Автоматик vs. ръчни скорости
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Какви данни бре, човека си е дал пряка съпоставка между ръчка и автомат на конкретен модел не по-стар от "актуалните" Е60... Нищо лошо не искам да кажа за модела, но нали за кутии в Е60 и подобни от тяхното съвремие говорим.
Но на Е60, наистина повече подхожда автомат, мисля...
И какво странно има 600Nm на 3-та да приплъзва при 120, където е и бууста кажи-речи...?
Но на Е60, наистина повече подхожда автомат, мисля...
И какво странно има 600Nm на 3-та да приплъзва при 120, където е и бууста кажи-речи...?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
iceblast написа:Колега, то и твоя модел не е последен писък на техниката, че даже Е90ката на колегада е била с по-новия ZF, така че е била по-модерна от твоята кутия.
Аз карам предимно само нови автомобили, тази е по-скоро изключение и за кратко време, но да не влизам в подробности. Притежавал съм доста нови БМВ-та и имам преки впечатления. Иначе не бих се изказвал така убедително.

Поради горното, получавам покани за тест на всички нови модели БМВ.

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Nickelback написа:Какви данни бре, човека си е дал пряка съпоставка между ръчка и автомат на конкретен модел не по-стар от "актуалните" Е60... Нищо лошо не искам да кажа за модела, но нали за кутии в Е60 и подобни от тяхното съвремие говорим.
Но на Е60, наистина повече подхожда автомат, мисля...
И какво странно има 600Nm на 3-та да приплъзва при 120, където е и бууста кажи-речи...?
На профила на колегата пише, че кара е46, после ти ми казваш, че правил директно сравнение с е90 /какво сравнява/и му било тромаво - глупости. Аз притежавах е 92 3.0д и вървеше превъзходно. 335и и 335д имат по-добра димнамика от моето 545и. Сега да си говорим глупости, няма смисъл. Още повече тези данни са широкодостъпни и си пише - за колко ускорява автоматика за колко ръчката. Няма да споря повече по този въпрос! Казах вече какво е моето мнение - то се оповава на безспорни факти и съществува като инфо в нета.
Поздрави.
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Това е факт, които не знаех, не знам дали си го споменавал на друго място. Хубаво е да се знае, защото аз гледайки ти профила виждам какво караш и като говориш смятам, че говориш от гледната точка на автомобила ти. Все пак, за да придобиеш хубава представа е хубаво една кола да се покара повечко км.
П.П. Ако не смогваш на тест драйвовете на новите тупалки пиши ЛС
П.П. Ако не смогваш на тест драйвовете на новите тупалки пиши ЛС

- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
bmw545i написа:Колега, като вземеш актуален модел автомобил и се запознаеш с съвременните данни ще говорим. Сега информационно си изостанал доста и се губи смисъла.
Пич, нали тук коментираме модел Е60 (такъв е и раздела )

А ти ако си говориш за Ф10, Ф01 и т.н със 8ск автомат си е твои проблем ! Раздела е за Е60 и неговите кутии !!!
Не знам къде ги гледаш тея данни за по-бързия автомат , ама си много заблуден явно - почети още малко

...... Или просто покарай ръчка на твоя модел - ама тряя и да не се мноо вързан в ръцете де

На профила к'во пише няма значение ..... в момента имам 4 БМВ-та , да ги опиша прилежно всички ли?

А къде съм споменал '' ТРОМАВА'' - за който и да било модел - казах че ръчката е по-екзалтираща и вълнуваща от който и да било 6ск. автомат !!! Айде да не ми изопачаваш думите

п.П : Ако си смяташ за бърза колата - мога да те сваля на земята когато пожелаеш

330ката след ремап е по-бърза от 550и - проверено !
Поздрави!
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
За е90 съм съгласен - това е кола за каране, ама е 60 си е лимузина за возене, смисъл подхожда й автомата, да караш 120 - 130, настигаш някой, кикдаун, сваля 2 надолу и си на 170 180 за 2 - 3 секунди, и си продължаваш пътуването, то всеки път като настигаш някой и бързаш, да ръчкаш нагоре надолу скорости - айде мерси. Е90 си е за каране и дрифтене, повече градска бегачка да ти носи кефа - там вече ръчката да за дрифт. С е 60 да дрифтиш - става леко да и врътнеш задника, ама за по-сериозни неща си мисля не. Аз съм вече над 35 години и си карам автомата и си мисля моите си неща и схеми, а не да мисля кога да сменям и да връщам скорости нагоре надоло, като искам малко адреналин - S режим и ръчно сменяне.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
stefan8898 написа:Е90 си е за каране и дрифтенe

Нека не се лъжем с "бързите" автомати. Илюзията се създава от това, че шофьорът не прави нищо, а само чака да се случи нещо. Разходът на автомата от това поколение също е по-голям.
Последна промяна In_Memoriam на 09 Яну 2014, 12:13, променена общо 5 пъти

Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Никой каращ кола с ръчна кутия не мисли в бъдещето как ще нареди скоростите, това е интуиция. Няма да ти казвам колко бързо вкарвам от 5-6-та на 3та 

- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Точно и аз щях да кажа същото-ако някой се е качил на първа кола автоматик,може и да му е проблем да ги сменя бързо предавките или да преценя кога на коя да е,но аз 11 години съм карал ръчни кутии преди да се кача в първия си автоматик,така че дори мозъкът ми вече не го мисли ,всичко става машинално.
И пак казвам,човек има мноооооого по-голямо предимство именно в това-че вижда пътя в реална обстановка и в перспектива,а компютърът управлява скоростната и двигателя по зададени параметри и най-важното предимство-да мисли го няма.
И като се почнат пък едни коментари за дрифтене........ имам чуството че карате с вратите напред само в градовете.
А самата идея Е90 !!! и дрифт е меко казано не на място.
И пак казвам,човек има мноооооого по-голямо предимство именно в това-че вижда пътя в реална обстановка и в перспектива,а компютърът управлява скоростната и двигателя по зададени параметри и най-важното предимство-да мисли го няма.
И като се почнат пък едни коментари за дрифтене........ имам чуството че карате с вратите напред само в градовете.
А самата идея Е90 !!! и дрифт е меко казано не на място.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Ето едно тъжно клипче и една самотна следа на асфалта хахх...
http://www.youtube.com/watch?v=_h7-2GA-91M
http://www.youtube.com/watch?v=_h7-2GA-91M
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
neonman написа:bmw545i написа:Колега, като вземеш актуален модел автомобил и се запознаеш с съвременните данни ще говорим. Сега информационно си изостанал доста и се губи смисъла.
Пич, нали тук коментираме модел Е60 (такъв е и раздела )...... Е90 има същите кутии - за това се изказах !
А ти ако си говориш за Ф10, Ф01 и т.н със 8ск автомат си е твои проблем ! Раздела е за Е60 и неговите кутии !!!
Не знам къде ги гледаш тея данни за по-бързия автомат , ама си много заблуден явно - почети още малко![]()
...... Или просто покарай ръчка на твоя модел - ама тряя и да не се мноо вързан в ръцете де![]()
На профила к'во пише няма значение ..... в момента имам 4 БМВ-та , да ги опиша прилежно всички ли?![]()
А къде съм споменал '' ТРОМАВА'' - за който и да било модел - казах че ръчката е по-екзалтираща и вълнуваща от който и да било 6ск. автомат !!! Айде да не ми изопачаваш думите
п.П : Ако си смяташ за бърза колата - мога да те сваля на земята когато пожелаеш![]()
330ката след ремап е по-бърза от 550и - проверено !
Поздрави!
Казах ти, че няма смисъл без да имаш познания по темата!
BMW
Medieninformation
1/2010
gültig ab 3/2010
BMW 335i Coupé
BMW ConnectedDrive
Komfort Als Sonderausstattung: BMW Assist u. a. mit Auskunftsdienst, Fernfunktionen und VInfo+,
BMW TeleServices, Integration mobiler Endgeräte
Infotainment Als Sonderausstattung: Internetzugang, BMW Online u. a. mit Parkinfo, Landesinfo,
Google Branchensuche, News, Wetter Realtime, Office-Funktionen, BMW Routes
und Musiktitel Update online
Sicherheit Als Sonderausstattung: Adaptives Kurvenlicht mit Abbiegelicht, Fernlichtassistent,
Park Distance Control, Geschwindigkeitsregelung, automatischer/erweiterter Notruf
Fahrleistungen
Leistungsgewicht kg/kW (7,4) 6,8
Literleistung kW/l 75,5
Beschleunigung 0–100 km/h s 5,5 (5,4)
0–1000 m s 24,5 (24,4)
im 4./5. Gang 80–120 km/h s 5,2 / 6,2 (-)
Höchstgeschwindigkeit km/h 250
BMW EfficientDynamics
BMW EfficientDynamics
Maßnahmen serienmäßig
Bremsenergie-Rückgewinnung, Schaltpunktanzeige (Handschalter),
elektromechanische Servolenkung (BMW 325i und BMW 330i), bedarfsgerecht
gesteuerte Nebenaggregate, intelligenter Leichtbau, rollwiderstandsreduzierte Reifen,
kennfeldgeregelte Ölpumpe, Klimakompressor abkoppelbar
Verbrauch im EU-Zyklus
städtisch l/100km 12,0 (11,8)
außerstädtisch l/100km 6,3 (6,4)
insgesamt l/100km 8,4 (8,4)
CO2 g/km 196 (196)
Emissionseinstufung EU5
Versicherungseinstufung
KH / VK / TK 15 / 24 / 26 15 / 24 / 26 15 / 24 / 26
Technische Daten gültig für ACEA Märkte/Zulassungsrelevante Daten teilweise nur für Deutschland (Gewichte)
Werte in Klammern gelten für Automatikgetriebe
1) Öl-Wechselmenge
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Ето малко данни и инфо от Порше. Годината е 2007
911/997 турбо -ляво ръчка/ дясно автомат
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Schaltgetriebe / Tiptronic S
Motor Zylinderzahl 6 6
Hubraum 3.600 cm³ 3.600 cm³
Motorlage/Antrieb Heckmotor Heckmotor
Leistung 353 kW (480 PS) 353 kW (480 PS)
Max. Drehmoment 620 Nm (Overboost: 680 Nm) 620 Nm (Overboost: 680 Nm)
bei Drehzahl 1.950 - 5.000 1/min 1.950 - 5.000 1/min
Verdichtungsverhältnis 9,0 : 1 9,0 : 1
Ladungswechsel 2 VTG - Abgasturbolader (variable Turbinen Geometrie), 2 Ladeluftkühler 2 VTG - Abgasturbolader (variable Turbinen Geometrie), 2 Ladeluftkühler
Schaltgetriebe Tiptronic S
Fahrleistungen Höchstgeschwindigkeit 310 km/h 310 km/h
Beschleunigung 0 - 100 km/h 3,9 s 3,7 s Beschleunigung 0 - 160 km/h 8,4 s 7,8 s
Elastizität (80 - 120 km/h) 3,5 s (Overboost) 3,3 s (Overboost)
Preis Preisliste (PDF) EUR 137.058,25 inkl. MwSt. EUR 140.003,50 inkl. MwSt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Du siehst die Tiptronic ist in allen Punkten besser.
Die Technik hat sich inzwischen unglaublich verbessert. Die Werte sind beachtlich. Und ob man als Normalverbraucher mit Handschaltung überhaupt diese "schlechteren" Werte erreicht bezweifle ich stark.
Ich schätze mal (zum rechnen ist es mir noch zu früh) bei 160 hat der mit Tiptronic einen Vorsprung von mindestens 100 Meter. Das ist eine Welt!
Wer rechnet nach ? Würde mich jetzt selber interessieren
Schönen Tag
geruhsames WE
Klaus

911/997 турбо -ляво ръчка/ дясно автомат
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Schaltgetriebe / Tiptronic S
Motor Zylinderzahl 6 6
Hubraum 3.600 cm³ 3.600 cm³
Motorlage/Antrieb Heckmotor Heckmotor
Leistung 353 kW (480 PS) 353 kW (480 PS)
Max. Drehmoment 620 Nm (Overboost: 680 Nm) 620 Nm (Overboost: 680 Nm)
bei Drehzahl 1.950 - 5.000 1/min 1.950 - 5.000 1/min
Verdichtungsverhältnis 9,0 : 1 9,0 : 1
Ladungswechsel 2 VTG - Abgasturbolader (variable Turbinen Geometrie), 2 Ladeluftkühler 2 VTG - Abgasturbolader (variable Turbinen Geometrie), 2 Ladeluftkühler
Schaltgetriebe Tiptronic S
Fahrleistungen Höchstgeschwindigkeit 310 km/h 310 km/h
Beschleunigung 0 - 100 km/h 3,9 s 3,7 s Beschleunigung 0 - 160 km/h 8,4 s 7,8 s
Elastizität (80 - 120 km/h) 3,5 s (Overboost) 3,3 s (Overboost)
Preis Preisliste (PDF) EUR 137.058,25 inkl. MwSt. EUR 140.003,50 inkl. MwSt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Du siehst die Tiptronic ist in allen Punkten besser.
Die Technik hat sich inzwischen unglaublich verbessert. Die Werte sind beachtlich. Und ob man als Normalverbraucher mit Handschaltung überhaupt diese "schlechteren" Werte erreicht bezweifle ich stark.
Ich schätze mal (zum rechnen ist es mir noch zu früh) bei 160 hat der mit Tiptronic einen Vorsprung von mindestens 100 Meter. Das ist eine Welt!
Wer rechnet nach ? Würde mich jetzt selber interessieren
Schönen Tag
geruhsames WE
Klaus
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Че то ръчката ако беше по-бърза и по-удачна щеше да я има още във Формула 1 

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
Няма смисъл да си губиш времето и да обясняваш очевидни неща на джамбазина - типично за българският разбирач, той знае по-добре от всеки официален документ,а и повечето му беемвенца винаги са най-бързите и с най-нисък разход на гориво=тоест, винаги постигат по-добри каталожни данни от официалните.
п.п. стана ми забавно,че и тръгнал да ти обяснява (ти все пак си автора на темата) с императивен тон за какви кутии си позволяваш да мислиш и коментираш
п.п. стана ми забавно,че и тръгнал да ти обяснява (ти все пак си автора на темата) с императивен тон за какви кутии си позволяваш да мислиш и коментираш

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Автоматик vs. ръчни скорости
a1n написа:Че то ръчката ако беше по-бърза и по-удачна щеше да я има още във Формула 1
Не са знаели ,че част от българите сменят в пъти по-бързо скоростите от средностатическият европеец!

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани