Прегряване и липса на парно
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- mir4eto_pz
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e34.e39.e36
Re: Прегряване и липса на парно
Колеги явно сички имаме един и същи проблем но моят е малко по различен че моето парно хич не работи и незнам какъв може да е проблема казаха ми че може да моторче сменихме го и пак е същото на която и степен да го пуснеш не духа нито студено нито топло някои има ли идея какво може да е
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Прегряване и липса на парно
...под моторче вентилатора ли разбираш? ...И преди смяната му бушон №19 и релето провери ли?
Ако те са читави е важно да уточниш с каква система си - отоплител/климатик/климатроник...
Ако те са читави е важно да уточниш с каква система си - отоплител/климатик/климатроник...

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Прегряване и липса на парно
Колеги прочетох цялата тема но никой не е писал за циркулацията на водата на термостатното тяло а тя е важна за всички които им загрява на празен ход а като дават газ се оправя проверете термостатното тяло в него има дупка около 2-3мм за обезвъздушаване на термостата и понеже сипвах добавка за течове се позапуши и съответно на място термостата не отваря, а колкото до обезвъздушаването на системата прекалено много внимание му отделяте почти всички модерни коли се самообезвъздушават моята дори няма пробка защото съм с радиатор от тдс (понеже ми се струва глупаво да направиш радиатора и казанчето на едно и да тече между тях) и казанче от м20 на м50 мотор. Не са толко капризни коли даже до скоро карах с отворена система защото издишаше от доста места. Гледайте за запушване на термостатното тяло и клапаните за парното и за течове от радиаторите и всичко ще е ок
Всички пътища водят към НАДИН 

Re: Прегряване и липса на парно
sixstraight написа:Колеги прочетох цялата тема но никой не е писал за циркулацията на водата на термостатното тяло а тя е важна за всички които им загрява на празен ход а като дават газ се оправя проверете термостатното тяло в него има дупка около 2-3мм за обезвъздушаване на термостата и понеже сипвах добавка за течове се позапуши и съответно на място термостата не отваря, а колкото до обезвъздушаването на системата прекалено много внимание му отделяте почти всички модерни коли се самообезвъздушават моята дори няма пробка защото съм с радиатор от тдс (понеже ми се струва глупаво да направиш радиатора и казанчето на едно и да тече между тях) и казанче от м20 на м50 мотор. Не са толко капризни коли даже до скоро карах с отворена система защото издишаше от доста места. Гледайте за запушване на термостатното тяло и клапаните за парното и за течове от радиаторите и всичко ще е ок
Много ги разбираш


- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Прегряване и липса на парно
Колега виждам че не разбирам чак колкото теб но не беше минус ама беше 6-7 градуса и системата беше затворена и под налягане а и съм виждал как на стара г класа не отвара работещ термостат точно заради въздух около него и невъзможността водата да мине през тази дупчица а на баща ти опела не знам какъв е ама всички горе долу съвременни коли имат такава дупчица или на термостата или на термостатното тяло но щом за теб е комедия в 3 сезона предлагам при следваща смяна да си я запушиш 

Всички пътища водят към НАДИН 

- mir4eto_pz
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e34.e39.e36
Re: Прегряване и липса на парно
Колеги моят проблем е бил в моторчето на парното аз сам с двузонов климатроник като взех новия и му подадох ток от акумулатора и си работи без проблем но проблема сега ми е как да го сложа без да счупя перките на моторчето защото на старото моторче го изкарах счупено някои има ли идея как да сложа новото без да се счупи
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани