Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 17 Яну 2014, 2:14

Здравейте, колеги. Хайде всички, които сме от Варна да се съберем някой ден (примерно на паркинга на Метро). Ще обсъдим кой какви проблеми е имал и т.н.

Аз например имам известни съмнения за работата на автомата и ми се иска да пробвам някоя друга 3ка с автомат за сравнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 17 Яну 2014, 8:48

И аз съм за среща, но Софийска :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 1.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от xian777 » 17 Яну 2014, 11:04

kokok0 написа:И аз съм за среща, но Софийска :)



Аз съм за! Някоя събота или неделя или пък някъде след 18 - 18.30 часа. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от MonsteR » 17 Яну 2014, 19:23

айде ако станем 3ма за софия да се съберем... :clap:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: Е38, Е53
Мечтае да кара: ново

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от mi6obmw » 18 Яну 2014, 11:39

За Варна - мога да участвам, ще викнем и lubo1.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 18 Яну 2014, 23:10

MonsteR написа:айде ако станем 3ма за софия да се съберем... :clap:


Като гледам, вече сме станали 3-ма :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от unikalen88 » 20 Яну 2014, 17:21

blackboo написа:Питам, защото са ми поставили 100Ah и съм чувал, че има вероятност от повреда на алтернатора или бъркам, вредата ще е само за акумулатора от недозареждане!

попринцип бензина иска около60-70 ампера,а на дизела се иска повечко-80-90 дори и 100 да се сложи мисля е в полза,това че несе дозарежда не е истина
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: е 46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от javor007 » 20 Яну 2014, 17:53

За София вече сме 4 :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.05.2013
Местоположение: Хисар, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Bmw 330xd
Мечтае да кара: f 22 raptor

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от vankotrn » 20 Яну 2014, 20:33

Здравейте , колеги ! Аз съм нов тук и ако може да помоля за съвет по моят проблем :) .
Лятото купих 330 xd 2002 г. фейслифт . Беше в много добро състояние (ходова част и двигател) , обслужих си я там каквото трябваше, като смених и маслата на двата диференциала и това в раздатката. До онзи ден си беше "пушка " ,когато като тръгнах да спирам на един сфетофар чух странен шум отдолу ,като реших да тръгвам ,пускам си съединителя двигателят се форсира, а колата не помръдва :( . След няколко опита да потегля я избутахме на тротоара да не става задръсване (беше натоварено кръстовище) .Изгасих колата и след известно чудене и оглеждане каква може да е причината , запалих и колата потегли напълно нормално .Тръгнах пак като си мислех за сервиз към който да отида . минах около 2 км и на следващото спиране на сфетофар пак същото. Оттам айде на колесар и в сервиз. Свалям я от колесара обяснявам на майсторите какво е станало. Качва се един кара я 5 мин вика върви си колата , качва се втори вика върви си колата ,питам ги аз от какво може да се е получило това, вдигнаха я да я гледат отдолу , като оставим че двете полуоски са се разтропали малко, казват от много неща можело да е :bang: . От раздатката можело да е , от скоросна кутия ,от съединител ала бала не бяха въобще в час.Вика карай ако стане пак така обади се да дойда да я видя на място . Аз се ядосахх и си тръгнах . Разровихх се из нета за тази раздатка прочетох че е доста проблемнна , говорих и с един майстор, към който ме насочиха и той каза че най вероятно е раздатката ,но човекът нямаше възможност да я види, защото имаше много работа. Та вече 4 дни я карам колата ,върви си нормално и се чудя как да процедирам :banghead: . Дайте акъл :dunno: 600 лв е раздатка втора употреба -няма гаранция и тя в кво състояние е ..1500-2000 ми казаха рециклиране с 40 000 км гаранция. За нова няма смисъл да говорим

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от MonsteR » 22 Яну 2014, 20:05

Колега, никога не можеш да си на 100% сигурен, но аз не съм чувал никога до сега раздатката да дава проблеми. По скоро е доста здрава част. Единственото което може да е се нарича скоростна кутия - почни от там - феродо, притискателен, маховик.... Освен това винаги се прави с диагностика с компютер.. ;) тези коли сами си казват... обикновено. Поздрави и успех.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 22 Яну 2014, 20:59

И аз не бях чувал, че раздатките са слабо място при хиксовете. То вътре няма кой знае какво - то или работи или е на салата вътре всичко! Щом е с ръчни скорости колата, ми намирисва на горна или долна помпа на съединителя. Имал съм 2 пъти проблеми (с други коли) с тези помпи и симптомите бяха подобни. Съединителя или работи или буксува или е на салата. С раздатката е същата работа, това не е хикс драйв та да има нещо сложно вътре. Дифовете са ясни - джулязо. Не знам какво друго би могло да е освен помпи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 22 Яну 2014, 22:31

Нашите раздатки сложени на първите Х5-ци наистина понякога дават ядове. Досега не съм чул обаче за повредена раздатка на Е46. Според мен проблема наистина е от помпите на съединителя или скоростната кутия!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.05.2013
Местоположение: Хисар, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Bmw 330xd
Мечтае да кара: f 22 raptor

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от vankotrn » 29 Яну 2014, 19:57

Колеги , благодаря за споделените мнения . Отрих проблема и да се надяваме го отстаних . Скъсан тампон и счупена зегерка на предна лява полуоска.От там по някакъв начин полуоската ми е излизала от карето (най-вероятно на ляв завой) и после се е намествало по някакъв начин след като успях да мина близо 200 км така :) докато днес вече го хванах :) Слава богу разминах се с 50 лв.само ( след като разгледах цените на някои части като полуоски , раздатки и темподобни ) А и няколко "компетентни" майстори в добри сервизи уж се изказаха доста некомпетентно. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от MonsteR » 30 Яну 2014, 18:47

Е те тука, уби коча с лопатата. Как ще ти излиза полуоската и ще се връща :shock: .. Супер е че си го хванал и си го оправил. По принцип полуоските дават ядове понякога, с разни звуци и т.н.т. но чак да излиза от карето не бях чувал.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 30 Яну 2014, 21:03

Колега, така както го обясняваш, излиза че си имал луфт над 10см./за да успее да излезе полуоската от карето/. Да не говорим че съответния маншон би трябвало да е на салата, което от своя страна би следвало да го забележат в какъвто и да било сервиз. По-вероятното в случая е, да е излизало карето от предния диференциал, но пак стои въпроса за огромния луфт при полуоската. Интересно и полезно е да кажеш, кой точно тампон е причинителя на проблема!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook