Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от dpopov » 14 Яну 2014, 19:31

Колеги, последно време си търся е46 ДИЗЕЛ ! но след толкова изчетено за турбини, демпфери, маховици, дюзи и т.н. започнах да гледам бензинки. Сега и да не съм напълно офф :

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5cyhqo

дайте мнение ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от acho.rs » 14 Яну 2014, 19:59

dpopov написа:Колеги, последно време си търся е46 ДИЗЕЛ ! но след толкова изчетено за турбини, демпфери, маховици, дюзи и т.н. започнах да гледам бензинки. Сега и да не съм напълно офф :

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5cyhqo

дайте мнение ?

Как да дадем мнение - няма нито една снимка на интериора - какъв салон е , седалките ракора ли са , ел. ли са , има ли подгряване , има ли навигация , мулти волан .... За тая космическа цена за 320ка поне една снимка вътре можеше да даде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от dpopov » 14 Яну 2014, 20:03

То вътре е ясна работата.. седалки, табло, волан скоростен лост лесно се разпознават. Иксах, ако може някой нещо за външния вид и за този 2 л. бензинов двигател да спомене нещо..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от mustang1986 » 14 Яну 2014, 20:21

acho.rs написа:
dpopov написа:Колеги, последно време си търся е46 ДИЗЕЛ ! но след толкова изчетено за турбини, демпфери, маховици, дюзи и т.н. започнах да гледам бензинки. Сега и да не съм напълно офф :

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5cyhqo

дайте мнение ?

Как да дадем мнение - няма нито една снимка на интериора - какъв салон е , седалките ракора ли са , ел. ли са , има ли подгряване , има ли навигация , мулти волан .... За тая космическа цена за 320ка поне една снимка вътре можеше да даде.


Сигурно ръчната и е от другия край и затова не я е снимал от вътре :mhihi:
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!


Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.11.2013
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 545i
Мечтае да кара: E23 745i Turbo, E24 M6, E26 M1, E28 M5, E31 850 CSI, E34 M5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от petar_majarov » 14 Яну 2014, 20:27

JTD написа:
petar_majarov написа:
JTD написа:Тези 500лв я стигнат за обслужване на ремъка, я не. :lol:



:lol:

Смей се сега, после ще плачеш обаче.
Иначе може и една стотинка да не дадеш за ремъците, ако искаш.
Може пък за теб смяна на ремъците да е само ремъка, който и за 20лв ще го смениш и ще се самоуспокояваш, че си сменил ремъка, което е и до някъде вярно де.
Сменил си ремъка все пак. :bowdown:

п.п. Цената за ремъците, ролките, обтегачите, труда и всичко е над 550лв. Казвам ти го от опит. Пък ти си се смей колкото си искаш. :ok:



На това му се казва тежка диагноза. Да си съчиниш сценарии, да го лешнеш на друг и да почнеш да го обиждаш. Бих казал даже шизофрения Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 14.02.2013
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 M54B22
Мечтае да кара: E90 330i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Loris » 14 Яну 2014, 21:08

dpopov написа:То вътре е ясна работата.. седалки, табло, волан скоростен лост лесно се разпознават. Иксах, ако може някой нещо за външния вид и за този 2 л. бензинов двигател да спомене нещо..


На външен вид добре изглежда, снимките са правени на тъмно и за забележки трудно може да се забележат от снимките.
Има хубава стойка колата. Цената ми се вижда висока, но ако собственика е сменил доста неща и е в добро състояние си заслужава с лек коментар на цената. Двигателя е супер М54Б22, аз карам такова комби предимно за извън града и съм много доволен от ускорение разход поведение на пътя.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 8.03.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimov93 » 14 Яну 2014, 21:33

Добър вечер колеги! може ли мнение за тези коли http://www.cars.bg/c520534 http://www.cars.bg/c550647 заслижават ли да се огледат на живо??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от dpopov » 14 Яну 2014, 22:45

Loris написа:
dpopov написа:То вътре е ясна работата.. седалки, табло, волан скоростен лост лесно се разпознават. Иксах, ако може някой нещо за външния вид и за този 2 л. бензинов двигател да спомене нещо..


На външен вид добре изглежда, снимките са правени на тъмно и за забележки трудно може да се забележат от снимките.
Има хубава стойка колата. Цената ми се вижда висока, но ако собственика е сменил доста неща и е в добро състояние си заслужава с лек коментар на цената. Двигателя е супер М54Б22, аз карам такова комби предимно за извън града и съм много доволен от ускорение разход поведение на пътя.


Благодаря ти за коментара, колега! А как стоят нещата при обслужване (масло,ролки, ремък) ? И с какъв дизел я караш ? Имам предвид дали по-скъпия или обикновения..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 8.12.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от e46! » 14 Яну 2014, 22:57

Мнение за тази
http://www.mobile.bg/11386158702100679

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Kris » 15 Яну 2014, 0:12

kokok0 написа:
Kris написа:
kokok0 написа:Ле леееееее, кво ви става бе хора! Кви са тия преразкази и съчинения?!? Аз няма да си съчинявам ше дам факти.
-масло и филтър = 150лв. добро масло!
-въздушен филтър на двг+филтър купе = 38лв.
-за 100лв може да се намерят свещи
-бенз. филтър 53лв. (има и по-евтини !)
-ремъците и ролките = около 200лв.

Колега "Alexch", ми той да отиде да си я купи човека цялата кола от магазина на части и да си я сглоби! Течности работи али бали.....
Както и да е, всеки си сменя квото си иска и да си сменя квото си иска.

Какъв е тоя мит, че автоматите са с виско а ръчките с ел. перка - ужас !
Филмът с виското е че ако започне да се върти твърдо, развива безбожни обороти, от което следват 2 неща:
1. Евентуално счупване на перката и демидж на обсега около нея;
2. По-висок разход на гориво + постоянно фучене + загуба на някакво количество мощност (до колкото съм чел между 9 и 14%).

Ако завариш виското, се прости със водната си помпа, тя не харесва заварени вискота - ТОВА Е ВЕЛИКО !



Колега, почти си уцелил с цените (според мен това са цени за "става", а не за добро), но няма да спорим. А за течностите колегата е питал за тях и за това му се дава отговор.

За виското незнам дали е така, аз карам автомат и като се замисля всичките ми автомати са били с виско (може и случайно да е било). Но имам случка от преди месец, след смяна на виско, че си беше заминало и не въртеше, новото след работа от около месец се оказа че е дефектно и върти постоянно което беше направило водната помпа "на дреб", добре че го хванахме преди да е станал някакъв сакатлък. Естествено последва гаранционно сменяне на виското и водната помпа с нови и сега няма проблеми.



Приятел, може ли да ми обясниш какво се беше повредило на помпата вседствие на дефектния виско съединител ?

Еми как да ти обесня, с една дума беше умрела, или по български ужасен стържещ звук и разбита ос, а като я свалихме ... нямам думи.

И колеги всичките тези работи за които толкова казвате да гледаме да ли са ОК за да може като купим колата да сменим само маслото иначе сме се минали са консуматив.

Това: масла (всички), филтри, ролки, ремъци, обтегачи, водна помпа, свещи, антифриз, спирачна течност, фреон, накладки, дискове, акумулатор, крушки (дори и ОЕМ ксенон) и още няколко неща които в момента не се сещам, са консуматив който се сменя регулярно, а не се чака нещо да се счупи и тогава да се прави.

Аз като купя кола и гледам да сменя всичко възможно най-бързо, ако не ми позволява бюджета, сменям най-наложителните и след месец два останалите неща. Но както казах това съм аз, и искам да знам че ако реша паля и тръгвам на 2-3000км път и знам че всичко е ОК, а не почвам да мисля кое ще ме предаде ( или по-лошото да тръгна без да мисля и да ме остави колата някъде, като в последствие ми излезе доста по-скъпо това което съм си спестил по-рано)

П.П.
Извинявам се за офтопика, аз приключвам с обесненията. Смятам че сме големи хора и всеки може сам да реши как, къде, какво и за колко да си обслужи колата.

П.П.2
А колегите които все пак искат да питат кое-колко има тема за цени на частите малко след тази.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 29.10.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е46 м3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от thndr » 15 Яну 2014, 11:50

Колеги някой гледал ли е тази кола?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5d6ke2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж
Кара: 330i 03` ръчка
Мечтае да кара: вече го кара

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от miroslav_r » 15 Яну 2014, 11:56

thndr написа:Колеги някой гледал ли е тази кола?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5d6ke2

Опитал се е човека,но се е получил грозен мунинг.....сам си направи сметка колко е юркана тази каруца :kuku:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 15 Яну 2014, 12:01

miroslav_r написа:
thndr написа:Колеги някой гледал ли е тази кола?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5d6ke2

Опитал се е човека,но се е получил грозен мунинг.....сам си направи сметка колко е юркана тази каруца :kuku:

В интерес на истината,иска малко промени и ще изглежда доста по-добре и дори няма да е мунинг...
Дано само генерацията да си е двойна а не само един накрайник в дясно...

Махаш :
всички М табелки по интериора
боядисва си се в черно добавката на М бронята отзад
По-малки накрайници ,че тези са грозни кюнци
махат се веждите на фаровете
плазмения километраж се разкрава с фабричен такъв примерно ,но може да свети готино
Маха се фолитото отвътре и се пръскат лайсните

И ще придобие коренно ралзичен вид
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.01.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Lunatic80 » 15 Яну 2014, 14:26

Добър ден ! Стигнах до решението да си взема е46 бензин и имам няколко въпроса свързани с покупката.
Давам пример за това което си търся :
Първият - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5d8amg
Втория- http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5d8a4u
За автокъща автовива вече срещнах коментари по назад в темата , със сходно описание за колата но това не е толкова важно.Изчетох почти всички възможни теми за 318 143 коня мотора, и не останах много доволен писаното за него.За това гледам също 2.0 170 коня и 2.5 192 коня макар и голямата разлика в разхода на гориво.Годината която търся е 2002-2004.
Ще помоля да ми отговорят собственици или добре запознати хора с някои от трите мотора, за неща като поддръжка,здравина и най-вече окачването.Информацията която аз намерих за M52 и М54 не е много.И се пак колите от снимките, доколкото е възможно от 'снимки' да бъдат оценени от някой , който разбира или е виждал повече bmw-та от мен.Относно на колко километри са и как са поддържани нещатата са ми ясни но има неща на външен вид интериор/екстериор дето ми обягват при оглед в предвид че не съм имал bmw
Ще съм благодарен да получа отговори на лично за да не наспамим темата излишно.Благодаря !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от stormrider » 15 Яну 2014, 16:35

Втората е много постна.Няма ксенон.Няма мулти волан.Няма подгреви.Миже и да не е 2004 г. Парите и са много.Отвори Ауто скаут 24 и виж за 4000 евро какви коли има.
С много любов към децата!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook