DIY: Смяна на акумулатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Смяна на ампеража през NCS експерт!
Ето как става номера, в CAS модула търсите опция KLASSE_BATTERIE (сиреч тип на акумулатора). Възможните опции, които можете да му зададете са следните:
За обикновенни акумулатори:
46ah
55ah
70ah
80ah
90ah
110ah
За сухи акумулатори:
60ah_agm
70ah_agm
80ah_agm
90ah_agm
Ако не се промени VO-то на колата, а промените само тук типа на акумулатора при всяко ресетване на настройките на CAS-а ще трябва да го сменяте.
Във VO-то на колата акумулатора е записан като "екстра" под следната форма: Сух акумулатор се обозначава -А<ампераж> (e.g. -A090), обикновенният почва с -В<ампераж>(e.g. -B090). Тази опция се намира най-долу на VO-то попринцип.
Правилният вариант е да смените VO-то на колата и след това да прекодирате CAS-а към фабрични настройки, така той автоматично ще сложи отговарящият тип.
Ето как става номера, в CAS модула търсите опция KLASSE_BATTERIE (сиреч тип на акумулатора). Възможните опции, които можете да му зададете са следните:
За обикновенни акумулатори:
46ah
55ah
70ah
80ah
90ah
110ah
За сухи акумулатори:
60ah_agm
70ah_agm
80ah_agm
90ah_agm
Ако не се промени VO-то на колата, а промените само тук типа на акумулатора при всяко ресетване на настройките на CAS-а ще трябва да го сменяте.
Във VO-то на колата акумулатора е записан като "екстра" под следната форма: Сух акумулатор се обозначава -А<ампераж> (e.g. -A090), обикновенният почва с -В<ампераж>(e.g. -B090). Тази опция се намира най-долу на VO-то попринцип.
Правилният вариант е да смените VO-то на колата и след това да прекодирате CAS-а към фабрични настройки, така той автоматично ще сложи отговарящият тип.
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Благодаря iceblast, добавих тази информация в първия пост.
Tool - Fear Inoculum
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Мисля,че темата е важна и трябва да и се даде приоритет!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Като всичко в хубавите ни колици е свързано с регистриране, кодиране, прекодиране и смяна на данни да вземе някой да измисли как да ги подмладим по VIN (ЕГН)




- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Промени си във VO моделната година на #0310 и ще имаш най-новото Е60 у форума 
В твоя случай с Е70 #0713

В твоя случай с Е70 #0713

Only dead fish follow the stream...
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Идеята е супер, но как да го направим и по "лична карта", т.е талон




- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Ще намерим връзки в Общините
Ти само измисли как
Мислех да сменям моята с една 40d -2011г.,но толкова си ми харесва, че се отказах и в "болния ми мозък" се завъртя луда идея за намиране на някоя ударена LCI 2011-2012. След това нещо от рода на бракуване на моята, взимане купето на другата и прехвърляне всичко от моята, а после отново пускане в движение на другата, направо откачени мисли






- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: DIY: Смяна на акумулатор
На мен са ми въведени 110Аh във VO-то, а акумулатора ми е 100Ah, което означава, че дали VO-то ще е на 90 или 100Аh няма значение, така или инъче моя капацитет го няма
Но се замислих и даже се рових в bmwcoding за този въпрос, тази промяна на капацитета или типа на акумулатора във VO-то а от там и в CAS модула прави ли и ресет за нова батерия? Или за ресета трябва с ИНПА или ДИС както си му е реда да се направи? Изхождам от това, че за да задаваш нов капацитет и тип на акумулатора, означава че ти сменяш и самия акумулатор 



Re: DIY: Смяна на акумулатор
Колеги, ако се смени акумулаторът със същият такъв пак ли ще трябва да секодира?
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Необходима е регистрация при всички положения.
Кодира - не, но регистрира да, в случай, че се сменя със същият, НО бъди сигурен, че този преди това акумулатор е бил точният.
Кодира - не, но регистрира да, в случай, че се сменя със същият, НО бъди сигурен, че този преди това акумулатор е бил точният.
Re: DIY: Смяна на акумулатор

Аз предполагам че съм с оригинален акумолатор, но само предполагам. Като го сменям ще се опитам да намеря същият. Знаете ли какви са оригиналните акумолатори - марка/ток/ампераж? Да си призная не съм го разглеждал обстойно но предполагам има стикер с дата/номер по които да определя дали изобщо е сменян някога?
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: DIY: Смяна на акумулатор
a1n написа::yes: Мерси iceblast
Аз предполагам че съм с оригинален акумолатор, но само предполагам. Като го сменям ще се опитам да намеря същият. Знаете ли какви са оригиналните акумолатори - марка/ток/ампераж? Да си призная не съм го разглеждал обстойно но предполагам има стикер с дата/номер по които да определя дали изобщо е сменян някога?
Отвори realoem и там са показани всички възможни опции
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Здравейте колеги,
Някой може ли да сподели мнение относно откачване и закачван на акумулатор (не е сменян) и трябва ли да се прави някаква регистрация?
Сменях стартер и майстора е откачал акумулатора, съответно запалих колата вървеше си без никакви проблеми, докато в един момент ми светна в движение лампата за ABS, DTC, ''I'' transmission....изгасих колата, като в следващите ми няколко опита да запаля колата не успях. След около 5 мин запали и всички съобщения вече ги нямаше...настроих часовника и сега всичко изглежда ок (за сега).
Моля да мнения и насоки.
Благодаря предварително
Някой може ли да сподели мнение относно откачване и закачван на акумулатор (не е сменян) и трябва ли да се прави някаква регистрация?
Сменях стартер и майстора е откачал акумулатора, съответно запалих колата вървеше си без никакви проблеми, докато в един момент ми светна в движение лампата за ABS, DTC, ''I'' transmission....изгасих колата, като в следващите ми няколко опита да запаля колата не успях. След около 5 мин запали и всички съобщения вече ги нямаше...настроих часовника и сега всичко изглежда ок (за сега).
Моля да мнения и насоки.
Благодаря предварително
BMW – Любов ли е, за да го опиша!
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: DIY: Смяна на акумулатор
stoneface написа:Здравейте колеги,
Някой може ли да сподели мнение относно откачване и закачван на акумулатор (не е сменян) и трябва ли да се прави някаква регистрация?
Сменях стартер и майстора е откачал акумулатора, съответно запалих колата вървеше си без никакви проблеми, докато в един момент ми светна в движение лампата за ABS, DTC, ''I'' transmission....изгасих колата, като в следващите ми няколко опита да запаля колата не успях. След около 5 мин запали и всички съобщения вече ги нямаше...настроих часовника и сега всичко изглежда ок (за сега).
Моля да мнения и насоки.
Благодаря предварително
Ако не си го сменял, не ти трябва регистрация.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани