тегло седан vs купе

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

седан и купе е36 с еднакви двигатели, сток - тежат еднакво

да, тежат еднакво
14
29%
не, купето е по-леко
12
24%
не, седана е по-лек
6
12%
незнам но искам да цъкна да виждам резултатите :)
17
35%
 
Общо гласове : 49
CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 09 Окт 2006, 11:34

Аз го написах бре, човек...;)
lowdriver написа:Отговора, който ти искаш да чуеш се отнася до конструкционни особености, които НЕ
определят вида на носещата конструкция (долни напречни/надлъжни опори, горни опори и т.н.). :winky:

За допълнителни или допълнително укрепени/заздравени такива става въпрос.
Изображение
Driver's Racing Team

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 09 Окт 2006, 12:06

turbo написа:Добре бе, Лоу, обясни ми тогава, при положение, че конструкцията е еднаква, каква е логиката на всички марки, не само при БМВ, кабриолетите да са с по-голямо тегло и съответно с по-калпаво ускорение от 0-100 км/ч? Малко в странно не мислиш ли? Както съм писал по-горе, все пак при кабриото липсва бая сериозна ламарина (таваня го нема :mhihi: )... Просто не ми е ясно и за това питам от де иде тая разлика... :help:

:banghead: Всички кабриолети са по тежки от дадения модел, така го гледаш кабриото като лодка, ама като отвориш вратите погледни отстрани как ще изглежда, се едно праговете го държат... ако ги няма тия укрепения (заради които е по тежко) не мислиш ли че ще се счупи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 09 Окт 2006, 13:39

t0sh написа:

оки, значи са с еднакво тегло. Сега само супер-нещата които дразнят мпауъра по колата ми ме правят с 300+ кг по-лек :mhihi: :mhihi: :mhihi:



мен нещо да ме дразни :D :D ...в грешка си...ама вече ще минем на лични че тук само ще се храним.....

пс:още една причина кабриото да е по-тежко е и самия механизъм на тавана,той бая си тежи...


пс2:абе Тош щото си лек,я ми кажи кой по форсирания двигател М42 или М50/52 :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 09 Окт 2006, 16:40

///M Power написа:пс2:абе Тош щото си лек,я ми кажи кой по форсирания двигател М42 или М50/52 :mhihi: :mhihi:

м42 е поне 6.8 пъти по-форсиран :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 09 Окт 2006, 18:07

t0sh написа:
///M Power написа:пс2:абе Тош щото си лек,я ми кажи кой по форсирания двигател М42 или М50/52 :mhihi: :mhihi:

м42 е поне 6.8 пъти по-форсиран :mhihi:


не си интересен :roll: ....

пс:заключвайте че вече няма да има нищо интересно :arrow:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook