Замина си зедката...или началото на един състезателен проект
Модератор: bum_bum
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Toва за което говориш е само шарнир, понеже носача е алуминиев, шарнира не се сменя (както на е30, 36). Затова БМВ и афтърмаркетите си продават цял носач.
е21 345 0-402м 12.18
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Ееее приятелю , много лесно се съгласяваш, не съди само по сливенския проект, можеш сам да се убедиш колко колеги си карат колите вместо само да ги правят. А ако Oxam успее да се справи със задачата, пак ще си кара. Аз бих посъветвал всеки който има желание да си прави каквото и да било по колата, да използва колкото се може по-малко американски части. Колкото повече американски, австралийски и др. боклуци, толкова повече проблеми. Както казва един приятел, "За да работи нещо, майна, на него трябва да пише MADE IN GERMANY"AlibiTu написа:Напълно съм съгласен, че е по-добре да караш, отколкото да стои колата само в гаража и вечния тунинг проект!
е21 345 0-402м 12.18
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:скъсах тампон на единия преден бумеранг и като видях цените на оригиналните от БМВ (и лемфьордър) реших проблема радикално....
поръчах си кит от http://slrspeed.com/applications/e46/
страшно ме кефи, че е с регулируем акерман и кеф ти дрифт, кеф ти трак дни....60+ градуса ъгъл, оооох котьо котьо
чакам го да дойде до 10ина дни и ще пиша като го сложа
Най-добре си го решил ;D тъкмо си мислех дали да не поръчам и аз такова за е46-цата детот мисля да я карам догодина ...
драсни някой ред като го покараш
И какви пари се връзва цялата операция с доставка мито бла бла ..
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
лек ъпдейт, китът дойде вчера сутринта с известно закъснение и вечерта го сложих. на моменти имам чувството, че имам две работи - 11 часов работен ден в офиса и после още 5 часа втора смяна в сервиза, ама май е тема за друг разговор в момента имам точно 50 градуса ъгъл на завиване и гумата опира в стабилизаторната щанга - или ще я махна, или ще мина на по-тесни джанти със спейсъри и по-малко ет....в щатите го докарват до 70 градуса. хубавото е, че акерманът се регулира и кеф ти дрифт, кеф ти грип. утре ще ходя да подрифтя и ще дам повече мнение как е.
ето го и снимковия материал
ето го и снимковия материал
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
за дрифт махни стабилизиращата щанга
само най-добрите умират млади
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
лек онборд от днес... http://youtu.be/7JFp5EamPhQ
ужасно съм доволен от завиването, направо не мога да повярвам колко съм бил тъп да не си го взема преди една година
ужасно съм доволен от завиването, направо не мога да повярвам колко съм бил тъп да не си го взема преди една година
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Това сигурно помага доста и с паркирането
А какво стана накрая гума ли се пукна?
А какво стана накрая гума ли се пукна?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
steeN написа:Това сигурно помага доста и с паркирането
А какво стана накрая гума ли се пукна?
мдам, гръмна задна дясна (една от многото за деня)...май ще трябва да мина на чисто нови гуми, защото с употребяваните изкарва 4-5 обиколки макс.
иначе вади ъгъл
и още малко снимки....повече във фейсбук в bg drift team london
тук парчето гума изкърти вратичката на резервоара, сега чакам новата да дойде (черните "драскотини" излезнаха с полир паста и сега е като нова. най-полираната дрифт кола)
какво става като си с пластмасови калници и постоянно късаш гуми
емо кърти мивки и гони стената
ка
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
я какво донесе дядо коледа....сега ако намеря и време да го прехвърля
VF engineering Stage 2 - 480 hp
VF engineering Stage 2 - 480 hp
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
искаш ли помощ
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
понеже се събраха много проекти (двете м3ки, състезателното порше 928 на брат ми, мустанга) се наложи да ползвам жокер обади се на приятел и викнахме Сашо от Еволюшън рейсинг да дойде на гости в Лондон и да оправи нещата.
VF engineeering го дават 19 часа за слагане на една кола, Сашо с малко моя помощ прехвърли компресора и сглоби атмосферката за 14. Доста лесно се получи като двете коли бяха една до друга
тиквата на пепеляшка...скромните 0.4 бара защото е сток мотор
още по скромно дино....това е десетия рън и интейка е ужасно горещ (55+ градуса) и колата връща аванса...на студен интейк даде 460 коня, но още си чакам графиката. засега се държи много добре, даже миналата събота и на трак ден ходихме. като намеря време ще се занимавам със снимките и видеото. тази събота пък сме на дрифт, ще видим как идват 100 коня отгоре и доста повече въртящ момент
VF engineeering го дават 19 часа за слагане на една кола, Сашо с малко моя помощ прехвърли компресора и сглоби атмосферката за 14. Доста лесно се получи като двете коли бяха една до друга
тиквата на пепеляшка...скромните 0.4 бара защото е сток мотор
още по скромно дино....това е десетия рън и интейка е ужасно горещ (55+ градуса) и колата връща аванса...на студен интейк даде 460 коня, но още си чакам графиката. засега се държи много добре, даже миналата събота и на трак ден ходихме. като намеря време ще се занимавам със снимките и видеото. тази събота пък сме на дрифт, ще видим как идват 100 коня отгоре и доста повече въртящ момент
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Много бързо действате и прехвърляте Сега на 0.4 ли е ?
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
На 0.4 е да. Компресорът може да прави 1.6 бара с друга шайба, но моторът е сток и над 0.4 биелите стават на спагети...не говорим за съединителя, скоростите и дифа
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Много добри показатели за 0.4 Аз съм сигурен че след известно време ще отвориш мотора и ще има после 1 бар поне
Една много добра тема и много бързо развитие и правене на абсолютно всичко евалата
Една много добра тема и много бързо развитие и правене на абсолютно всичко евалата
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
0.4 не е много, но не забравяй че е е стоков мотор с 11.5:1 сгъстяване. Другото е че главите на с54 дишат пъти по-добре от с50 и нещата стават с по-малко бууст. А и еволве които го мапнаха много си играят с ваносите и правят коне на високите - атмосферните им мапове вадят 360 коня на дино
Иначе викам да си го карам така дълго време и да не отварям мотора, че напоследък много взе да ми идва и ми писва с всичките проекти (вайпърът още си чака главите и вала за 700+)
Иначе викам да си го карам така дълго време и да не отварям мотора, че напоследък много взе да ми идва и ми писва с всичките проекти (вайпърът още си чака главите и вала за 700+)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани