ECU Обучение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

ECU Обучение

Мнение от PIPERKOV » 02 Фев 2014, 19:15

Чувал съм че след сваляне на акумулатора се правело някакво обучение на ЕКУ-то, вярно ли е,как става това и защо се прави.
Мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 8.08.2006
Кара: го из просото!
Детайли за колата: E46 330d

Re: ECU Обучение

Мнение от Urt » 02 Фев 2014, 20:16

Ти не трябва нищо да правиш, като закачиш акумулатора и тръгнеш то само ще стане и не те занимава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: ECU Обучение

Мнение от BMW_M42 » 02 Фев 2014, 21:49

всеки път като откачиш батерията си забравя настроиките и си задава такива каквито са като си я купиш от шоурума :mhihi:
демек двигателя има малко износване и трябва компа да си се настрои гориво аванс празен ход такива работи
затова честа практика е да се разкача че все се набива някоя грешка(примерно от 20г. датчици) и компа като върне аванса примерно
става тъпо
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: ECU Обучение

Мнение от jorfii » 06 Фев 2014, 21:59

Имаше една много хубава тема по въпроса и аз я търсих тия дни ама не я намерих нещо май трябваше да я оставиш да загрее после се кара във всякакви режими бързо бавно до прекъсвач и т.н. не мога да намеря темата някой ако знае?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: ECU Обучение

Мнение от pgv64 » 07 Фев 2014, 11:33

jorfii написа:Имаше една много хубава тема по въпроса и аз я търсих тия дни ама не я намерих нещо май трябваше да я оставиш да загрее после се кара във всякакви режими бързо бавно до прекъсвач и т.н. не мога да намеря темата някой ако знае?

Караш си нормаааално ! Тя сама си се нагажда след малко каране!Аз например не съм усещал никаква разлика когато съм откачал акомулатора! :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ECU Обучение

Мнение от zvetiko » 07 Фев 2014, 11:52

pgv64 написа:
jorfii написа:Имаше една много хубава тема по въпроса и аз я търсих тия дни ама не я намерих нещо май трябваше да я оставиш да загрее после се кара във всякакви режими бързо бавно до прекъсвач и т.н. не мога да намеря темата някой ако знае?

Караш си нормаааално ! Тя сама си се нагажда след малко каране!Аз например не съм усещал никаква разлика когато съм откачал акомулатора! :yes:


Колегата, точно това описва, но не го осъзнава, защото е задълбал в някаква теоретична материя. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ECU Обучение

Мнение от BABHOMED » 07 Фев 2014, 22:27

При ЕКУ не съм забелязал разлика след разкачане на акумулатора но има разлика в поведението при АСК (автоматичната кутия при нея има адаптация) ....
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ECU Обучение

Мнение от M10 » 08 Фев 2014, 5:45

Има разлика, усеща се при правен мотор и стокова електроника :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook