Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
tcf написа:Колеги,да задам и аз един въпрос.Когато взех колата изглеждаше така:
с някакви койловери неизвестна марка,поведение си има но вози по-зле и от каруца.
Решил съм да сменям цялото окачване.Спрял съм се на амортисьори Bilstein B4 и в момента се чудя за пружините,може би 35/40.Работата е там че искам да й запазя сегашната визия(може би малко да вдигна задницата),но да подобря возията(все пак е ежедневка по софийските ями) и да има все пак някакво поведение при дрифтене и така нататък.Гумите са 225/45/17.
ако ти се дават 500 лв за пружини , вкарай Eibach Pro Kit-a , ще останеш доволен гарантирам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


- tcf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 23.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 AC Schnitzer CLS / W140
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Kambe написа:tcf написа:Колеги,да задам и аз един въпрос.Когато взех колата изглеждаше така:
с някакви койловери неизвестна марка,поведение си има но вози по-зле и от каруца.
Решил съм да сменям цялото окачване.Спрял съм се на амортисьори Bilstein B4 и в момента се чудя за пружините,може би 35/40.Работата е там че искам да й запазя сегашната визия(може би малко да вдигна задницата),но да подобря возията(все пак е ежедневка по софийските ями) и да има все пак някакво поведение при дрифтене и така нататък.Гумите са 225/45/17.
ако ти се дават 500 лв за пружини , вкарай Eibach Pro Kit-a , ще останеш доволен гарантирам.
И аз така мислех.Интересува ме обаче както казах вече возията.Тъй като съм единствения шофьор в семейството колата е малко или много и семейна.Та идеята ми е с Eibach-a ще има ли мека возия и същевременно поведение на завоите?
"I'm an artist. You give me a fucking tuba, I'll get you something out of it."


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Добро поведение в завоя и мека возия са взаимноизключващи се понятия. Оптималното решение в твоя случай си е заводското окачване.При изправно такова колата си стои отлично на пътя, стига да не се правят големи простотии, но визията определено ще пострада.
only rear wheel drive
- tcf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 23.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 AC Schnitzer CLS / W140
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Абе важното е да не е каруца.Eibach Pro Kit в това отношение как се справя?
"I'm an artist. You give me a fucking tuba, I'll get you something out of it."


- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
не е като каруца, приятелите ми след като монтирахме кита и ги возих бяха възхитени , че това е возия на спортна пружина


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Освен да прекръстим темата на Eibach, вие ги изкарахте баси пружините
На купето съм с тая марка не знам кой модел, предполагам са някакви по-различни, щото са си комплект с амортисьорите. Возят прилично, биват и за по-спортно каране ама нека да не се лъжем. На стандартни амортисьори ще вози малко по-твърдо и ще изглежда по-добре колата, но чак да ги хвалим колко са спортни..
Ако може да обобщим съвсем грубо- прогресивните пружини са за визия, линейните за поведение.
И сменете магазина, 500лв?!?!?!

Ако може да обобщим съвсем грубо- прогресивните пружини са за визия, линейните за поведение.
И сменете магазина, 500лв?!?!?!

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Около 420 ако обърнем 180 паунда по днешния курс. Но с доставка до БГ няма да се учудя и да надминат 500
Говоря за оригинален Айбах, не за боядисани в черно пружини с надпис Айбах
И както каза колегата bum_bum ПРО-КИТ-а е за уличния ентусиаст (визия , поведение)
Спортлайн-а е баш твърдата спортна пружина.






- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
350лв ги поръчвах преди няколко месеца на някой от форума ама не помня кой, че съм изтрил ЛС-тата. Как да е, това няма значение в случая.
Дайте да говорим за височини за каквото е и темата.
Едни пружини спортни или неспортни са да кажем 20% от цялата работа тъй че няма смисъл да ги разглеждаме като изолиран случай защото ако някой си мисли, че със смяната на едни пружини вече има "спортно" окачване е в грешка.
Дайте да говорим за височини за каквото е и темата.
Едни пружини спортни или неспортни са да кажем 20% от цялата работа тъй че няма смисъл да ги разглеждаме като изолиран случай защото ако някой си мисли, че със смяната на едни пружини вече има "спортно" окачване е в грешка.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз така ако може да се опитам да сложа край на офтопика с последно въпросче
, че според мен е важно да се уточни. Идеята на прогресивните пружини не е ли да са по-комфортни при леко каране, като в същото време да се държат като истинска спортни пружини когато е нужно? Защото аз такива неща четох преди година, когато мислех какво да взема. С други думи това реално ли е, или по-скоро е компромис със спортния дух на пружината?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Както винаги е необходимо да правиш компромис, дали да върви силно в ниските или във високите, дали да харчи малко или да върви много, дали да вози твърдо или да е стабилна..
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Dirty M5 driveR написа:Аз така ако може да се опитам да сложа край на офтопика с последно въпросче, че според мен е важно да се уточни. Идеята на прогресивните пружини не е ли да са по-комфортни при леко каране, като в същото време да се държат като истинска спортни пружини когато е нужно? Защото аз такива неща четох преди година, когато мислех какво да взема. С други думи това реално ли е, или по-скоро е компромис със спортния дух на пружината?
Като държа да подчертая, че далеч не се пиша спец по темата, мисля, че това за което говориш няма как да работи коректно. Да, и аз бях чел за пружини със зона комфорт и такава за спортно поведение, но такива компромисни варианти, за каквото и да е до положителен краен резултат не водят. Зимни джапанки няма, нали


only rear wheel drive
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз именно защото нямам никакъв опит с различни от оригиналните пружини затова питах. Щото в е34 средите примерно страшно много хвалят Vogtland като продукт, който запазва голяма част от возията на пета серия, но същевременно коренно променя поведението на машината. Аз винаги като прочета подобно нещо си казвам "Да, ама те не карат по пейзажи като нашите"
Аз в момента съм единствено с малко по-твърди амортисьори и пак ми е некомфортно по тия пътища.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Както каза Иво, защо да се втречваме в пружините като те самите нямат кой знае колко параметри, че да определят поведението на едно окачване
Все си е парче стомана дето има определен спринг рейт (не помня как е на български) - или е линейна, или е прогресивна, или е "средна", но определно не е адаптивна!
Истинската технология е именно в амортисьора и той е самия е "умния" в случая като се адаптира спрямо ситуацията. Ема един куп клапани и джиджавки вътре, над които тегнат съответно един куп патенти. За високите класове окачвания съм чувал дори за термостатни вентили, които следят темтературата на маслото в амортисьора, при което поведението може да бъде коренно различно при различни ситуации - при неравен терен, с висока, с ниска скорост, при статично натоварване и т.н.
Явно инженерите работят по въпроса след като се изказват подобни твърдения
"With our 2-way pressure valve technology two, basically incompatible characteristics – dynamics & driving comfort – can be uniquely combined."

Истинската технология е именно в амортисьора и той е самия е "умния" в случая като се адаптира спрямо ситуацията. Ема един куп клапани и джиджавки вътре, над които тегнат съответно един куп патенти. За високите класове окачвания съм чувал дори за термостатни вентили, които следят темтературата на маслото в амортисьора, при което поведението може да бъде коренно различно при различни ситуации - при неравен терен, с висока, с ниска скорост, при статично натоварване и т.н.
Явно инженерите работят по въпроса след като се изказват подобни твърдения

"With our 2-way pressure valve technology two, basically incompatible characteristics – dynamics & driving comfort – can be uniquely combined."
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Всичко си е строго индивидуално. В момента покрай мен има 4 36-ци /едната моята/ с 4 вида окачвания, включая и флекс тунинг. Всеки си харесва неговото
А мен най ми допада тази, която е с регулиращо се по твърдост Кони, ама пък за късмет баш тя не е моята 


only rear wheel drive
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
60х40 в Пловдив бутам горе/долу няма дерт 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани