Примигване на плафоните в купето

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от Atsalov » 26 Яну 2014, 11:00

Мери го на 9-ти канал от скритото меню.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от ristaka 82 » 28 Яну 2014, 22:00

Привет колеги . Имам развитие по въпроса с премигването на светлините. Днес за трети път свалих прословутото динамо и този път вече го занесох на стенд. Майстора го постави пред мен на стенда. Волтажа закова на 14.0 - 14.1 с мултицета на майстора . Накарах го да променя оборотите на въртене за да видя дали както в колата дали ще заиграе и волтажа :shock: Не помръднаха от горе посоченитя волтаж при всякакви обороти....
След като му обясних че съм сменил релето ( закупено за оригинално от колега от форума ) ,лагерите, зачистил колектора ., подменил с нов и регистрилал в компютъра акумолатора, развил и зачистил всички снадки на силовия (плюсов) кабел (5 места открих) , масата на мотора , всички силови кабели които видях отзад при акумолатора и ЕФЕКТ НЯМАМ. Чак и той се зачуди :confused: След извесна консултазия го попитах какво напрежение подава на управляващата букса (която е само с едно пинче) за да го накара да зарежда. Отговори че му подава (+) но през товарна лампа 5 вата(при по старите атомобили имитирал лампата която показва дали динамото зарежда).
Като се прибрах монтирах динамото и съответно проблема с премигването и варирането на волтажа отново беше налице.... :banghead:
С пресвито сърце да не прецакам нещо , но набрал скорост вече реших да изключа оправляващата буксата и на неино място точно както на стенда закачих личната си пробна лампа.
Запалих колата , никакви грешки не изписа. Волтажа на моя мултицет закова на 13,92 - 13,97 на моменти 14 .Направо неможах да повярвам :shock:
Обороти от 700 до 7000 въобще не помръдна..... Отворих леко вратата да се включат и плафоните , Мъжденето и осилването ма светлината ги няма :idea:
Сответно няма как да го оставя така и отново си поставих фабричната букса и старите проблеми отново са налице....
Общо взето с това се изчерпаха моите идеи и незнам защо компютъра или модула там който го оправлява го кара да мени волтажа и вероятно ампиража при различните обороти..... :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от miroleskov » 29 Яну 2014, 1:06

Ех и ти влезна в тези токови филми в този инъче прекрасен автомобил.Знаеш и аз как спях в багажника до като захапя какво става....сън не спях...не можеш ли да свържеш нещо там където свързващ тази лампа и да се оправи колица


Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от Atsalov » 29 Яну 2014, 8:19

С интерес следя темата,дали ще откриеш нещо, и пак казвам че на стенда не можеш да имулираш работата на колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от ristaka 82 » 29 Яну 2014, 9:22

Кристияне за съжаление и ти си в същия филм със зареждането като те замерих онзи ден. Аз за сега не искам да го оставя така въпреки че явно е доста разпространено.Според мен проблема остава в модула който определя колко да зарежда. Този IBS-сензор влияе ли на зареждането , понеже релето е сменено и да немогат да се сработят . :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от ristaka 82 » 29 Яну 2014, 9:27

Някой може ли да ми каже кои или кой модули определят колко да зарежда .... :?: Данеби да иска преинсталиране или адаптация...... :dunno:
След разглеждане на този сайт ( http://tis.bmwcats.com/doc1088845/ ) ме навежда мисалта че може и от (IBS) да подава инфомация за капацитета на зареждане. Но може и от DME да е (http://tis.bmwcats.com/doc1102257/) или (MPM) Micro Power Module. Голяма каша :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Примигване на плафоните в купето

Мнение от miroleskov » 29 Яну 2014, 15:20

Аз не виждам проблем при мен.Смятам,че има някакви нормални колебания.Инъче щеше да запише някоя грешка.Мини да я прочетем да видим записва ли ти нещо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook