Проблем със силиконовия апарат и охлаждането - ПОМОООЩ !!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със силиконовия апарат и охлаждането - ПОМОООЩ !!!!
Здравейте МАНИАЦИ, преди около година ми се развали силиконовият апарат на перката и започна да не охлажда достатъчно.
Смених го с чисто нов Захс и работеше добре доскоро.
От 2 - 3 седмици, по баири, особено планински започна пак да загрява и трябва да пускам парното за да държа температурата около средата.
Кажете какво да правя, явно и тоя апарат е започнал да сдава багажа.
Нов ли да купувам или втора употреба, каква марка и Т.Н.?
Има ли вариант да мина на електрическа перка?
Дайте мнения, че полудявам като знам колко струва един силиконов апарат.
Благодаря ви педварително за помоща.
Смених го с чисто нов Захс и работеше добре доскоро.
От 2 - 3 седмици, по баири, особено планински започна пак да загрява и трябва да пускам парното за да държа температурата около средата.
Кажете какво да правя, явно и тоя апарат е започнал да сдава багажа.
Нов ли да купувам или втора употреба, каква марка и Т.Н.?
Има ли вариант да мина на електрическа перка?
Дайте мнения, че полудявам като знам колко струва един силиконов апарат.
Благодаря ви педварително за помоща.
BMW = АВТОМОБИЛ
Друга марка = ДЪРВО
Друга марка = ДЪРВО
за моята струваше 268лв.
смених го преди няколко месеца, от тогава колата е друга
постоянно я карам на климатик и въобще не е загрявала, дори стрелката не мърда
бъди сигурен, че колата ти загрява от това тогава го сменяй
на мен в сервиза ми показаха - завъртяха моята перка - продължи да се върти все едно е на някакъв лагер , до мен на едно Е39 - завъртяха - не направи и един оборот
може да ти загрява от нещо друго
смених го преди няколко месеца, от тогава колата е друга
постоянно я карам на климатик и въобще не е загрявала, дори стрелката не мърда
бъди сигурен, че колата ти загрява от това тогава го сменяй
на мен в сервиза ми показаха - завъртяха моята перка - продължи да се върти все едно е на някакъв лагер , до мен на едно Е39 - завъртяха - не направи и един оборот
може да ти загрява от нещо друго
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
перка?
Измерихме оста и се оказа чее еднакжа с оста на ЛАДА.Махнахме силиконовия вклу4вател,и поставихме дуржач за перка от ЛАДА
след тожа и самата перка от ЛАДА.Ве4е е зацепена постояно перката
и ми грее до 2 бяла черта,е ако качвам ШИПКА,налага се малко и парното да пусна.
след тожа и самата перка от ЛАДА.Ве4е е зацепена постояно перката
и ми грее до 2 бяла черта,е ако качвам ШИПКА,налага се малко и парното да пусна.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани