Климатроник-Сензор външна температура
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Климатроник-Сензор външна температура
При проблем с таралежа симптомите са доста и различни, по принцип той контролира скоростта на вентилатора и много грее, нищо чудно когато го пуснеш да духа само на предното стъкло, да загрява повече и да се проявяват проблемите.
Най-лошите проблема които прави са да духа на максимум и да не можеш да регулираш степента, да остава да върти вентилатора при изгасена кола в следствие изхабява акумулатора.
Също така, таралежа може от време на време да прави номера, не винаги, докато в един момент се скапе напълно и почне да ти източва акумулатора.
За мен проблема ти е точно в него.
Най-лошите проблема които прави са да духа на максимум и да не можеш да регулираш степента, да остава да върти вентилатора при изгасена кола в следствие изхабява акумулатора.
Също така, таралежа може от време на време да прави номера, не винаги, докато в един момент се скапе напълно и почне да ти източва акумулатора.
За мен проблема ти е точно в него.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Таралежа е един обикновен термистор и товарен резистор на мотора с променливо съпротивление. В зависимост от това, коя секция в него се прецака, се държи по различен начин. Най-лошото е като е само товарно съпротивление.
- nnikolov89
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: Климатроник-Сензор външна температура
и аз мисля,че таралежа е за смяна
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Ами днес ми потрябва колата, закачих акумулатора, понеже го бях откачил, тъй като климатроникът не спираше да духа и на загасен двигател
, и след като го закачих започна веднага да си духа преди да съм я запалил още
Викам си няма да се ядосвам, пуснах климатроника от дисплея, колкото да мога да регулирам в коя посока да духа, и го сложих на 'ауто', тъй като ако не пусна климатроника от копчето, то си духа дори и като е изключен, обаче в краката, и на предното стъкло. А аз си викам, като духа яко, поне да ме затопли както си трябва. Беше пуснат на най-ниска степен - 1 чертичка на дисплейчето, обаче климатроникът си духаше все едно е на най-висока. Оставих го така, след минутка загря и започна да духа топло. Аз нищо не пипах - нито дифузора на таблото, нито градусите, и след още 2 минути климатроникът се кротна, и започна да духа както нормално трябва да духа на 1 чертичка - съвсем слабо
И проблемът изведнъж изцяло изчезна, вече можех да контролирам климатроника от копчетата - с каква сила да духа, дори и да го спирам и да не духа изобщо
Всичко си беше както преди проблема - а именно перфектна и безпроблемна работа и контрол на климатроника
След това доста я покарах, пусках, спирах и нищо не стана, проблемът вече го нямаше
Просто както изведнъж се появи това чудо, така си и изчезна, без предупреждение и симптоми, и сега всичко си е пак нормално
Вече започвам да си мисля, че някоя жичка ми играе номера, или при много дъждовно време, може би някое уплътненийце изпуска, и някъде електрониката се намокря, и дава фира
Ама без да се разглоби таблото май няма да се разбере какво точно й има 







Вече започвам да си мисля, че някоя жичка ми играе номера, или при много дъждовно време, може би някое уплътненийце изпуска, и някъде електрониката се намокря, и дава фира


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Ами явно всички сте обединени около мнението, че таралежът е виновен и е за смяна
Ще се сменя значи, няма да рискувам климатроникът пак да ми играе ганкиното когато му скимне, и само да се притеснявам. Просто се радвам че точно в момента спря да ми ги прави тези номера, че се бях видял в чудо 2 дни. Сега поне докато проблемът го няма, ще мога спокойно да карам колата, и да търся нов таралеж, нямам избор
Благодаря на всички за мненията, дано проблемът изчезне със смяната на таралежа


Благодаря на всички за мненията, дано проблемът изчезне със смяната на таралежа

- RhythmiX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Хасково, BG.
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '02г.
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Датчика за външна температура играе роля за нормалното работене на климаторника.
Днес оправих моя и климатроника тръгна както трябва.
Днес оправих моя и климатроника тръгна както трябва.
- the_feature
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.03.2012
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Аз карах 2 лета без този датчик и климатроника си охлаждаше идеално. чувал съм че ако го нямало климатроника не работел както трябва но от личен опит знам че не му влияе по никакъв начин.
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Аз сложих NTCM - 5kOm - B3470 и за сега си стои още на -40 градуса
Дали не е правилният термистор?

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Климатроник-Сензор външна температура
PaKo87 написа:Аз сложих NTCM - 5kOm - B3470 и за сега си стои още на -40 градусаДали не е правилният термистор?
Нaли знaеш че не отчитa веднaгa.При мен се нaложи дa откaчa клемите че дa зaрaботи.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Климатроник-Сензор външна температура
8-10 мин трябвало, според колегите от Е36 форума.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Климатроник-Сензор външна температура
the_feature написа:Аз карах 2 лета без този датчик и климатроника си охлаждаше идеално. чувал съм че ако го нямало климатроника не работел както трябва но от личен опит знам че не му влияе по никакъв начин.
Колега, не заблуждавай хората. Може да охлажда идеално и да затопля идеално като Golf II, но няма да има прецизност в температурата в купето и посоката на струята.
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Климатроник-Сензор външна температура
Teogop написа:the_feature написа:Аз карах 2 лета без този датчик и климатроника си охлаждаше идеално. чувал съм че ако го нямало климатроника не работел както трябва но от личен опит знам че не му влияе по никакъв начин.
Колега, не заблуждавай хората. Може да охлажда идеално и да затопля идеално като Golf II, но няма да има прецизност в температурата в купето и посоката на струята.


В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Климатроник-Сензор външна температура
- Код: Избери целия код
TEMPERATURE REGULATION (HEATING)
The IHKA E39 uses two separate heater cores for the driver and passenger sides. Each
heater core is controlled by a pulsed water valve to regulate the flow of coolant, as on other
IHKA systems. The valves are powered closed and wide open when deactivated. The
water valves are pulsed to regulate the temperature based on the following inputs:
• Left/right temperature settings
• Left/right heater core temperatures
• OUTSIDE TEMPERATURE
• Interior temperature
• “Y” factor
- Код: Избери целия код
REAR DEFROSTER BUTTON: - When pressed, the rear defroster is
switched on for:
• 10 minutes with the OUTSIDE TEMPERATURE > 14OF.
• 17 minutes with the OUTSIDE TEMPERATURE < 14OF.
- Код: Избери целия код
Switching ON requirements for the
REST feature include:
• Ignition switched OFF or in KL R
• Rest button pressed
• OUTSIDE TEMPERATURE <15OC
• Coolant temperature > 70OC
• Battery voltage > 11.4 volts
• Less than 15 minutes after ignition is
switched OFF
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Климатроник-Сензор външна температура
С това приключвам с моите коментари по тази тема.
За съжаление форумите много се комерсиализират и потребителите вече доста по-трудно намират достоверна информация в тях.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани