Въпрос относно дросел !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Въпрос относно дросел !
Здравейте,скоро мисля да сменям дросел клапата на моето Е61 525ДА ...понеже ми излиза като грешка на диагностиката и я проверих,изобщо не реагира при гасене на двигателя.Прочетох във форума,че тя е доста важна за регенерацията на ПДФ,за друго играе ли няква роля?Та въпроса ми е след като сменя старата с нова(първо мисля да пробвам с 2ра ръка)трябва ли да се настройва към колата,да се обучава и тем подобни?Благодаря Ви:)
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос относно дросел !
Освен за регенерацията, служи да няма вибрации, когато се гаси двигателя- затваря се напълно и след изгасването му отново се отваря. Това, което се гледа е максимално допустимият регулировъчен ход да не е повече от 2.5мм.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Въпрос относно дросел !
нищо не се обучава слагаш и тръгва(ако работи де) 

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Въпрос относно дросел !
A този макс. допустим ход 2.5мм не е ли фабричен,или с времето дава отклонения?
Re: Въпрос относно дросел !
djerityyy написа:A този макс. допустим ход 2.5мм не е ли фабричен,или с времето дава отклонения?
Зарежи го този ход и въобще не го мисли .Все едно че не съществува.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани