси! :bowdown: Колега изчетох доста за моторите М50Б25 и М52Б28 и разирам, че по-здравия е М50, но ако реша да се занимая с някой искам да е м52. Четох темата на Авго и там мотора е Б25, та въпроса ми е освен блока да го сменя с такъв от м50, какви бутала, биели и кое още трябва да сменя за да е по-здрав двигателя и от кои двигател да се вземат. Мерси
Последна промяна Manuel на 01 Мар 2014, 13:09, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 01 Мар 2014, 12:30

Колеги, някой да има такива калобрани и евентуално идея откъде може да се поръчат?

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1747747-E36-M3-OEM-splash-gaurds-mud-flaps

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.03.2010
Пол: Мъж
Кара: квото дойде

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mambata_943 » 01 Мар 2014, 18:26

развали ми се копчето на люка, сега трябва да търся за люк или стават и копчета от вратите ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 02 Мар 2014, 10:14

Колеги може ли да ми кажете някой сайт за авточасти за Германия, като например Продавалник или знам ли...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 02 Мар 2014, 12:30

ebay.de

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 3.01.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Ivokachev » 02 Мар 2014, 12:42

Здравейте колеги днеска направих едно завойче с колата загасих я после като я запалих на ниските обороти до 1700 хидравликата ми никаква я няма масло имам ремъка ми не е отпуснат казаха ми, че вариянта е да е отишла помпата някакви други идеи да имате?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 02 Мар 2014, 13:00

Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете някой сайт за авточасти за Германия, като например Продавалник или знам ли...

http://kleinanzeigen.ebay.de/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 03 Мар 2014, 0:59

Защо са наакали така тоя сайт: http://www.bmwstylewheels.com/ Данните за стайл 5 и 29 нямат нищо общо с реалността, дори снимката на стайл 5 е на RZ-ки ако не се лъжа... А преди всичко си беше точно...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 03 Мар 2014, 1:45

Конкретно тия модели винаги са си били така показвани във тоя сайт..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от don_gori » 03 Мар 2014, 14:23

Колеги компресор от М43б18 ще стане ли на м52б28 ?
Колата на която е компресора в момента е с мотор м43б18 96 година с дигиталния климатороник. Та този компресор(и всичко покрай него) ще стане ли на мотор м52б28 от Е38 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 03 Мар 2014, 14:31

Планката за захващането е различна м/у 4 и 6 цил. Има и разлики в тръбите, но те евентуално могат да се нагодят

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 03 Мар 2014, 14:59

liloff написа:Планката за захващането е различна м/у 4 и 6 цил. Има и разлики в тръбите, но те евентуално могат да се нагодят

Тръбите съм пробвал,но както и да ги завъртиш,я маркуч няма да стигне,я нещо ще пречи..Накрая ги дадох за преправяне,че и акумулатора пречи :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 27.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от 6inlinepower » 03 Мар 2014, 19:25

Kambe написа:И все пак някой ще каже ли дали мога да си проверя сам дали имам износен външен накрайник ? (Е36)


Вдигаш колата на крик(и я осигуряваш с резервна гума, бетонни плочки, дървен пън или тъща :mrgreen: ), от страната където искаш да провериш, трябва ти и втори човек, единия хваща гумата на 6 и 12 часа и започваш да друсаш с къси амплитуди(като гладен сиган джанка :mrgreen: ), другия е хванал шарнира на накрайника и част от шенкела в шепа(като млада булка мъде :mrgreen: ) и усеща, ако има луфт във външния накрайник.
За вътрешния се повтаря процедурата но този път гумата се хваща на 3 и 9 часа, а другия хваща шарнира на накрайника откъм рейката през маншона,малко е ш*бано ... зависи от достъпа и твърдоста на маншона.

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 04 Мар 2014, 14:08

Колеги,само шперовете ли имат отзад пластинката(дет пише S) или всички имат такава табелка с някаква информация?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook