смяна на табло с уредите от 240 към 260
Модератор: Технически модератори
- biem_w
- ентусиаст
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
смяна на табло с уредите от 240 към 260
Здравейте. Стария мотор на е34 седана беше м50б20. Вече е с м52 и се чудя дали някой е монтирал табло от модела с борада до 260км. Не държа да ми работи всичко на борда защото аз и без това ги нямам повечето сензори. Да си работят стандарните уреди просто. Ако има варянт разбирасе.!
Благодаря
Благодаря
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
До колкото съм чел - нищо май няма да тръгне ...
Толкова ли са важни 20 км/ч повече, или просто идеята ?
Толкова ли са важни 20 км/ч повече, или просто идеята ?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Не е за 20-те км в повече на скоростомера, а това, че си решава проблема с лентовия кабел на малките табла. И всичко ще си му работи перфектно без чек контрола.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- biem_w
- ентусиаст
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
точно,че се избягва проблема с гадните пиксели през топлите летни дни ииии за мене лично таблото стой по добре. А не ,че искам 20км отгоре. аз 260 не бих вдигнал с тая кола дори и да може
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Мите, преди като те питах каза че не става ... Сега пишеш става !
Дай да уточним (или поне за себе си да си изясня) !
От табло с 2 букси, да сложа табло с 4 букси ?!
За ставането - става !
Какво ще работи/няма да работи !
Иначе ми е ясно за драмата с пикселите - и аз си купих табло с чек по тоз повод !
И се извинявам че ръся глупости - просто от всичките ми питаници досега, разбрах че няма да работи !
Дай да уточним (или поне за себе си да си изясня) !
От табло с 2 букси, да сложа табло с 4 букси ?!
За ставането - става !
Какво ще работи/няма да работи !
Иначе ми е ясно за драмата с пикселите - и аз си купих табло с чек по тоз повод !
И се извинявам че ръся глупости - просто от всичките ми питаници досега, разбрах че няма да работи !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
1 към 1 не става, правят се преходници от двете към 4 букси отзад на таблото или се режат кабелите и се нареждат където им е мястото на 4-те букси. Тук вече 2 коли се движат по този начин, като и на двете си им работи всичко, включително и борд-а си изписва. Както казах по-горе - само чек контрола не фунционира.ивчо написа:Мите, преди като те питах каза че не става ... Сега пишеш става !
Дай да уточним (или поне за себе си да си изясня) !
От табло с 2 букси, да сложа табло с 4 букси ?!
За ставането - става !
Какво ще работи/няма да работи !
Иначе ми е ясно за драмата с пикселите - и аз си купих табло с чек по тоз повод !
И се извинявам че ръся глупости - просто от всичките ми питаници досега, разбрах че няма да работи !
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Добре друже Не съм разбрал първия път Извинявай
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите !
Стояне, къде си
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите !
Стояне, къде си
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- byxal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: sf
- Кара: e38 740i/6
- Мечтае да кара: BMW е34
- Детайли за колата: черна с шадоулайн!
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
ивчо написа:Добре друже Не съм разбрал първия път Извинявай
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите !
Стояне, къде си
Откъде ще видиш схемите?
1-5-4-8-6-3-7-2
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e4b771b4d2b544a6.jpg
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
byxal написа:ивчо написа:Добре друже Не съм разбрал първия път Извинявай
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите !
Стояне, къде си
Откъде ще видиш схемите?
От ЕТМ-а
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
А какви датчици трябва да се наредят на една двайска за да работи всичко?И какво точно включва чек контрола?Май и радиото изписваше на таблото или бъркам...?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
За да тръгне чека, трябва да смениш цялата инсталация с 25-цова. Имаше една тема с описани всички неща, които изписва чек контрола, ако я издиря, ще я постна.MaxMeyer написа:А какви датчици трябва да се наредят на една двайска за да работи всичко?И какво точно включва чек контрола?Май и радиото изписваше на таблото или бъркам...?
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Това със смяната на цялата инсталация ще да е бая тегав филм
А връзването на чек табло към low инсталация не е голяма философия, цветовете на използваемите кабели са еднакви. Въпросът е да се избегне бъркотията и чуденката от две тестета схеми в колата...и чековото табло да е с буксите си+част от кабелите, де... Понеже ми изпада едно табло, а карам без брояч на км, взех та се зарибих с тая операция /не че файдата е голяма, ама е така - за спорта... /.
Чек табло с номерация на буксите след 09.90г. /предишните са с различно разположение на буксите и различен цвят на корпуса/:
С това ще е по-лесно от какофонията със схемите:
Low version инсталация за табло 94г., ръчна ск.кутия,
2 букси /без пиновете за дизелите/ към пинове и букси на HIGH таблото:
Букса 1
Тх D диагностична връзка - бял/виолетова ив. - пин14 от Х17
Лампа АБС модул- сив/черна/жълт ринг - пин 20 от Х16
Лампа ниво спирачна течност - кафяв/зелена ив./жълт ринг - пин15 от Х16
Температура на двигателя - кафяв/виолетова ив. - пин26 от Х16
Маса температурен датчик - кафяв/жълта ив. - пин24 от Х16
Лампа за налягане на маслото - кафяв/зелена ив. - пин 6 от Х16
SIA ресет - бял/зелена ив. - пин16 от Х16
Лампа акумулатор от разтов.реле - син - пин5 от Х16
RxD диагностична връзка - бял/жълта ив. - пин2 от Х17
Сигнал от еърбег модула - син/черна ив. - пин1 от Х16
Бушон №17 - зелен/червена ив. - пин7 от Х16
За лампа еърбег от ключа - виолетов - пин21 от Х16
Маса - кафяв/оранжева ив. - пинове 1 и13 от Х17
Сигнал DME за економайзера - бял/черна ивица - пин17 от Х16
Бушон №20 - червен/жълта ив. - пинове12 и 13 от Х16
Бушон №1 - виолетов/жълта ив. - пинове3 и 15 от Х17
Лампа дълги светлини - бял - пин22 от Х16
Бушон №17 - зелен/червена ив. - пин7 от Х16
Сигнал от DME за оборотомера - черен - пин18 от Х16
Букса 2
Осветление на таблото - сив/червена ив. - пин14 от Х502
Датчик диференциал маса - кафяв - пин10 от Х271
Лампа за резерв гориво - черен/червена ив./жълт ринг - пин2 от Х271
Аларма /фабрична/ - черен/бяла ив. - пин9 от Х271
Лампа халогени - жълт/сива ив. - пин1 от Х502
Преден ляв датчик накладки - жълт/кафява ив. - пин25 от Х16
Заден десен датчик накладки - жълт/синя ив. - пин10 от Х16
Маса - кафяв/оранжева ив. - пинове 1 и 13 от Х17
Оборотен сигнал за контр.модули - черен/бяла ив. - пин16 от Х502
Датчик диференциал сигнал - кафяв/червена ив. - пин8 от Х271
Индикатор за к-вото гориво - кафяв/виолетова ив. - пин4 от Х271
Индикатор десни мигачи - син/кафява ив. - пин26 от Х502
Индикатор леви мигачи - син/зелена ив. - пин25 от Х502
Лампа ръчна спирачка - син/кафява ив. - пин7 от Х271
Пропуснати са съществуващи отделни кабелчета за заден фар мъгла и ремарке, които нямат отделни пинове към чек таблото.
А връзването на чек табло към low инсталация не е голяма философия, цветовете на използваемите кабели са еднакви. Въпросът е да се избегне бъркотията и чуденката от две тестета схеми в колата...и чековото табло да е с буксите си+част от кабелите, де... Понеже ми изпада едно табло, а карам без брояч на км, взех та се зарибих с тая операция /не че файдата е голяма, ама е така - за спорта... /.
Чек табло с номерация на буксите след 09.90г. /предишните са с различно разположение на буксите и различен цвят на корпуса/:
С това ще е по-лесно от какофонията със схемите:
Low version инсталация за табло 94г., ръчна ск.кутия,
2 букси /без пиновете за дизелите/ към пинове и букси на HIGH таблото:
Букса 1
Тх D диагностична връзка - бял/виолетова ив. - пин14 от Х17
Лампа АБС модул- сив/черна/жълт ринг - пин 20 от Х16
Лампа ниво спирачна течност - кафяв/зелена ив./жълт ринг - пин15 от Х16
Температура на двигателя - кафяв/виолетова ив. - пин26 от Х16
Маса температурен датчик - кафяв/жълта ив. - пин24 от Х16
Лампа за налягане на маслото - кафяв/зелена ив. - пин 6 от Х16
SIA ресет - бял/зелена ив. - пин16 от Х16
Лампа акумулатор от разтов.реле - син - пин5 от Х16
RxD диагностична връзка - бял/жълта ив. - пин2 от Х17
Сигнал от еърбег модула - син/черна ив. - пин1 от Х16
Бушон №17 - зелен/червена ив. - пин7 от Х16
За лампа еърбег от ключа - виолетов - пин21 от Х16
Маса - кафяв/оранжева ив. - пинове 1 и13 от Х17
Сигнал DME за економайзера - бял/черна ивица - пин17 от Х16
Бушон №20 - червен/жълта ив. - пинове12 и 13 от Х16
Бушон №1 - виолетов/жълта ив. - пинове3 и 15 от Х17
Лампа дълги светлини - бял - пин22 от Х16
Бушон №17 - зелен/червена ив. - пин7 от Х16
Сигнал от DME за оборотомера - черен - пин18 от Х16
Букса 2
Осветление на таблото - сив/червена ив. - пин14 от Х502
Датчик диференциал маса - кафяв - пин10 от Х271
Лампа за резерв гориво - черен/червена ив./жълт ринг - пин2 от Х271
Аларма /фабрична/ - черен/бяла ив. - пин9 от Х271
Лампа халогени - жълт/сива ив. - пин1 от Х502
Преден ляв датчик накладки - жълт/кафява ив. - пин25 от Х16
Заден десен датчик накладки - жълт/синя ив. - пин10 от Х16
Маса - кафяв/оранжева ив. - пинове 1 и 13 от Х17
Оборотен сигнал за контр.модули - черен/бяла ив. - пин16 от Х502
Датчик диференциал сигнал - кафяв/червена ив. - пин8 от Х271
Индикатор за к-вото гориво - кафяв/виолетова ив. - пин4 от Х271
Индикатор десни мигачи - син/кафява ив. - пин26 от Х502
Индикатор леви мигачи - син/зелена ив. - пин25 от Х502
Лампа ръчна спирачка - син/кафява ив. - пин7 от Х271
Пропуснати са съществуващи отделни кабелчета за заден фар мъгла и ремарке, които нямат отделни пинове към чек таблото.
Последна промяна The Heartlistener на 12 Мар 2014, 21:03, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Хайде сега някой да я премести във важни !!
Похвално колега - отдавна на съм виждал смислено мнение тук ...
Похвално колега - отдавна на съм виждал смислено мнение тук ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Да не забравяте, че на м20б20 датчика за температурата е друг, по спомен.
В този вариант, чека работи, като показва, че тръгваш на ръчна, като не е пусната, и когато прегрява мотора, второто се получава и при използване на "марков" ксенон.
В този вариант, чека работи, като показва, че тръгваш на ръчна, като не е пусната, и когато прегрява мотора, второто се получава и при използване на "марков" ксенон.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Тези за Мотроника - да, дават ги различни. А за таблото:
Engine coolant temperature sensor - еднопинов, кат. №12621710512, доколкото виждам в риълоема важи и за двата мотора /но В20/.
Аз съм с М50 от първите произведени и съм с такъв. Преди време нацелих греда - дадоха ми двупинов и стрелката не пожела да се вдигне
П.П. Малко допълнение - втория пин на датчика за таблото на чек-колите има връзка към него /24 от бежовата букса/, респективно кабел, служещ и за маса. Двупинов датчик. При low инсталация замасяването на датчика не е в таблото.
Engine coolant temperature sensor - еднопинов, кат. №12621710512, доколкото виждам в риълоема важи и за двата мотора /но В20/.
Аз съм с М50 от първите произведени и съм с такъв. Преди време нацелих греда - дадоха ми двупинов и стрелката не пожела да се вдигне
П.П. Малко допълнение - втория пин на датчика за таблото на чек-колите има връзка към него /24 от бежовата букса/, респективно кабел, служещ и за маса. Двупинов датчик. При low инсталация замасяването на датчика не е в таблото.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани