Вибраия при над 130 км/ч и спиране ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вибраия при над 130 км/ч и спиране ?!
Проблем... от скоро карам е36 316 Компакт. При първото по сериозно излизане на дълъг път и настъпване се появиха вибрации при скорост от над 130 км/ч и при спиране от 120 до към 80 От 100 до към 80 вибрацията е доста силна волана направо трепери много силно, а при по-висока скорост (без спирачка) в цялата предница се усеща. Утре отивам да гледам джанти и гуми да не са криви или дебалансирани от някой кратер по наще мили пътища. Ако не е това ще се радвам на съвет какво друго да гледам.
П.С. Ипреди съм го карал с над 150 км/ч и спирачка, но проблем нямаше.
Any ideas ?!
П.С. Ипреди съм го карал с над 150 км/ч и спирачка, но проблем нямаше.


Any ideas ?!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Криви дискове, или нещо по лесно, виж дали са ти затегнати хубажо болтовете на гумите , аз имах проблам със спирачките, но ако не натискам спирачката няма тресене и си ги смених (предните) ама явно при смяната не съм си бил хубаво затегнал болтовете на предна лява гума и 2 след това
карам сис със 80 - 100 и нещо почва да тресе :О ама не натисках спирачката, викам да не съм прецакал нещо когато съм сменял спирачките викам ще слезна да вида тръгвам да свалям прядна лява гума и хопа кво д авида не съм затегнал хубаво болтовте, затегнах ги и всичко се опраи 


- divaneto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 30.06.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Acoto® написа:Начи виж за шарнир, ма то най добре ходи някъде на канал за да огледаш ходовата част. Пък погледни и дисковете/джантите. Замисли се къде си карал да не си ги прегрявал.



0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Спирачките не съм ги прегрявал със сигурност, защото карах по доста прав път без движение и не се налагаше, но и мен ме съмнява шарнир, че се получава и при висока скорост и при спиране от км 120 до към 80. По надолу не се обажда изобщо. Ще мина през Камор тея дни и ще си покаже. Малко ориетировъчно, ако е шарнир към колко пари да си приготвя. Пръв сблъсък ми е с части за БМВ 

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
според мен в движение без да натискаш спирачка и коата си тресе не е от дисковете щот просто няма как да стане значи прърво виж за криви джанти ,криви гуми и баланс , от шарнир вибрациете се получават в завои когато има напрежение на окачването а иначе шранирите варират от 25лв.до 50 в зависимост от марката и дали за вътришен или външен става въпрос
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Вибраия при над 130 км/ч и спиране ?!
gopi написа:Проблем... от скоро карам е36 316 Компакт. При първото по сериозно излизане на дълъг път и настъпване се появиха вибрации при скорост от над 130 км/ч и при спиране от 120 до към 80 От 100 до към 80 вибрацията е доста силна волана направо трепери много силно, а при по-висока скорост (без спирачка) в цялата предница се усеща. Утре отивам да гледам джанти и гуми да не са криви или дебалансирани от някой кратер по наще мили пътища. Ако не е това ще се радвам на съвет какво друго да гледам.
П.С. Ипреди съм го карал с над 150 км/ч и спирачка, но проблем нямаше.
![]()
![]()
Any ideas ?!
и при мен го имаше същия проблем но като смених гумите и ги балансирах вече го няма !

според мен в движение без да натискаш спирачка и коата си тресе не е от дисковете щот просто няма как да стане значи прърво виж за криви джанти ,криви гуми и баланс , от шарнир вибрациете се получават в завои когато има напрежение на окачването а иначе шранирите варират от 25лв.до 50 в зависимост от марката и дали за вътришен или външен става въпрос
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
gopi написа:Проблемът е решен за сега. Оказаха се не добре балансирани гуми след един баланс всичко си заспа на мястото. Благодаря на всички за помощта :-)
точно мойта диагноза и решение си имал !

Абе и друго, понеже работя в сервиз, права всичко, ма на гумите сме аз и още едно момче, дойде един пич с Ауди 80. Вика ми, че след 130 колата не се държала на пътя. Човека беше с стоманени джанти. Огледахме всичко, след като я вдигнах на подемника - шарнири, накрайници, дискове- всичко точно. Направих му баланс на 4-те колела, на машината само нули. Човека след 2 дни пак идва и същият проблем. Качвам на машината колелата - и
баланса супер. Посъветвах го да смени гумите и... Познайте - всичко се оправи. Пък гумите нямаха изкривяване така на око. Та все пак не винаги баланса е гаранция. Пълна гаранция само на нови гуми. 


AcoTo®
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани