Високи обороти при неутрална
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Високи обороти при неутрална
Проблема е решен ! Заради по-високи задни гуми се шашкаше колата!!!
Колата е 530д 184 к.с.
Започна да харчи към 13/14 с нормално каране! Преди да я закупя (2години) на живи данни имаше някякво шашкане на една от дюзите, но според маистора в нормите.. сега вече и не работи както преди мотора, и от няколсо дни има нов проблем.. когато е на скорост над 3к обороти , като пусна газта и изключа от скорост оборотите си остават за няколко секунди без да падат и после започват бавно да падат.. когато е на място колата го няма проблема! От дюзите ли ще да е ?? Знам че диагностика ще реши главоблъсканицата, но колата не дава да се закачи на живи данни!! Пробваш при няколко диатностици и не ги пуска! Освен на живи данни ще си покаже ли дюзата на тест с колби ?
Колата е 530д 184 к.с.
Започна да харчи към 13/14 с нормално каране! Преди да я закупя (2години) на живи данни имаше някякво шашкане на една от дюзите, но според маистора в нормите.. сега вече и не работи както преди мотора, и от няколсо дни има нов проблем.. когато е на скорост над 3к обороти , като пусна газта и изключа от скорост оборотите си остават за няколко секунди без да падат и после започват бавно да падат.. когато е на място колата го няма проблема! От дюзите ли ще да е ?? Знам че диагностика ще реши главоблъсканицата, но колата не дава да се закачи на живи данни!! Пробваш при няколко диатностици и не ги пуска! Освен на живи данни ще си покаже ли дюзата на тест с колби ?
Последна промяна d840 на 23 Мар 2014, 21:02, променена общо 2 пъти
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Голям разход + обороти
Теста на дюзи се прави именно с колби!
Имаше случай с едно 525д което се форсираше заради заминало турбо..
Имаше случай с едно 525д което се форсираше заради заминало турбо..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: Голям разход + обороти
Много странно ново инфо колеги !
пробвах днес колата по околовръсното, и като набере скорост и изключа от скорост оборотите скачат много и стоят високо..
ето клипче нагледно ( извинявам се за препратката )
https://www.youtube.com/watch?v=rY4kd4A ... ata_player
И ето странната част :
Когато изключа тракшаните и проблема изчезва ?!?!?
оборотите си се държат нормално !
Като включа асц-то и пак се появява проблема !!
Преди около месец сменях абс блок "001" , възможно ли е колегата който ми го продаде да ми е дал проблемен ? Макат че проблем до сега нямах, проблема се появи след смяна на джанти !!! смених джантите и на следващия ден ресто !!!
пробвах днес колата по околовръсното, и като набере скорост и изключа от скорост оборотите скачат много и стоят високо..
ето клипче нагледно ( извинявам се за препратката )
https://www.youtube.com/watch?v=rY4kd4A ... ata_player
И ето странната част :
Когато изключа тракшаните и проблема изчезва ?!?!?
оборотите си се държат нормално !
Като включа асц-то и пак се появява проблема !!
Преди около месец сменях абс блок "001" , възможно ли е колегата който ми го продаде да ми е дал проблемен ? Макат че проблем до сега нямах, проблема се появи след смяна на джанти !!! смених джантите и на следващия ден ресто !!!
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Високи обороти при неутрална
Според мен, провери темпоматът ти дали работи коректно - ако не, има вероятност проблемът да е в новия /стар/ модул, а може и нещо да не е довършено при монтажа му...
На ръчната кутия може и да бъркам, но мисля , че има стоп машинки на съединителя и на спирачката - да не е нещо там объркано...
И как така не дава да се закачи на живи данни - това също говори за електрически проблем, а такива проблеми могат да "шашкат" цялата електроника...
Аз те съветвам да потърсиш представител на марката - поне за диагностициране...


И как така не дава да се закачи на живи данни - това също говори за електрически проблем, а такива проблеми могат да "шашкат" цялата електроника...

Аз те съветвам да потърсиш представител на марката - поне за диагностициране...

- go6ko0
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 7.10.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS
- Детайли за колата: E39 `97 525TDS
Re: Високи обороти при неутрална
Колега и аз имах такъв проблем на моя TDS,като е включено ASC вдигаше обороти, а като го изключа и се оправяше. Но като почистих всички датчици на ABS-а нещата се оправиха.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Високи обороти при неутрална
С еднакъв размер ли са всичките гуми на колата?
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: Високи обороти при неутрална
Не... Задните са по широки... Предни 245/40/18, задни 255/45/18
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Високи обороти при неутрална
Задните не само са по-широки, но са и по-високи - разликата е 33мм в диаметър, което според мен е много. Опитай с еднкъв размер гуми отпред и отзад... предполагам, че имаш зимен комплект с който си карал до преди смяната на джантите и с който не е имало проблем.
Според мен заради голямата разлика в диаметрите на предни-задни гуми, ABS/ASC модула се ошашква и може от там да идва проблема.
Според мен заради голямата разлика в диаметрите на предни-задни гуми, ABS/ASC модула се ошашква и може от там да идва проблема.
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: Високи обороти при неутрална
Мерси колега ! Смених задните гуми и се оправи проблема наистина !!!!




Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: Високи обороти при неутрална
Смених джантите, сложих 17-ки, със предни гуми 225/45/17 без никакъв граифер, и задни 225/50/17 ...
Проблема пак се появи... смених предните гуми със 225/50/17 и се оправи проблема! Нормално ли е да е толкова
чубствителна към гуми ? При такава малка разлика да се шашка ?
Проблема пак се появи... смених предните гуми със 225/50/17 и се оправи проблема! Нормално ли е да е толкова
чубствителна към гуми ? При такава малка разлика да се шашка ?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Високи обороти при неутрална
За да избегнеш проблеми с различните размери, първо отвори един калкулатор за гуми в нета(има много) и калкулатора ще ти каже дали стават или не. Ако разликата е в зелно, то си пише, че са съвместими различните размери, ако светне червено значи не са 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани