Свързване на аларма е36 318 ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- kinghood
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E30
Свързване на аларма е36 318 ис
Здравейте колеги! Изпитвам затруднения за свързването на аларма, която закупих от магазин "Елимекс". Автомобила е BMW е36 318is 1993г, купе. Ето схемата на алармата, която е "Pasat x1". 
Сега да обясня, какво съм свързал:
1. Сервизен бутон прекъсва маса и отива към 1 извод от модула.
2. Светодиод прекъсва маса и отива към 2 извод от модула.
3. Реле, което не съм свързал, щото доколкото чатвам т'ва реле е за прекъсване на запалването (имобилайзер), а такова вече имам.
4. Не се използва.
5. ГСМ дайлер, което не е свързано.
6. Черния кабел на сирената към 6, а червения кабел на сирената към +12v.
7. Това е индикация, че вратите и капаците са затворени, не съм ги свързал.
8. Същото като 7.
9. ACC - свързано към +12v при подаване на контакт.
10. Постоянен +12v.
11. Маса
12. Хванал съм +, който подава ток на мигача от снопа с кабели над тонколонката от към шофьора.
13. Свързано е към маса, тъй като мисля, че трябва да затваря веригата на мигачите.
14. Същото като т.12, но към другия кабел за мигача.
15. Доколкото изчетох, това е реле отключване нормално затворен контакт и не се свързва към нищо.
16. Това е реле отключване общ контакт, което се свързва към кабел, който подава + на машинката на централното. Свързал съм го към снопа с кабели, които минава над тонколонката на шофьорската страна. Като отключа по кабела протича +12v. и изчезва.
17. Реле нормално отворен контакт, което съм го свързал към постоянен +12v.
18. Реле заключване нормално отворен контакт, което не съм го свързал към нищо.
19. Реле заключване общ контакт, което съм го свързал пак към кабел от снопа, който минава над тонколонката на шофьорската страна долу в краката, при заключване по кабела протича +12v. и изчезва след около 1 секунда.
20. Реле заключване нормално отворен контакт, което е свързано към постоянен +12v.
С което, би трябвало целия цирк да проработи, но уви
. Натискам сервизния бутон сирената почва да пищи постоянно. А трябва да изпиука 2 пъти, за да влезе в програмируем режим. Копчетата за отключване и заключване от дистанционното светят, когато ги натисна, но реакция - никаква. Нито вграденото реле в модула цъка, нито мигачи светват, нито сирената пищи - нищо. Ще съм адски благодарен на каквато и да е помощ.
Двигателя е M42B18, ако е от значение.
Ето и линк към Manual за алармата:
http://www.elimex.bg/userfiles/editor/file/techspecificationspdf/4/46702_CarAlarmManual.pdf
Извинявам се ако раздела не е подходящ.
Сега да обясня, какво съм свързал:
1. Сервизен бутон прекъсва маса и отива към 1 извод от модула.
2. Светодиод прекъсва маса и отива към 2 извод от модула.
3. Реле, което не съм свързал, щото доколкото чатвам т'ва реле е за прекъсване на запалването (имобилайзер), а такова вече имам.
4. Не се използва.
5. ГСМ дайлер, което не е свързано.
6. Черния кабел на сирената към 6, а червения кабел на сирената към +12v.
7. Това е индикация, че вратите и капаците са затворени, не съм ги свързал.
8. Същото като 7.
9. ACC - свързано към +12v при подаване на контакт.
10. Постоянен +12v.
11. Маса
12. Хванал съм +, който подава ток на мигача от снопа с кабели над тонколонката от към шофьора.
13. Свързано е към маса, тъй като мисля, че трябва да затваря веригата на мигачите.
14. Същото като т.12, но към другия кабел за мигача.
15. Доколкото изчетох, това е реле отключване нормално затворен контакт и не се свързва към нищо.
16. Това е реле отключване общ контакт, което се свързва към кабел, който подава + на машинката на централното. Свързал съм го към снопа с кабели, които минава над тонколонката на шофьорската страна. Като отключа по кабела протича +12v. и изчезва.
17. Реле нормално отворен контакт, което съм го свързал към постоянен +12v.
18. Реле заключване нормално отворен контакт, което не съм го свързал към нищо.
19. Реле заключване общ контакт, което съм го свързал пак към кабел от снопа, който минава над тонколонката на шофьорската страна долу в краката, при заключване по кабела протича +12v. и изчезва след около 1 секунда.
20. Реле заключване нормално отворен контакт, което е свързано към постоянен +12v.
С което, би трябвало целия цирк да проработи, но уви

Двигателя е M42B18, ако е от значение.
Ето и линк към Manual за алармата:
http://www.elimex.bg/userfiles/editor/file/techspecificationspdf/4/46702_CarAlarmManual.pdf
Извинявам се ако раздела не е подходящ.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Свързване на аларма е36 318 ис
Колега, преди натискането на сервизният бутон трябва да се подаде контакт- не пишеш, че си го направил.
- kinghood
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E30
Re: Свързване на аларма е36 318 ис
Мисля, че беше на контакт, но не съм сигурен. Ще пробвам в петък, че през седмицата съм в София.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани