Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
e34 на 23 г ми гори 1л масло на 7-8к км. м50 мотор.Ако му сменя гумичките които са камък вече,няма да го пипне.Според мен проблема ти не е в цилиндирте.
Последна промяна timur_lenk на 20 Окт 2013, 10:00, променена общо 1 път
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
E34 написа:Доливай и ич да не ти пука! Тия колици си харчат масълце, нормално е.
И кое му е нормалното на 3000км да гори литър масло!!!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Реших да вкарам колата за коледен ремонт, поръчахме от една е60-ка на части маховик, двете задни полуоски с каретата и клапаните за парното, но всичко пристигна леш, в по-лошо състояние от моето. И реших нов маховик и съединител засега съм си намерил оферта за 1700лв комплект, клапаните за парното и втората водна помпа ще ги поръчам нови също към 550лв са двете! Обаче полуоските са 1200лв бр. а не се продават отделно карета, някакви идеи какво да се прави, чух някакви идеи да се разменят и обръщат каретата и да се пълнят маншоните с трици
!
Имам и един шарнир отпред леко тръгнал, вярно ли е че върви с целия носач?

Имам и един шарнир отпред леко тръгнал, вярно ли е че върви с целия носач?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Защо ще сменяш клапаните и помпата на парното
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Навярно има проблем и са го насочили в грешна посока. Мене също ме бяха засилили на разни такива, но
"барнахме" малко модула за управление на парното и всичко си дойде на мястото.
"барнахме" малко модула за управление на парното и всичко си дойде на мястото.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колеги, отново останах на пътя, нещо нямам късмет с колите след е36-та, вчера спирам пред офиса и изпуши и ми светна лампата за ниско ниво на антифриза, след като изтина гледам няма грам антифриз, откачил се единия от маркучите на радятора и всичко изтекло, е да ви питам как се откача този маркуч, мамка му, за мен има 2-ва варянта или да надува маркучите или при предишния собственик гърловината на радятора да е била счупена и маркуча само да е бил сложен и леко стегнат колкото да се продаде колата, според вас?








Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Имам и един шарнир отпред леко тръгнал, вярно ли е че върви с целия носач?[/quote]
Да,вярно е.
Някои хора рециклират носача,обаче ми казаха,че не карал много,защото е алуминий,а и цената на рециклиран е близка до нов с отстъпка.Иначе тампона може да се сменя-ако там е проблема.
Да,вярно е.
Някои хора рециклират носача,обаче ми казаха,че не карал много,защото е алуминий,а и цената на рециклиран е близка до нов с отстъпка.Иначе тампона може да се сменя-ако там е проблема.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колеги започнах най-после да правя някой неща по-колата, за съжаление най-важното остава за другия месец, маховика, но какво да се прави!
Преди 2 седмици ми изгоря крушката на левите ангелски очи и поръчах от колегата Бабуна, бели диодни очички, малко китайците не са учелили много буксите са хлабави, но иначе светят доста по ярко, оказа се че единия капак на фара е счупен някой ако има да ми пише да го спазарим



След това дойде ред на клапана на картерните газове, долях 250мл масло за да е на максимума за да мога да проследя сега дали ще намалее горенето на масло, между другото този клпан е наврян на маината си, наложи се много разглобяване, на старата ми е36-ца беше на много по-лесно място:


В колектора имаше доста отлагания на масло, използвахме възможноста и да изчистим дросела:

Оказа се че ДИСА-та е садала багажа, беше и счупена оста и имаше доста голям луфт и въобще не затаряше или отваряще като и се подаде сигнал, може ли заради нея да съм усещал колата по-мудна в ниските?


Ето го и старият клапан, не видях нещо видимо да е запушен, май май ненужно си направих цялото упражнение!

След монтирането на новата ДИСА ще пиша пак, впечатления!
Преди 2 седмици ми изгоря крушката на левите ангелски очи и поръчах от колегата Бабуна, бели диодни очички, малко китайците не са учелили много буксите са хлабави, но иначе светят доста по ярко, оказа се че единия капак на фара е счупен някой ако има да ми пише да го спазарим




След това дойде ред на клапана на картерните газове, долях 250мл масло за да е на максимума за да мога да проследя сега дали ще намалее горенето на масло, между другото този клпан е наврян на маината си, наложи се много разглобяване, на старата ми е36-ца беше на много по-лесно място:


В колектора имаше доста отлагания на масло, използвахме възможноста и да изчистим дросела:

Оказа се че ДИСА-та е садала багажа, беше и счупена оста и имаше доста голям луфт и въобще не затаряше или отваряще като и се подаде сигнал, може ли заради нея да съм усещал колата по-мудна в ниските?


Ето го и старият клапан, не видях нещо видимо да е запушен, май май ненужно си направих цялото упражнение!

След монтирането на новата ДИСА ще пиша пак, впечатления!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
И аз съ на тема Диса тия дни .
1 - малко по мудна може да е в ниските .
2 - неразномерха работа на празех ход , възможно е и леко притрисане .
3- може да падне щифта ако се счупи и да стане голяма беля .
Трябва си проверка на тая тъпа Диса. За клапана на картерните мисля ,че може малко да спадне харча на масло
п.с. Оригинална , афтермаркет или втора диса сложи ? Или е отремонтира?
1 - малко по мудна може да е в ниските .
2 - неразномерха работа на празех ход , възможно е и леко притрисане .
3- може да падне щифта ако се счупи и да стане голяма беля .
Трябва си проверка на тая тъпа Диса. За клапана на картерните мисля ,че може малко да спадне харча на масло

п.с. Оригинална , афтермаркет или втора диса сложи ? Или е отремонтира?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Aз на мойта сменях диса. Сложих втора употреба. Не е възможно да има неравномерен ход от диса. Неравномерния ход е по скоро ако влиза въздух от самата диса ако сте махнали оста. Иначе при мене я засичах с диса и без и дава мъничко по бързо ускорение с клапата. По принцип стои затворена и на около 4 - 4200 оборота се отваря.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Роби, поръчах я от Вари, на сайта им беше 311лв, после ми се обаждат и ми казват че това бил стар номер и цена и сега е 485лв, като нашия случах с тебе
, ще дойде след 1 седмица! Засега и отрязахме оста да не падне вътре! Ще ти пиша л.с с впечатления след смяната, тя поне се сменя лесно за 1мин и няма да има толкова зор. Сега като чели работи една идея по-меко на празен ход и малко живна колата, но дали е клапана, изчистения дросел или отрязана ос на дисата не знам!
Днес или утре се заемам с кожения салон!


Днес или утре се заемам с кожения салон!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
аз си взех диса втора употреба перфектна за 50лв.
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
С тая диса си е голям проблем. Особено с втора употреба си е направо руска рулетка. Аз проблема го реших генерално, махнах оста и с един голям болт запуших дупката. Никва разлика не усещам 

" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Днес е смених с нова . Има разлика осезаема в работата на колата . В ниските е доста по-пъргава , работи много гладко мотора . Доволен съм. Старата излезе на парчета . Смених е в гаража - мислех при Лъчката в извънработно време да е сменя , но като запалих се чу много "кофти" звук от колектора...и се направих на майстор. Страта излезе почти в насипно състояние
Хераса ми това ,че по старата нямаше грам масло - беше много чиста

Хераса ми това ,че по старата нямаше грам масло - беше много чиста

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Явно мотора ти найстина е в добро състояние, моята беше много зле, цялата в нагари и масло, найстина ли стана по-тих мотора на празен ход?, аз сега се кефя цял ден след интервенциите вчера, все едно съм качил 10 коня, сега като сменя и диса-та ако се усети както при теб лека разлика, да започне да дърпа малко по-добре и почти ще започне да ми харесва как върви количата!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани