Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
armagedon_762002 написа: ...на е90 320д дадох 2800 с отстъпките за клуба
След 3000 км маховика беше за изхвърняне - след около 10000 го смениха по гаранция и след 3000 беше пак за смяна![]()
В момента обмислям кога да ходя за трета смяна по гаранция и дано да е за последно ,че
![]()
Какво ме направи ти, колега?


Как познаваш, че си е заминал?

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Хубаво де, за ръчката разбрахме, че е здрава, а за автомата какво е финалното мнение? Аз съм с 330д автомат на 220 000км и също събирам смелост за ремап, но и мен най-вече кутията ме спира. Държат ли на напън тия автомати или не?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Щом си на 220 000 значи торка ще ти тръгне скоро така или иначе ако ремапнеш ще е по-скоро от очакваното, но в раздел Е60 съм описал процедури на рециклиране в качествени сервизи и вече сме направили три коли така, които карат спокойно. Всичко останало по кутията е чук, няма ги драмите с мекатрониката като на някои други марки. Просто винаги имайте в предвид, че ремапнеш ли износваш всичко по-бързо: турбина, торк и др.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Това с километрите е н`екъв смех
)
Виждал съм строшени автомати на по 70-90 000км....виждал съм и здрави кутии на 490 000км...
Няма как да знаеш как е карал/поддържал кутията този/тези преди теб просто...
И 3те ми БМВ-та са дизелови и трите са с ремап, а две от тях са автомати - масло, филтър и акъл при карането (особено докато е студено маслото в кутията!) и карат по много...но винаги го има и фактора "шанс"

Виждал съм строшени автомати на по 70-90 000км....виждал съм и здрави кутии на 490 000км...
Няма как да знаеш как е карал/поддържал кутията този/тези преди теб просто...
И 3те ми БМВ-та са дизелови и трите са с ремап, а две от тях са автомати - масло, филтър и акъл при карането (особено докато е студено маслото в кутията!) и карат по много...но винаги го има и фактора "шанс"

- The^Maniac
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
А има ли някакъв (що-годе достоверен) начин/метод/замерване, което ще ми даде представа на какъв етап от живота е кутията (автомата)? Тоест дали като я ремапна веднага ще се предаде или има още доста живот в нея?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Dimitroff написа:Това с километрите е н`екъв смех)
Виждал съм строшени автомати на по 70-90 000км....виждал съм и здрави кутии на 490 000км...
Няма как да знаеш как е карал/поддържал кутията този/тези преди теб просто...
И 3те ми БМВ-та са дизелови и трите са с ремап, а две от тях са автомати - масло, филтър и акъл при карането (особено докато е студено маслото в кутията!) и карат по много...но винаги го има и фактора "шанс"
"масло, филтър и акъл при карането" Това е много добре казано!
- speedaddict
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: A6 4G 3.0T Stage 2
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
armagedon_762002 написа:choio написа:Taruno написа:На 3.0 д торк конвертора сдава багажа по-рано, но това не значи след 10 хил. км а примерно след 100 вместо средно около 200-280 хил. При нормален автомобил, идеята обаче е, че торк конвертора сер рециклира евтино и става като нов, а маховик +суединител са си цифра нови.
Стига с тая цифра,аз карам е46 330цд 204 коня, маховика + съединителя ми излезе точно 1023лв с отстъпките....не зная колко е ремонта на торка ама не ми се вярва да е по малко...а не винаги само торка се предава
Не знам какво разбираш под цифра но на е90 320д дадох 2800 с отстъпките за клуба
След 3000 км маховика беше за изхвърняне - след около 10000 го смениха по гаранция и след 3000 беше пак за смяна![]()
В момента обмислям кога да ходя за трета смяна по гаранция и дано да е за последно ,че![]()
Ако на 330 е същият боклук ще береш ядове с този ремап
Колега, ти ме хвърли в тъч с тия смени.

- speedaddict
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: A6 4G 3.0T Stage 2
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
По километраж колата ми е на 135 000 км, но колко са реални нямам идея. Взех я преди почти 3 седмици и още не мога да кажа дали е читава, но я проверих в сервиз и всичко беше добре, а и съм много доволен от колата според карането до сега.
Аз така и така ще я покарам още 3-4 месеца без ремап, защото все още са ми достатъчни 231 к.с., но след това, ако искам още, ремапът е не толкова скъпа модификация, която е много ефективна за турбодизеловите мотори. И да я ремап-на ще гледам ремапът да не е много агресивен, за да не предизвиквам сам съдбата.
Лошото е, че колегата Армагедон много ме наплаши..... 
Аз така и така ще я покарам още 3-4 месеца без ремап, защото все още са ми достатъчни 231 к.с., но след това, ако искам още, ремапът е не толкова скъпа модификация, която е много ефективна за турбодизеловите мотори. И да я ремап-на ще гледам ремапът да не е много агресивен, за да не предизвиквам сам съдбата.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Мой приятел ремапна ръчката преди фейса когато я купи мисля и беше на 3 години към 40 000 истински километра. Та след време махна и ДПФ и на дино изкара 272 коня. Продаде я на 85 000 някъде лятото. Тази кола се караше по малко километри на година(15 000)но се караше яко. Видеше ли права за 240 си вдигаше 240 постоянно, а най-редовно си вървеше стрелката до 260, има си и бая клипове. Колата се караше като скорост на убиване както се казва и за тези километри и стана едно голямо нищо. Човекът, която я купи е много доволен и към момента вече трябва да върви към 100 000 км, но какот казах са си истински, поддържана си е и всичко си е наред. Преди това човека караше Е46 330д ръчка(купе), пак с ремап, продаде я на човек като колата сега стана към 240 000 мисля и пак се караше на убиване, пак нищо съществено не и стана. Преди това караше Е46 330д 184 коня, пак с ремап, а преди това Е36 325 тдс пак с ремап, сега си взе фейсова 330д Е90 на малко над 80 000(тоя път автомат)и пак ще я ремапва като този път няма да маха само ДПФ-а. Та за дизел без ремап изобщо не може да става дума там.
Колегата назад е споменал за масло, филтър и т.н.
От каране и мачкане дизела не се плаши, но трябва и да се знаят някои работи след ремапа, които по принцип важат и за нормални коли. Всичката газ се дава само на хубаво загряла кола, а ако се раздава много газ, после се оставя малко да поработи колата без да се гаси(или се пуска по инерция, което с ръчка е доста по-удачно)за да се охлади турбината.
Карал съм тая кола с ремапа и с ръчката в комбинация с не особено голямото тегло, усещането е супер, има страхотен шут. Изобщо не бих се колебал аз да я ремапна, разликата е от земята до небето след интервенцията. Не вярвам да те заравят с нея та да го мислиш толкова.
Повечето митове и легенди за маховици, съединители, кутии, вампири и вещици са продиктувани от това, че бай Иван отива и купува някой екземпляр на РЕАЛНИ километри(които в действителност са поне 350 000)на съмнително ниска цена без никаква сервизна история. Колата вече не е за ремап, а за як ремонт и нормално като я ремапнеш, почти веднага да се задълбочат всичките проблеми и се почва голямото разочарование от марката и ремапа, че и дизела с неговите скъпи ремонти.


Колегата назад е споменал за масло, филтър и т.н.
От каране и мачкане дизела не се плаши, но трябва и да се знаят някои работи след ремапа, които по принцип важат и за нормални коли. Всичката газ се дава само на хубаво загряла кола, а ако се раздава много газ, после се оставя малко да поработи колата без да се гаси(или се пуска по инерция, което с ръчка е доста по-удачно)за да се охлади турбината.
Карал съм тая кола с ремапа и с ръчката в комбинация с не особено голямото тегло, усещането е супер, има страхотен шут. Изобщо не бих се колебал аз да я ремапна, разликата е от земята до небето след интервенцията. Не вярвам да те заравят с нея та да го мислиш толкова.

Повечето митове и легенди за маховици, съединители, кутии, вампири и вещици са продиктувани от това, че бай Иван отива и купува някой екземпляр на РЕАЛНИ километри(които в действителност са поне 350 000)на съмнително ниска цена без никаква сервизна история. Колата вече не е за ремап, а за як ремонт и нормално като я ремапнеш, почти веднага да се задълбочат всичките проблеми и се почва голямото разочарование от марката и ремапа, че и дизела с неговите скъпи ремонти.









In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- speedaddict
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: A6 4G 3.0T Stage 2
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
BMW Power ACM написа:Мой приятел ремапна ръчката преди фейса когато я купи мисля и беше на 3 години към 40 000 истински километра. Та след време махна и ДПФ и на дино изкара 272 коня. Продаде я на 85 000 някъде лятото. Тази кола се караше по малко километри на година(15 000)но се караше яко. Видеше ли права за 240 си вдигаше 240 постоянно, а най-редовно си вървеше стрелката до 260, има си и бая клипове. Колата се караше като скорост на убиване както се казва и за тези километри и стана едно голямо нищо. Човекът, която я купи е много доволен и към момента вече трябва да върви към 100 000 км, но какот казах са си истински, поддържана си е и всичко си е наред. Преди това човека караше Е46 330д ръчка(купе), пак с ремап, продаде я на човек като колата сега стана към 240 000 мисля и пак се караше на убиване, пак нищо съществено не и стана. Преди това караше Е46 330д 184 коня, пак с ремап, а преди това Е36 325 тдс пак с ремап, сега си взе фейсова 330д Е90 на малко над 80 000(тоя път автомат)и пак ще я ремапва като този път няма да маха само ДПФ-а. Та за дизел без ремап изобщо не може да става дума там.![]()
Колегата назад е споменал за масло, филтър и т.н.
От каране и мачкане дизела не се плаши, но трябва и да се знаят някои работи след ремапа, които по принцип важат и за нормални коли. Всичката газ се дава само на хубаво загряла кола, а ако се раздава много газ, после се оставя малко да поработи колата без да се гаси(или се пуска по инерция, което с ръчка е доста по-удачно)за да се охлади турбината.
Карал съм тая кола с ремапа и с ръчката в комбинация с не особено голямото тегло, усещането е супер, има страхотен шут. Изобщо не бих се колебал аз да я ремапна, разликата е от земята до небето след интервенцията. Не вярвам да те заравят с нея та да го мислиш толкова.![]()
Повечето митове и легенди за маховици, съединители, кутии, вампири и вещици са продиктувани от това, че бай Иван отива и купува някой екземпляр на РЕАЛНИ километри(които в действителност са поне 350 000)на съмнително ниска цена без никаква сервизна история. Колата вече не е за ремап, а за як ремонт и нормално като я ремапнеш, почти веднага да се задълбочат всичките проблеми и се почва голямото разочарование от марката и ремапа, че и дизела с неговите скъпи ремонти.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Мерси, колега, за изчерпателния отговор! Колата аз също преди да я карам я оставям да работи 2-3 минути и не и давам газ за известно време след това и я оставям да се охлади след шофиране. Ще проуча още доста въпроса преди да се навия да я ремапна и ще я покарам още няколко месеца така да видим какво ще стане. А имаш ли идея кой я е ремап-вал колата на твоя приятел, защото май много малко хора си разбират от работата и изготвят индивидуални софтуери, а не слагат еднакъв на всички?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
armagedon_762002 написа:И само за инфо на колегата - AT Съединител комплект /с връщане на стария/
Ед. цена с ДДС
939.4 лв - за маховик няма да говорим който е 1700-1800лв
Чакайте малко бе колеги...вие говорите за цени от официалния представител,съпоставими са нещата и още как, в Дару и маховика за е46 е 1850 лв както съединителя е 850....Маховика в нормалната пазарска мрежа може да се намери за 700лв а съединителя от официалния вносител на Закс с отстъпката е 323лв комплект...поразтърсете се малко има и ebay...там цените за е90 и е46 за маховици и съединители са 1 към 1
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-330D-3-0D ... 5d450ac8f9
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-330-D-CLU ... 1c318159e6
Защо не си отремонтирате торка в Дару да видим колко ще Ви струва?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
speedaddict написа:BMW Power ACM написа:Мой приятел ремапна ръчката преди фейса когато я купи мисля и беше на 3 години към 40 000 истински километра. Та след време махна и ДПФ и на дино изкара 272 коня. Продаде я на 85 000 някъде лятото. Тази кола се караше по малко километри на година(15 000)но се караше яко. Видеше ли права за 240 си вдигаше 240 постоянно, а най-редовно си вървеше стрелката до 260, има си и бая клипове. Колата се караше като скорост на убиване както се казва и за тези километри и стана едно голямо нищо. Човекът, която я купи е много доволен и към момента вече трябва да върви към 100 000 км, но какот казах са си истински, поддържана си е и всичко си е наред. Преди това човека караше Е46 330д ръчка(купе), пак с ремап, продаде я на човек като колата сега стана към 240 000 мисля и пак се караше на убиване, пак нищо съществено не и стана. Преди това караше Е46 330д 184 коня, пак с ремап, а преди това Е36 325 тдс пак с ремап, сега си взе фейсова 330д Е90 на малко над 80 000(тоя път автомат)и пак ще я ремапва като този път няма да маха само ДПФ-а. Та за дизел без ремап изобщо не може да става дума там.![]()
Колегата назад е споменал за масло, филтър и т.н.
От каране и мачкане дизела не се плаши, но трябва и да се знаят някои работи след ремапа, които по принцип важат и за нормални коли. Всичката газ се дава само на хубаво загряла кола, а ако се раздава много газ, после се оставя малко да поработи колата без да се гаси(или се пуска по инерция, което с ръчка е доста по-удачно)за да се охлади турбината.
Карал съм тая кола с ремапа и с ръчката в комбинация с не особено голямото тегло, усещането е супер, има страхотен шут. Изобщо не бих се колебал аз да я ремапна, разликата е от земята до небето след интервенцията. Не вярвам да те заравят с нея та да го мислиш толкова.![]()
Повечето митове и легенди за маховици, съединители, кутии, вампири и вещици са продиктувани от това, че бай Иван отива и купува някой екземпляр на РЕАЛНИ километри(които в действителност са поне 350 000)на съмнително ниска цена без никаква сервизна история. Колата вече не е за ремап, а за як ремонт и нормално като я ремапнеш, почти веднага да се задълбочат всичките проблеми и се почва голямото разочарование от марката и ремапа, че и дизела с неговите скъпи ремонти.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Мерси, колега, за изчерпателния отговор! Колата аз също преди да я карам я оставям да работи 2-3 минути и не и давам газ за известно време след това и я оставям да се охлади след шофиране. Ще проуча още доста въпроса преди да се навия да я ремапна и ще я покарам още няколко месеца така да видим какво ще стане. А имаш ли идея кой я е ремап-вал колата на твоя приятел, защото май много малко хора си разбират от работата и изготвят индивидуални софтуери, а не слагат еднакъв на всички?
Ами викат му Владо "чипа".

И не му е ремапвал само тази, плюс това още доста хора покрай него ремапнаха, проблеми никакви от никой след интервенциите и доста километри след това. Ако те интересува по-подробно нещо, пиши на ЛС.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
BMW Power ACM написа:Ами викат му Владо "чипа"..
ООО, Владко ''бушмена'' - ( VImax ) дето го баннаха преди време от тук - мн. лъже тоя бе

.....май пак се подвизава тъдява под др. ник де

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Не знам дали е същия. Но това, което е правено си е направено както трябва, а последно резултата на диното се мери при Маднеса и си показа конете там.
Някой, някъде може и да е бил излъган за нещо през годините, но това, за което аз говоря е 1:1 истина.
Както и да е де, темата е за ремапа на съответния модел, а не кой и къде може да го направи.
Някой, някъде може и да е бил излъган за нещо през годините, но това, за което аз говоря е 1:1 истина.
Както и да е де, темата е за ремапа на съответния модел, а не кой и къде може да го направи.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- speedaddict
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: A6 4G 3.0T Stage 2
Re: Ремап на 330д с ръчна скоростна кутия?
Проверих в realoem името на скоростната кутия в е90 330д преди фейслифт и е тази: GS6-53DZ. Според наименованието, максималният въртящ момент, който може да издържи кутията, е 530 Нм. Фабричният въртящ момент е 500 Нм и ако се качи на 600 става с 70 отгоре, което май е много? От друга страна, прочетох в един чуждестранен форум за някакъв пич, който кара 330д ръчка с 783 Нм.. 

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани