Запотен фар
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Запотен фар
Аз и преди го бях писал.... сваляш капачката на фара след като си загасил мотора (т.е. мотора трябва да е загрял и отпред да е жега) и го оставяш така за 30-40 мин... после преглеждаш капачката и ако няма дефекти по гуменото уплатнение - спокойно, но правилно поставяш капачката обратно и я защипваш силно... и двете скоби трябва да са хванали стабилно и на място...
Ако имаш проблеми с изолацията на капачката (дали от към фара или самата капачка - все тая), тогава трябва да ги отстраниш... аз на 1-цата карах 2-3 месеца само с едната скоба на място и се потеше... направих горната процедура, сложих и другата скоба и изпотяването спря.
Ако имаш проблеми с изолацията на капачката (дали от към фара или самата капачка - все тая), тогава трябва да ги отстраниш... аз на 1-цата карах 2-3 месеца само с едната скоба на място и се потеше... направих горната процедура, сложих и другата скоба и изпотяването спря.
Re: Запотен фар
Предполагам 30-40-те минути са за "проветряване" на влагата...
И според теб проблемът със сигурност е около уплътнението на капачката (или на капачката, или на фара)

И според теб проблемът със сигурност е около уплътнението на капачката (или на капачката, или на фара)

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Запотен фар
Дам, така фар-а се проветрява и от жегата се дръпва влагата... като се има в предвид, че колата ти не е на 10 години, вероятността изолацията отпред по фара да е проблема е нищожен... по-скоро изолацията на фара нещо не е както трябва - щипките не притискат добре, самото уплатнение не е ОК... огледай го колкото можеш...
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Запотен фар
flame написа:Ко праим ся?Досега не ми се беше случвало, независимо от атмосферните условия...
Да не си сменял крушка скоро?
Re: Запотен фар
Mollov написа:Дам, така фар-а се проветрява и от жегата се дръпва влагата... като се има в предвид, че колата ти не е на 10 години, вероятността изолацията отпред по фара да е проблема е нищожен... по-скоро изолацията на фара нещо не е както трябва - щипките не притискат добре, самото уплатнение не е ОК... огледай го колкото можеш...
От всичко това аз само щипките се виждам как мога да оправя сам. Ако изолацията е кофти кво мога да направя освен да я засиля към М-кар?

Huku написа:Да не си сменял крушка скоро?
Ц - сичко е оргиналдъ - както е излязло от завода

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Запотен фар
Ами... засилваш я към М-Кар... ама не съм сигурен, че ще свършат сериозна работа... щото това с изолацията е пипкава работа, а те сигурно ще се засилят да свалят фарове, брони и чудеса и накрая ще ти обадят мноооо прилична цифра...
А иначе изолацията може и да няма нужда от "поправяне" - просто погледни за какво става дума и дали капачката прилепя достатъчно добре и плътно... странно е как ей така са почнали да се потят от нищото...
А иначе изолацията може и да няма нужда от "поправяне" - просто погледни за какво става дума и дали капачката прилепя достатъчно добре и плътно... странно е как ей така са почнали да се потят от нищото...
- armen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: 535d
- Детайли за колата: E30 convertible
Re: Запотен фар



- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Запотен фар
Мене, след като "професионално" ми смениха габарита(на ринговете) не ми беха щракнали капачката отзад и на автомивката станааааа.... После отидох да ги питам кво стааа и те ми я щракнаха и се извиниха. Нооо... са гледам, че лупата на същия фар изглежда матово в сравнение с другия. Сигурно и там се е намокрило но не изсъхва както самия фар от самосебеси.
Tashaka e unimaginable!
Tashaka e unimaginable!
Re: Запотен фар
колеги и мен ме прецакаха и след смяна на габарит предния десен фар е целия мокър.
немога да го изсуша нито като карам на дълги, нито с леко отворена капачка за да влиза топлина от двигателя.
някакви предложения ? освен да се сваля всичко наново + фара
немога да го изсуша нито като карам на дълги, нито с леко отворена капачка за да влиза топлина от двигателя.
някакви предложения ? освен да се сваля всичко наново + фара
- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Запотен фар
Аз имах същия проблем и на двата фара. Реших го като свалих капачките на фаровете, махнах уплътненията и в каналчето,в което лежат уплътненията сложих допълнителни гумени лентички (от тези за уплънение на врати и прозорци) и върху тях оригиналното уплътнение и обратно на фаравете. Нямам проблем от тогава! Другото което направих е, че залепих с Power Tape прозорчетата за достъп до фаровере в каланиците от там влиза влага/вода в двигателния отсек, когато е мокро!
- blagun
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Запотен фар
morto написа:Аз имах същия проблем и на двата фара. Реших го като свалих капачките на фаровете, махнах уплътненията и в каналчето,в което лежат уплътненията сложих допълнителни гумени лентички (от тези за уплънение на врати и прозорци) и върху тях оригиналното уплътнение и обратно на фаравете. Нямам проблем от тогава! Другото което направих е, че залепих с Power Tape прозорчетата за достъп до фаровере в каланиците от там влиза влага/вода в двигателния отсек, когато е мокро!
А как ще смениш крушката на десния фар като си залепил прозорчето?!
- tg.todorov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Запотен фар
Mollov написа:Аз и преди го бях писал.... сваляш капачката на фара след като си загасил мотора (т.е. мотора трябва да е загрял и отпред да е жега) и го оставяш така за 30-40 мин... после преглеждаш капачката и ако няма дефекти по гуменото уплатнение - спокойно, но правилно поставяш капачката обратно и я защипваш силно... и двете скоби трябва да са хванали стабилно и на място...
Ако имаш проблеми с изолацията на капачката (дали от към фара или самата капачка - все тая), тогава трябва да ги отстраниш... аз на 1-цата карах 2-3 месеца само с едната скоба на място и се потеше... направих горната процедура, сложих и другата скоба и изпотяването спря.
Едната закопчалка е счупена но капаците за крушките им сложих малко силикон и мисля че от там няма да влиза вода. Не знам обаче къде са отдушниците да не би там да е повредено или запушено нещо.
- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Запотен фар
Разлепям тиксото и готово! Занимавка е, но поне няма потни фарове!
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Запотен фар
morto написа:Разлепям тиксото и готово! Занимавка е, но поне няма потни фарове!
Крушката може да изгори много рядко а запотяването да се получава често такаче номера на колегата е по добър от колкото да се поти фара понеже влиза вода от капачката при калника защото ни мързи да го разлепим и залепим

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани