Нужда от съвет М20Б27
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нужда от съвет
alpina-ma6inata написа:А защо не си направиш 27-цата бързооборотна, даже трябва по-бърза да стане.
Аз ще минавам по този път лятото сигурно. Засега съм взел входящ колектор заедно с дросела, рейка с дюзи и регулатор за бензина. Освен тези неща ти трябва дебитомер с филтърна кутия и гофрирания маркуч между дебитомера и дросела. Това всичко ти трябва от 2.5 мотор. Аз в момента съм с 20-кова глава (не знам дали е същата като 27-цовата, май не), мисля и нея да я портна, за да стане с отворите като на 25-цаи и смяна на разпределителния вал пак от 2.5. Или направо 25-цова глава, не съм стигнал дотам още. Гледам, пък и някои хора казват, че може само 20-кова глава без да я пипаш, но мисля да го направя все пак, за да усетя ефекта УАУ.
Както и едно чипче ще ти трябва. Ако изпускам или бъркам нещо, кажете аз също я следя темата.
Ето и едно полезно четиво по темата:
viewtopic.php?f=29&t=24112
Самата глава на м20 от б20 и б25 се различава по обема на камерите и пропускливоста /Volumetric efficiency/основно.На м20б25 вала е много по рошаф и отворен от тоя в б20.Не че няма да стане но по добре си намери глава от м20б25 с вала .Само гледай номера под смукателя -трябва да е 885 да няма грешки че има всякакви . Без такава глава и прилежащия колектор дросел едва ли може да има сериозно съживяване на мъртвеца.Другото много важно нещо е ЕКУто от 25ца.Ако намериш тия неща може да излезе нещо по добро от оригинална 25ца.Разбира се нищо не ти пречи да портнеш и главата и колекторите на новата глава.
П.П. Линка в основни линии е изчерпателен.Едва сега го прегледах

Последна промяна Jordana на 15 Фев 2013, 22:09, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нужда от съвет М20Б27
Ако е възможно да не се усира и тая тема колега.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- alFA DrifteR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Re: Нужда от съвет М20Б27
Съжалявам че съживявам стара тема но имам малко апдейт за хората с 1988 м20б27 Супер ета.
Само през 1988 325 (без Е или i), със 6000обр/мин оборотомер, щамп с 885 глава но с по-малкък разпределитен вал(246) и единични пружини на клапаните,
2.93 диф и с по-малък диаметър дросел и с видимо по-малък смукателен колектор и е с 2.5бар регулатор на бензина. Дайното показа 111к.с и 143торк.на колелата. Спек заводските са 127к.с и 170торк. Обаче може да се сменят някои части без да се бара блока(биели, бутала и тн.) и да стане по-добре и от м20б25ца.
Това което направих и аз с мойта супер ета.. Свалих главата, сложих 274 разпределителен вал, двойни пружини на клапаните, по-големи дюзи 210сс/мин при 80% цикъл, дросел от 25ца, смукателен колектор от 25ца, ЕКУ от 25ца, бензинов регулатор от 25ца(3.0бар) и дебитомер от м30б35. Без чип на дайното даде 154к.с и 157торк като сместа бе 16:1 af/r. След това намерих Алпина Б3 2.7 чип, колата живна още повече но не беше това което исках/търсех, проблема ми идваше от големите дюзи. Намерих един тип който "пече" чипове, струваше ми 300лв. да ми направи един за мойта Бети за 210сс дюзи и м30 дебитомер (на който трябваше да му врътна зъбното колелце с 2зъбчета). След това обаче понаправих още няколко неща, махнах катализатора, изпускателни колектори влезнаха вътре, регулируем регулатор на бензина. На дайно не съм ходил след като сложих чип но ще кажа че е36 с м52б28 с изпускателни колектори и чип ми гледа задния номер. Бети е с 4врати и 1150кг. без мен и с половин резервоар тунджа.. Това е за моя мъртвец
Само през 1988 325 (без Е или i), със 6000обр/мин оборотомер, щамп с 885 глава но с по-малкък разпределитен вал(246) и единични пружини на клапаните,
2.93 диф и с по-малък диаметър дросел и с видимо по-малък смукателен колектор и е с 2.5бар регулатор на бензина. Дайното показа 111к.с и 143торк.на колелата. Спек заводските са 127к.с и 170торк. Обаче може да се сменят някои части без да се бара блока(биели, бутала и тн.) и да стане по-добре и от м20б25ца.
Това което направих и аз с мойта супер ета.. Свалих главата, сложих 274 разпределителен вал, двойни пружини на клапаните, по-големи дюзи 210сс/мин при 80% цикъл, дросел от 25ца, смукателен колектор от 25ца, ЕКУ от 25ца, бензинов регулатор от 25ца(3.0бар) и дебитомер от м30б35. Без чип на дайното даде 154к.с и 157торк като сместа бе 16:1 af/r. След това намерих Алпина Б3 2.7 чип, колата живна още повече но не беше това което исках/търсех, проблема ми идваше от големите дюзи. Намерих един тип който "пече" чипове, струваше ми 300лв. да ми направи един за мойта Бети за 210сс дюзи и м30 дебитомер (на който трябваше да му врътна зъбното колелце с 2зъбчета). След това обаче понаправих още няколко неща, махнах катализатора, изпускателни колектори влезнаха вътре, регулируем регулатор на бензина. На дайно не съм ходил след като сложих чип но ще кажа че е36 с м52б28 с изпускателни колектори и чип ми гледа задния номер. Бети е с 4врати и 1150кг. без мен и с половин резервоар тунджа.. Това е за моя мъртвец



- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нужда от съвет М20Б27
Всичкото по механиката добре .Само тоя чип за 300 лв малко ми е Х ?!
Една мега с едис 6 запалване би заспала на тоя мотор а ще качи и доста коне заради запалване и настройки.
Като си тръгнал по пътя на стоковата електроника пробвай как се държи с други ЕКУта .На мойто М20 най добре беше с ЕКУ от 7ца двойната платка.
Пвечето които са 55 пина за М20 и нещо нататък стават директно да се боднат.
Една мега с едис 6 запалване би заспала на тоя мотор а ще качи и доста коне заради запалване и настройки.
Като си тръгнал по пътя на стоковата електроника пробвай как се държи с други ЕКУта .На мойто М20 най добре беше с ЕКУ от 7ца двойната платка.
Пвечето които са 55 пина за М20 и нещо нататък стават директно да се боднат.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- alFA DrifteR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Re: Нужда от съвет М20Б27
Благодаря, доволен съм доста бих казал, може би едно портване на главата, всмукателните колектори и дросел ще го съживи още повече
целия суап ми отне 3 дни като разполагах със сервиз, инструменти и бях съвсем сам
За ЕКУ-та съм ползвал само от м20б25ци (173,351 и 524) и се спрях на 173. Чипа е къстом правен за 200сс/мин инжектори, м30 дебитомер и още нещо заради разп. вал. Трябваше да сменя 2 чипа от същия този "пекар" докато двигатела замърка. Мислех за Mиллер маф и уор чип но $600 са си пара. Иначе си прав една мега би го направила да мърка още по-добре но за сега съм на това дередже
Мегата ще влиза когато и турбото
Един приятел с блок от м20б27 супер-ета които са с 8.5:1, всичко останало от м20б25 с разпределителен вал 272гр. с hx35 турбо и мега на 0.8бара му даде 344понита на колелата. К'во повече му трябва на човек 


За ЕКУ-та съм ползвал само от м20б25ци (173,351 и 524) и се спрях на 173. Чипа е къстом правен за 200сс/мин инжектори, м30 дебитомер и още нещо заради разп. вал. Трябваше да сменя 2 чипа от същия този "пекар" докато двигатела замърка. Мислех за Mиллер маф и уор чип но $600 са си пара. Иначе си прав една мега би го направила да мърка още по-добре но за сега съм на това дередже

Мегата ще влиза когато и турбото




- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нужда от съвет М20Б27
Турбото ако не прекаляваш с буста примерно 0.6 ще стане и с това ЕКУ дето си в момента без да пипаш друго.Отделно щом не ти се занимава с мегата тоя чип може да се направи с емулатор и да се настрои в движение колата след турбото.Малко е тегаво с тоя дебитомер с клапа ..смесите са почти неконтролируеми под буст но пък нищо не пипаш друго и си върви. Не забравяй маслената помпа и маслен кулер след турбото.Тоя стоковия не върши работа.Всичко си е до хубава електроника от тук нататък .Успех в завършването на проекта.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Нужда от съвет
Jordana написа:На м20б25 вала е много по рошаф и отворен от тоя в б20.
Сигурен ли си..?

The fun is not in the straight line...!
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нужда от съвет
NEDD написа:Jordana написа:На м20б25 вала е много по рошаф и отворен от тоя в б20.
Сигурен ли си..?
Това от де го копна ?
6 градуса е изместването спрямо б25 и малка разлика в лифтинга доста подобни в изпускателната част и различни в смукателната .Еднакви ама само приличат на еднакви.Като се добави по големия дебит на 885 главата спрямо 731 различния ход на вала както и различното ЕКУ нещата си идват по местата.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани